Teraz jest 2018-08-14, 23:15

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane:2018-03-31, 22:40 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2009-11-27, 15:15
Posty: 301
Lokalizacja: Piła
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 35

Model: TRX4 Land Rover D110, TRX4 BRONCO, Strada DT
Imię: Karol
irko napisał(a):
Co do pytania@karsto1982 - SIEDEM SERW - to juz nie jest tanio nawest jak zmienisz same zębatki.
Dlatego zakup zamienników 3 szt za mniej niż 40 zł jest atrakcyjny.
I zamienniki mają metalowe a nie plastikowe i delikatne tryby.

Tak jak Wojtek piszesz, ważne jest ustawienie serw. Nasze psuły sie permanentnie (5 napraw na gwarancji). Po ustawieniu był spokój przez kilka miesięcy i znów poszły 2 (jedno znów połamane ząbki, drugie przestało reagowac podczas naprawy pierwszegi :00 )
Dlatego postanowiłem je wymienić.

Tym bardziej, że pomimo, ze wodoodporne - złapały wodę. Po wymiane ząbków nie ruszyły :(


Rozumiem, że to dużo taniej niż oryginalne-jestem swiezakiem i nie mam takiego doświadczenia jak prawie wszyscy tutaj... - ale jeśli coś się psuje 5 czy 7 razy I nadal jest z tym problem to tak jak Wojtek napisał może trzeba poszukać przyczyny tego psucia się a nie tylko wymieniać... Takie moje zdanie, może rzeczywiście są one takie słabe i tak się zęby łamią ale przecież siły działające na te serwa są małe. Może jest inna przyczyna tych awarii. Możecie na mnie krzyczeć i mnie zganić a nawet pojechać po mnie. Ale to tylko moje zdanie. Jeśli ja będę miał z tym problem zobaczymy jak do tego podejdę i wtedy na nowo przeczytam ten temat.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-04-01, 00:11 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-10-09, 23:32
Posty: 1269
Lokalizacja: mazowieckie
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Wiek: 45

Model: SCX10
Imię: Irek
To nie jest jednostkowy problem. Pisze sie o tym na forach na świecie wjec moim zadaniem Traxxas cos jednak zle zaprojektowal.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-04-01, 08:34 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11506
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 251 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
irko napisał(a):
TRX-a uzywa Bartek. Chłopak wie jak zmieniać przełozenia, a i tak serwa się psuły.
No ja myślę, że zapewniasz odpowiedni "nadzór techniczny" ;)

irko napisał(a):
A... te serwa się raczej nie paliły tyłko łamay im sie tryby. Dopiero teraz zalane nie ruszyły.

Za to ta informacja, jednoznacznie wskazuje na "zacięcia" mechaniczne - tylko w którym miejscu układu? Dodatkowo przy obecności servo saver-ów wydaje się to jeszcze bardziej zagadkowe.

Po za "normalnymi" sytuacjami, gdzie serwo ulega zawilgoceniu i pali się na skutek zwarcia, to z powyższego wnioskowałbym, iż zacięcia mechaniczne zapewne są w większości odpowiedzialne za mechaniczne uszkodzenia serw lub wynikające z zacięć, przeciążenia "prądowe", po mimo zabezpieczenia doprowadzają do spalenia serwa.
Jeżeli taka by była przyczyna , to zamienniki serw są jedynie połowicznym rozwiązaniem - bo problem tkwi nie w serwach, a w układzie mechanicznym ... ciekawe zagadnienie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-04-01, 15:18 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-10-09, 23:32
Posty: 1269
Lokalizacja: mazowieckie
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Wiek: 45

Model: SCX10
Imię: Irek
Serwa zwykle się "nie palą" tylko mieli jeden i ciagle ten sab trybik w środku.
mamy na koncie 6 takich uszkodzeń po kolei. Ustawailismy te serwa i sprawa się powtarza (ja się na ty mnie znam wiec oddawałem so serwisu sklepu rcforfan).
Inna inszość że też ostatnio "przeciekło" i jedno sie spaliło.

Ale głównie uszkadzane sa tryby.

testujemy zamienniki na metalowych trybach


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-04-03, 14:51 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-10-09, 23:32
Posty: 1269
Lokalizacja: mazowieckie
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Wiek: 45

Model: SCX10
Imię: Irek
Tak to wyglada



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-05-01, 10:05 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2013-03-19, 17:27
Posty: 799
Lokalizacja: Oborniki wlkp
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy
Wiek: 49

Model: 4x4 , 6x6 ...
Imię: Zbyszek
a ja znalazłem takie oto z metalowymi trybami , wielkość , wieloklin itd... tak jak na zdjęciu :D

http://www.rcmart.com/blue-bird-micro-s ... 22789.html


filmik do wglądu , wiem że link ale stary jestem wybaczcie := :

https://www.youtube.com/watch?v=9pUWShHOILk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-05-10, 10:06 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-26, 12:06
Posty: 5663
Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
Podziękował : 61 razy
Otrzymał podziękowań: 131 razy
Wiek: 39

Model: trial/drift/offroad/latawce RC
Imię: Krzysztof
Przeniesione...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-05-13, 10:24 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2018-03-30, 19:49
Posty: 20
Lokalizacja: Świdnica
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 38

Model: Traxxas Ford Bronco TRX4
Imię: Przemek
:D no mnie to spotkało (Bronco) wczoraj podczas wjazdu na Wielką Sowę. Przyznam, byłem mocno zaskoczony, bo nigdy nie zmieniłem niczego podczas jazdy, a tu nagle coś brzęczy. Samochód ma przejechane ok 15 godzin, w tym 99% bez załączonej blokady dyferencjałów. Normalnie badziewie jak w chińskiej zabawce. Czy warto to reklamować ?, czy lepiej od razu kupić zębatki do wymiany ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-05-13, 10:50 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2009-11-27, 15:15
Posty: 301
Lokalizacja: Piła
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 35

Model: TRX4 Land Rover D110, TRX4 BRONCO, Strada DT
Imię: Karol
Kupić serwo na metalowych zębatkach. Tylko trzeba znaleźć odpowiednie, a z tym jest mały problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-05-13, 11:47 
Offline
! BaN !
! BaN !

Dołączył(a): 2018-04-09, 13:24
Posty: 58
Lokalizacja: Radom
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 47

Model: TRX-4
Imię: Piotr
3

Ostrzeżenia: 3
Ciekawe czy jest jakiś związek z padaniem serw a zasilaniem 2s lub 3s stosowanym w modelach? Chyba nikt nie robił takich zestawień a szkoda. Mogłoby się wydawać, że przy wyższym napięciu serwa padają szybciej, bo dostają odrobinę więcej prądu. Odrobinę, bo w końcu odbiornik nie puszcza im przecież 11,1V :nos


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-05-13, 12:35 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2018-03-30, 19:49
Posty: 20
Lokalizacja: Świdnica
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 38

Model: Traxxas Ford Bronco TRX4
Imię: Przemek
Ja mam 2s, a padło szybko.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-05-13, 14:45 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2009-11-27, 15:15
Posty: 301
Lokalizacja: Piła
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 35

Model: TRX4 Land Rover D110, TRX4 BRONCO, Strada DT
Imię: Karol
xylo napisał(a):
Ciekawe czy jest jakiś związek z padaniem serw a zasilaniem 2s lub 3s stosowanym w modelach? Chyba nikt nie robił takich zestawień a szkoda. Mogłoby się wydawać, że przy wyższym napięciu serwa padają szybciej, bo dostają odrobinę więcej prądu. Odrobinę, bo w końcu odbiornik nie puszcza im przecież 11,1V :nos


Ja od zakupu jeżdżę na 3S i nie oszczędzam modelu i jak na razie wszystko jest OK i jeszcze żadne serwo mi nie padło, więc to na pewno nie jest wina pakietów 3S. Po za tym BEC z odbiornika daje i tak tylko 6V, więc nic więcej z niego nie wyjdzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-05-13, 18:54 
Offline
! BaN !
! BaN !

Dołączył(a): 2018-04-09, 13:24
Posty: 58
Lokalizacja: Radom
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 47

Model: TRX-4
Imię: Piotr
3

Ostrzeżenia: 3
No cóż, pod różnymi obciążeniami i przy spadku napięcia po długiej jeździe wątpię bardzo, że to jest zawsze stałe 6V podawane na serwa. Podłącz miernik a zobaczysz jak to pływa zależnie od warunków. Jeśli Traxxas zrobił elektronikę co trzyma zawsze stałe 6V niezależnie od warunków, to jestem pod wielkim wrażeniem. Nie upieram się jednak wcale, ze moja teoria ma potwierdzenie w praktyce. Szukam tylko przyczyny padania serw u jednych a u drugich nie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-05-13, 20:11 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2009-11-27, 15:15
Posty: 301
Lokalizacja: Piła
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 35

Model: TRX4 Land Rover D110, TRX4 BRONCO, Strada DT
Imię: Karol
Dla mnie szkoda kasy na mierniki Hehe... Jednak tak jak napisalem - od nowości od zakupu jeżdżę na 3S 8400 mAh w różnych warunkach i czasem dla "fun-u" daje mu po garach I do tej pory nic nie padło. Wcześniej czy później to nastąpi zapewne bo to tylko sprzęt który się zużywa, ale w pakietach 3S nie szukałbym przyczyny na pewno.
Koledze Zbyszkowi z Oborniki padło serwo od razu po wyciągnięcie z pudełka bez wyjścia na dwór a miał podpięty pakiet 2S. Takie widocznie te serwa nierówno składane. U jednych posłużą dłużej i innych w ogóle. Nic na to się nie poradzi. Nowe samochody 1:1 czasem też po opuszczeniu dilera wracają bo coś jest nie tak. Tak jest i tutaj.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-05-13, 20:38 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2017-07-23, 13:28
Posty: 94
Lokalizacja: London
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 33

Model: Trx-4
Imię: Mateusz
Dziwna sprawa z tymi serwami, jeżdżę od prawie roku i nic się nie dzieje choć wajchuje nimi dość ostro w terenie, jednak zawsze włączam lub wyłączam jak def stoi w miejscu.
Jeśli to coś pomoże to jeżdżę na pakietach 2s. Ostatnio zauważyłem że czasami jedno serwo brzęczy jak zapnę blokadę, podobna sytuacja jest z serwem od skrzyni, jak wrzucę na "hi" to też czasem brzęczy ale nic się nie dzieje. Wszystkie jak narazie żyją :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO