Teraz jest 2018-04-26, 10:29

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Post nr:#16  PostTytuł: Re: TRX z Lubartowa
PostNapisane:2017-10-12, 15:18 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2017-10-09, 18:26
Posty: 16
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Model:
Imię: Bartek
Tak, 2,5 mm trzeba odsunąć


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#17  PostTytuł: Re: TRX z Lubartowa
PostNapisane:2017-10-12, 15:32 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 11:57
Posty: 11284
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 25 razy
Otrzymał podziękowań: 247 razy
Wiek: 50

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
bartek79 napisał(a):
Tak, 2,5 mm trzeba odsunąć


To sporo, a już chciałem zaproponować rozwiązanie zastępcze - między hex, a gniazdo felgi dawałem w takich wypadkach podkładki. Hex co prawda wchodził nieco płycej w gniazdo w feldze, ale i tak siedział tam stabilnie. Z tym, ze podkładki były duże, idealnie wypełniały gniazdo i przyleganie hex-gniazdo nie było zachwiane.
I najważniejsze, tych podkładek było tak na 1,5 mm grubości max. Przy hex-ie grubości 5 mm, na więcej nie należy raczej sobie pozwalać.

Zjem ciepłe pierożki i biegnę sprawdzić jak pasują moje felgi :Y


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#18  PostTytuł: Re: TRX z Lubartowa
PostNapisane:2017-10-13, 16:52 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2017-10-09, 18:26
Posty: 16
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Model:
Imię: Bartek
Dzisiaj Autko zostało zarejestrowane :)


Załączniki:

Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#19  PostTytuł: Re: TRX z Lubartowa
PostNapisane:2017-10-13, 23:02 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-09-26, 12:46
Posty: 1158
Lokalizacja: Kurowice
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Wiek: 20

Model: Toyota FJ40/Kamaz 4326 4x4
Imię: Bartek
A nie było polskich tablic? :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#20  PostTytuł: Re: TRX z Lubartowa
PostNapisane:2017-10-18, 13:58 
Online
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-06-01, 09:31
Posty: 677
Lokalizacja: LU\RZ\WP\NO
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Wiek: 30

Model: Landek na DingoAxialu
Imię: Łukasz
Ładne to to.. Mam nadzieję że niebawem jakoś się wszyscy zbierzemy na jazdę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#21  PostTytuł: Re: TRX z Lubartowa
PostNapisane:2017-10-18, 17:02 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 11:57
Posty: 11284
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 25 razy
Otrzymał podziękowań: 247 razy
Wiek: 50

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Polecam dodatki urealniające wizualnie ten nasz lexan - osobiście "zanabyłem" pakiet "naprawczy 3D" jak to nazywam u naszego forumowego kolegi, czyli od Gutka.
Wg mnie, pakiet minimum który mocno zmienia na + wygląd tej karoserii, to wlew, klamki i wycieraczki. To punkty charakterystyczne, które nadają trójwymiarowości i zastępują naklejki, które nie do końca najlepiej oddają i udają owe elementy.
Wloty powietrza, grill, czy inne opcjonalne elementy, to kwestia kierunku wizualizacji modelu, ale to też ciekawe dodatki.

Jak pogoda dopisze, to może rzeczywiście się spotkamy jeszcze w tym roku, na tej naszej ścianie wschodniej ;)

p.s.
Bartek ........... podoba ci się lokalizacja tego oświetlenia?
Przyznaję, że jakoś nie do końca "misie" to podoba.ale może jak to często bywa, w rzeczywistości wygląda to lepiej niż na zdjęciu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#22  PostTytuł: Re: TRX z Lubartowa
PostNapisane:2017-10-18, 20:11 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2017-10-09, 18:26
Posty: 16
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Model:
Imię: Bartek
Zacznę od końca
- latarka w tym miejscu nie podoba mi się - została zamontowana bo tam było najłatwiej nie niszcząc niczego oryginalnego - docelowo będzie oryginalne oświetlenie jak tylko będzie w PL dostępne,
- jestem w trakcie robienia wyciągarki co prawda będzie ona zamontowana wewnątrz obudowy (taka własna wydumka) także oświetlenie zniknie :) chociaż bardzo dobrze spełnia swoja rolę :), dlaczego wewnątrz - silnik ma przekładnię planetarną i trochę jest długi - ale jest moc !!!.
- odnośnie wydruków 3D, w planach jest zamiana leksanu na kompozyt także na chwile obecna nic z tym nie będę robił, jak będzie kompozyt to będą i detale.

Spotkanie - jestem za o ile czas pozwoli a z tym ostatnio bardzo słabo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#23  PostTytuł: Re: TRX z Lubartowa
PostNapisane:2017-11-03, 18:09 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2017-10-09, 18:26
Posty: 16
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Model:
Imię: Bartek
Dzisiaj dotarły nowe zabawki:
- silnik 55T
- oliwka do amortyzatorów
było trochę zabawy - operacja się udała.
Załącznik:


Załącznik:



Silnik bardzo ładnie, precyzyjnie pracuje na niskich obrotach, wolna jazda jest bardziej przyjemniejsza - bez szarpania. Temperatura po godzinnej jeździe niższa niż w poprzednim setupie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#24  PostTytuł: Re: TRX z Lubartowa
PostNapisane:2018-01-02, 19:35 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2017-10-09, 18:26
Posty: 16
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Model:
Imię: Bartek
cd. zmagań z trx-em

Postanowiłem zainwestować w mosiężne obudowy zwolnic, nic prostszego kupić, zamontować i jeździć - niestety nie jest tak prosto.

Mosiężne obudowy zwolnic w TRX nie pasują do aluminiowych felg które posiadałem - felga się nie mieści - minimalna średnica wewnętrzna felgi musi mieć co najmniej 44mm (tak jak ma oryginał z tworzywa).
Dzięki uprzejmości kolegi jaruso dobrałem felgi pasujące na obudowy - jeszcze w tym tygodniu dokonam zakupu. Jeszcze raz wielkie dzieki za pomoc - felgi będą białe - chyba to jest stal - takie jak kolegi jaruso.


Nawiasem mówiąc dwa kpl alu felg idą pod młotek. Wygląd felg w poprzednich postach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#25  PostTytuł: Re: TRX z Lubartowa
PostNapisane:2018-01-02, 19:51 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2017-10-09, 18:26
Posty: 16
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Model:
Imię: Bartek
zapomniałem o zdjęciach - przepraszam


Załączniki:



Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#26  PostTytuł: Re: TRX z Lubartowa
PostNapisane:2018-01-02, 20:10 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 11:57
Posty: 11284
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 25 razy
Otrzymał podziękowań: 247 razy
Wiek: 50

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Niezaprzeczalnie obecność zwolnic (a tym bardziej zamiennych obudów lub dodanego dociążenia) narzuca pewne ograniczenia i wymaga dodatkowej uwagi przy wyborze felg. Na niektórych aukcjach dotyczących tym podobnych dociążeń, są rysunki informujące o wymaganym minimum wewnętrznej średnicy felgi, ale to raczej rzadkość.
Tu akurat pozytywny przykład:
https://pl.aliexpress.com/item/Brass-Ax ... 74d32euy7G

Nawet przy standardowych obudowach zwolnic, Radzik miał kolizję z felgami alu zakupionymi na Ali... - sprawdzę z którymi.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO