Teraz jest 2018-07-22, 01:13

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 140 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane:2018-03-06, 22:56 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2009-11-27, 15:15
Posty: 271
Lokalizacja: Piła
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 35

Model: TRX4 Land Rover D110, TRX4 BRONCO, Strada DT
Imię: Karol
Dzisiaj mój TRAX przemówił prawie że ludzkim głosem, dotarł ESS DUAL+ ale na montaż jeszcze musi poczekać aż dojdą przejściówki albo kabelki Y do zasilania. No i trzeba poszukać odpowiedniego dźwięku dla niego - jakieś V8 się pewnie znajdzie.
A mam też pytanie do posiadaczy ESS-a. Czy na wgranym fabrycznie dźwięku podczas jazdy do przodu jest on dosyć cichy, a już na pewno cichszy od dźwięku podczas jazdy do tyłu. Kabelki dobrze podłączone są na pewno ponieważ silnik załącza się po naciśnięciu przepustnicy do jazdy na wprost. Nie wiem jak z innymi dźwiękami bo jeszcze nic innego nie wgrałem, sprawdzę to na dniach.
Zbyszku, Twoją opinie i info od Ciebie już mam :D

I pytanie techniczne - czy pod tą małą czerwoną wtyczkę (JST) można bez problemu podłączyć rozgałęźnik Y - na jednym oświetlenie no i drugi ESS. Fabrycznie pod tą wtyczkę podłączyłem sterownik oświetlenia oryginalny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-03-06, 23:05 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11456
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 249 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
:OK
Będzie Pan zadowolony, a w każdym razie powinien ;)

Osobiście jeżdżę na jednym z dwóch fabrycznie zaimplementowanych dźwięków. To znaczy Krzysiek mi mówił, że są dwa ............ ja do tej pory nie zaglądnąłem do instrukcji :(
Głośniej/ciszej regulujesz przyciskami +/- na module, ale wg mnie zarówno w trakcie jazdy do przodu jak i do tyłu, głośność dźwięku raczej taka sama.

Co do "igreka" - myślę, że spokojnie możesz podpinać ESS-a i światła.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-03-06, 23:11 
Online
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-26, 12:06
Posty: 5655
Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
Podziękował : 60 razy
Otrzymał podziękowań: 130 razy
Wiek: 38

Model: trial/drift/offroad/latawce RC
Imię: Krzysztof
Ess wyjęty wprost z pudełka i podłaczony do TRXa brzmi bardzo głośno zarówno w trakcie jazdy do przodu, jak i do tyłu.
Poziom dźwięku jest regulowany. Fabrycznie masz wgrane dwa dźwięki: coś, co brzmi powiedzmy jak "rzędowa szóstka" oraz bulgoczącą V8.
Tak to wyglądało w moim przypadku (poziom głośności standard, czyli ok 50%):


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-03-07, 00:13 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2009-11-27, 15:15
Posty: 271
Lokalizacja: Piła
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 35

Model: TRX4 Land Rover D110, TRX4 BRONCO, Strada DT
Imię: Karol
jaruso napisał(a):
Ess wyjęty wprost z pudełka i podłaczony do TRXa brzmi bardzo głośno zarówno w trakcie jazdy do przodu, jak i do tyłu.
Poziom dźwięku jest regulowany. Fabrycznie masz wgrane dwa dźwięki: coś, co brzmi powiedzmy jak "rzędowa szóstka" oraz bulgoczącą V8.
Tak to wyglądało w moim przypadku (poziom głośności standard, czyli ok 50%):


Kurcze u mnie żaden nie brzmi tak jak na filmiku i jest cichszy zdecydowanie, ale nie zmieniałem głośności.
Jutro protestuję.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-03-07, 02:12 
Online
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-26, 12:06
Posty: 5655
Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
Podziękował : 60 razy
Otrzymał podziękowań: 130 razy
Wiek: 38

Model: trial/drift/offroad/latawce RC
Imię: Krzysztof
Sprawdź głośność, zdecydowanie.
Moduł dobrze reaguje u Ciebie na ruch dźwigni gazu? Nie masz np opóźnień? Może skalibrować go trzeba z aparaturą? W moim przypadku kalibracja nie była potrzebna.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-03-07, 23:21 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2009-11-27, 15:15
Posty: 271
Lokalizacja: Piła
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 35

Model: TRX4 Land Rover D110, TRX4 BRONCO, Strada DT
Imię: Karol
Doszło kila gratów no to trzeba było je zamontować.
A tak to wygląda po montażu :
[Buda stoi wysoko ponieważ amortyzatory przymocowane są do najniższego otworu, robiłem to na szybko bo był już wieczór i dzieci chciały spać.]


Załączniki:




Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-03-07, 23:34 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11456
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 249 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Gdyby porównywać z oryginalną wieżyczką, to który otwór byłby tym "fabrycznym" odpowiednikiem?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-03-07, 23:52 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2009-11-27, 15:15
Posty: 271
Lokalizacja: Piła
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 35

Model: TRX4 Land Rover D110, TRX4 BRONCO, Strada DT
Imię: Karol
Powiem Ci Wojtku szczerze i z ręką na sercu, że nie mam pojęcia :D
Nie sprawdziłem tego tylko na szybko chciałem skręcić wszystko i posprzątać (dzieci musiałem szykować).
Spróbuję sprawdzić to jutro i dam znać, ale tak na szybko mogę powiedzieć, że powinno być o co najmniej jeden, a być może dwa stopnie wyżej (albo po środku albo u samej góry byłoby fabrycznie).
Model stoi teraz znacznie wyżej, co widać na foto, jest dużo większy prześwit teraz.
Lada chwila powinny dojść jeszcze do mnie nowe amorki do testowania (teraz nawet już z pakietem i brzęczykiem model nie powinien "siedzieć").


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-03-08, 15:53 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2009-11-27, 15:15
Posty: 271
Lokalizacja: Piła
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 35

Model: TRX4 Land Rover D110, TRX4 BRONCO, Strada DT
Imię: Karol
Kurcze nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje, ale nawet po wycięciu małych otworków tak żeby pasowały do mocowań i żeby się buda mogła trochę "schować" - buda nie chce się obniżyć tak żeby można było lekko zapiąć spinki mocujące karoserie. Obejrzałem model z każdej strony i za chiny nie mam pojęcia co ją blokuje.

Czy ew takie coś zdałoby egzamin mocowania bez spinek??
Załącznik:


Używał albo używa ktoś takich mocowań, albo może jest jakaś alternatywa podobna, ale nie rzepy :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-03-08, 21:46 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11456
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 249 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Zamieniłem link na obrazek, bo strasznie się strona rozjeżdżała, do tego link wygaśnie a fotka nie ;)

Mam dokładnie takie jak wkleiłem powyżej - kolor się nawet zgadza :)
Z tym, że obecnie mam plan hybrydowego mocowania karoserii Defendera na podwoziu TRX-4. Tył pozostawiam oryginalny, ale słupków nie będzie widać. Będą zamaskowane - już obecnie zazwyczaj mam je schowane pod kocykiem lub karimatką, ale sztuczek maskowania może być wiele. Przód ... miały być te magnesy, ale to wymaga ingerencji w słupki, więc planuję coś innego - wkrótce info u mnie w garażu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-03-15, 15:52 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2009-11-27, 15:15
Posty: 271
Lokalizacja: Piła
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 35

Model: TRX4 Land Rover D110, TRX4 BRONCO, Strada DT
Imię: Karol
Wracając do mocowań karoserii, to nie to żebym był leniwy czy coś w tym stylu ale troszkę mnie irytuje wkładanie i wyciąganie tych spinek, tym bardziej, że teraz jak za chwile będzie widać na zdjęciu założyłem siatkę przykrywającą beczkę i dwie skrzyneczki, ale ta siateczka jest naciągnięta do granic swoich możliwości (nie widziałem chyba żeby były różne rozmiary) i chyba nie bardzo pasuje do dachu TRX-a, i jakby trzeba było zmieniać pakiet (chociaż w moim przypadku na jednym to jest chyba cały dzień jazdy :P) to odpinając tą siateczkę i później przypinając troszkę czasu schodzi :P
Tak to teraz jak będą te akcesoria na dachu to i u mnie nie będzie widać mocowań, a na przód też już mam mały pomysł żeby delikatnie je zamaskować.

A teraz 3 fotki po zmianach malutkich i nowych dodatkach.

Mocowanie przedniego zderzaka zmienione na metalowe (chyba mosiężne albo coś podobnego bo swoje waży) z możliwością zamocowania na nim serwa.
Zderzak tylni fajny, ale u mnie coś nie tak jest bo będę musiał zastosować jakieś podkładki żeby go delikatnie odsunąć bo buda się nie mieści, mocowanie koła trochę przysłania oświetlenie ale myślę że to i tak będzie chyba spoko bo świeci mi się tylko górne światełko.


Załączniki:



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-04-15, 11:40 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2009-11-27, 15:15
Posty: 271
Lokalizacja: Piła
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 35

Model: TRX4 Land Rover D110, TRX4 BRONCO, Strada DT
Imię: Karol
Malutka modyfikacja doszła - osłony mostów i podwozia.


Załączniki:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-04-15, 13:18 
Offline
* PIONIER / AT! *
* PIONIER / AT! *
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-06-29, 20:39
Posty: 2205
Lokalizacja: Wielka Polska :)
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 42

Model: jest: Def TRX4 x 2 :), był: TL01b, F350 HL, scx10
Imię: Tomek
Zbroisz się, zbroisz! :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-04-16, 16:13 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2009-11-27, 15:15
Posty: 271
Lokalizacja: Piła
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 35

Model: TRX4 Land Rover D110, TRX4 BRONCO, Strada DT
Imię: Karol
W drodze do mnie, po krótkich namysłach (takie są najlepsze), jest tez Bronco... Miało być coś bardziej scalowego, ale TRX wziął górę ze względu na swoje właściwości w terenie. Po za tym jednym będzie jeździła córka i może syn jak podrośnie... a jak mi się jeden znudzi to może to może znajdzie się ktoś z SCX10.2 kto będzie chciał TRX to pójdziemy na wymianę... :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-04-21, 21:29 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2009-11-27, 15:15
Posty: 271
Lokalizacja: Piła
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 35

Model: TRX4 Land Rover D110, TRX4 BRONCO, Strada DT
Imię: Karol
Nie będę zakładał nowego garażu bo raczej nie ma sensu, ale wspomnieć należy, że doszedł nowy członek do rodziny.
Dużych zmian w nim nie będzie, tylko konieczne do dobrej zabawy.
Serwo, koła później jakieś osłony podwozia, bagażnik dachowy do wzmocnienia budy i lekkiej ochrony przed uszkodzeniami po rolkach. Jak będą dostępne w sprzedaży to jakieś zderzaki i jakieś dociążenie modelu.


Załączniki:



Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 140 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO