Teraz jest 2019-02-20, 07:17

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Post nr:#16  PostTytuł: Re: Extreme By Jerry_Cornelius
PostNapisane:2018-04-06, 08:51 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-04-26, 18:50
Posty: 1104
Lokalizacja: Trzebnica
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 28 razy
Wiek: 38

Model: MST CMX
Imię: Grzesiek
:biglol


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-04-06, 11:54 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-26, 12:06
Posty: 5864
Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
Podziękował : 65 razy
Otrzymał podziękowań: 137 razy
Wiek: 39

Model: trial/drift/offroad/latawce RC
Imię: Krzysztof
Widzę, że moda na zakładanie/aktualizacja garaży na parę godzin przed spotkaniem nastała... :D

Tomek, musisz chyba też model pod spódniczką postarzyć, bo taki "za nowy" w porównaniu z tym co kiedyś było nadwoziem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-04-18, 08:19 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-24, 17:28
Posty: 1966
Lokalizacja: Rogoźnik
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 26 razy
Wiek: 45

Model: Żabka
Imię: Robert
Cytuj:



a jak oceniasz ich miękkość? Zamierzać na nich wystartować?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-04-18, 11:23 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-20, 22:29
Posty: 7588
Lokalizacja: Podlasie :)
Podziękował : 18 razy
Otrzymał podziękowań: 118 razy
Wiek: 31

Model: Toyota: Hilux/RAT/LC70/LC80/ Jeep: XJ/TJ KrAZ 255b
Imię: Borys
Gorg napisał(a):
a jak oceniasz ich miękkość? Zamierzać na nich wystartować?


:offtopic
No jednak nie ma co ukrywać offtopic teraz tworzymy w tym temacie :D
Miękkość, wszystko zależy od wagi modelu. W przypadku powyżej 3kG wypada mieć szczelne felgi, poniżej 3kG to rozszczelnione by ładnie wybierało i uginały się.
Czy zamierzam startować na Hyrax? Nie wiem, ciężko mi powiedzieć bo nie testowałem i nie znam ani trochę tych opon.

@ do moderatora
pytanie Gorga (dając w nawiasie, że chodziło o opony hyrax) i moją odpowiedź można przesunąć do tematu: toyota-hilux-3th-rat-by-jerry-cornelius-13jcrc-t14647.html

Pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-04-23, 10:20 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2011-06-13, 18:29
Posty: 42
Lokalizacja: Konin
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 33

Model: RS4 Rally mod RWD Drift pack, Vaterra Asscender
Imię: Dariusz
Oj Jerry tak to jest.

Człowiek Cię spotka raz żeby sprzedać opony. Wspomni dwa słowa że buduje auto do Extreme. Mija 8 miesięcy projekt mój jeszcze nie gotowy a tu bach taka konkurencja że się można schować. :P

No ładne cacko. Widać wierność marce Toyota na 200%

Powodzenia w 2 rundzie jeśli startujesz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-04-27, 22:49 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-20, 22:29
Posty: 7588
Lokalizacja: Podlasie :)
Podziękował : 18 razy
Otrzymał podziękowań: 118 razy
Wiek: 31

Model: Toyota: Hilux/RAT/LC70/LC80/ Jeep: XJ/TJ KrAZ 255b
Imię: Borys
@Drinek
Nie, dziękuję ;) No aktualnie mam kilka otwartych projektów, wszystko zależy od mojego zaangażowania i aktualnej chęci startów na zawodach w danej klasie :)

:update
Z modelem extreme to przewijało się kilka rozwiązań, w podanej kolejności
1. stary axial scx10, skręt zmodernizowany na super skręt (ok 40-45stopni),
2. drukowana rama, hpi reduktor + t1 rozdzielacz, mosty axiala scx10, zrezygnowałem gdyż rama zawsze jest dwuczęściowa (mało kto ma duże pole robocze ;) ), a karoseria to jest tylko przód więc praktycznie mało łączników i wzmocnień jako całości.
3. axial scx10 II kit z opcjonalnymi zmianami.

Podczas obmyślania projektu do extreme wzorowałem się na modelach Gutka i Błażeja Nennoxa by zgrabnie połączyć w jedną całość i wszczepiając swoje "DNA" czyli dostosowując pod siebie ;)
Starałem się też odrobić lekcje oglądając video z ich wyczynami i eliminować podstawowe błędy :)


Stanęło finalnie na 3 pozycji, zmieniłem amortyzatory na starszą wersję przerobione na droop.
Załącznik:



Karoseria/Body: Toyota Hilux 3th gen style RAT
Opony/Tires: różne, zależności od terenu, pitbull, pro-line...
Felgi/Wheels: beadlock black 1.9 z aliexpress all-in ;)
Silnik/Motor: 17.5T 2200kV
Regulator/ESC: Mamba Max Pro
Serwo/Servo: JX 6221 mg
Rama/chassis: axial scx10 II
Mosty/axle: axial scx10 II (3,75)
Napęd/driving gear: Axial SCX10 II Transmission, atak 15T Pinion, odbiór 56T Spur Gear (9,706666666666667)
Wyciągarka/Winch: Na serwie JX 6221 mg

Silnik z aliexpress https://pl.aliexpress.com/item/Nowy-Wys ... 91415.html Co najciekawsze po rozebraniu okazało się, że to silnik TESLI :>>

Załącznik:


Załącznik:


Pierwotnie miał być 1870kV trackstara 17.5T jednakże był dla mnie zbyt wolny, brakowało prędkości no i te wszędzie otwory gdzie mogło coś wpaść do silnika.

Buda została podklejona poxilina przezroczystą co by ją wzmocnić w newralgicznych miejscach jak tylna ściana z bokami, prawy bok karoserii. Toyota została doposażona o fanty wyprodukowane przez Dextila: kokpit z kierą, mocowanie wyciągarki, trapy. Wrzuciłem znalezione w fantach siedzenie, pełnowymiarowego ludzika Jokera, którego grał św. Heath Ledger i przednią szybkę zrobioną z kawałka przezroczystej "foli"? pochodzącej z opakowania po kosmetykach :D
Załącznik:


Załącznik:


Załącznik:


Załącznik:



Odnośnie stylu rat, w Polsce jest dozwolony, ale podwozie musi być w bdb stanie i przejść przegląd techniczny by pojazd mógł się poruszać po drogach ;) więc tutaj jedynie co będzie to "ingerencja" terenowa :p

Na kolejne zawody we Wałczu model dostanie kilka poprawek "kosmetycznych" co umknęło mi przy budowaniu, przy konsultacjach nie zwrócili na to uwagi, a dopiero wyszło na zawodach :decha

Składam podziękowania:
mojej ukochanej Naci za nieustanne wspieranie w tym co robię oraz prezentami co pomagają pchać projekty dalej :odlot ,
mojej cioci Joli za pomoc w sprowadzeniu modelu axiala scx10 II kit,
Gutkowi i Ani za karoserię Toyoty Hilux Rat :)
Dextilowi drukowane 3D elementy :D
Błażejowi za poświęcony czas, niezliczone rozmowy na temat modeli extreme, oraz nieocenioną pomoc przy budowie :VV

Pozdrawiam, c.d.n

#13JCRC


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-04-28, 21:44 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-26, 12:06
Posty: 5864
Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
Podziękował : 65 razy
Otrzymał podziękowań: 137 razy
Wiek: 39

Model: trial/drift/offroad/latawce RC
Imię: Krzysztof
"DNA" , Nacia i ciocia Jola "rządzą".
Z takim teamem nikt nie ma szans.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-04-29, 06:43 
Offline
Znawca / AT!
Znawca / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-02-23, 00:10
Posty: 2804
Lokalizacja: Obecnie - Wałcz
Podziękował : 38 razy
Otrzymał podziękowań: 40 razy
Wiek: 39

Model: pierwszy najlepszy
Imię: Stasiu, Staszek
Jerry pojechałeś
Pełen odlot emocjonalno - historyczny
Aż musiałem powstrzymać łzy bo się naprawdę wzruszyłem.
Zdrówka życzę
:piwo :OK


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2019-02-13, 14:00 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-20, 22:29
Posty: 7588
Lokalizacja: Podlasie :)
Podziękował : 18 razy
Otrzymał podziękowań: 118 razy
Wiek: 31

Model: Toyota: Hilux/RAT/LC70/LC80/ Jeep: XJ/TJ KrAZ 255b
Imię: Borys
Witam

Przygoda z Extreme dobiegła końca. Zdobyłem "vice-mistrzostwo" w sezonie 2018 (2msc w generalce). Było to bardzo ciekawe doświadczenie, mogłem pojeździć z ludźmi z którymi najczęściej widywałem się w trakcie przerw lub podczas porannych odpraw oraz czasami wieczorami (taaa, nie jestem fanem posiaduch wieczornych ;) )

Swoją przygodę zacząłem od porządnego reserachu, obserwując garaże Gutka RC oraz RC Nennox'a, dodając nutę skalowości (wnętrze - kokpit, siedzenie, kierownik), stawiając na opony, które wydawały mi się bardzo dobre (super swampery pro-line XL 1.9), szybko zacząłem weryfikować posiadany sprzęt, umiejętności.
1 Runda:
Załącznik:


Fotografia Autorstwa Marcina Dorob

Na 2 rundę zawodów we Wałczu miałem już kupiony nowy komplet opon Pitbull Rock Beast XOR 1.9, ustawienia zostały z Wilgi i to był błąd, zabrakło umiejętności oraz doświadczenia co poskutkowało miejscem poza 10tką ;)

Na 3 runę zawodów Jurę, pomny tego co się działo podczas 2 rundy, zmieniłem zawieszenie - jeszcze bardziej zglebiony, zwężony (zmieniony rozstaw kół i osi), oraz lekko podprofilowane nadkola w karoserii co by nie haczyło i nie niszczyło opon. Zająłem 3msc, wynik na miarę tego "sprzęt gitara, kierowca d...a wołowa" ;)

Na 4 rundę zawodów w Bytomiu zmieniłem karoserię hiluxa na vw baja bug pro-line lexan, gdyż po 2 czy tam 3 rolkach na Jurze obawiałem się postępującej dekstrukcji sztywnej budy (połamane słupki przy przedniej szybie, mimo że zostały przed zawodami wzmocnione poxiliną dwuskładnikową, ale to nie uchroniło przed pęknięciem :( ). Karoseria VW Baja Bug - pomalowanie i wycinane zostało przez Sandrę, zostawiono nadkola by później opcjonalnie wykorzystać karoserię w klasie Sport.
Zająłem 3msc, po analizie tego co było na oesach przesądziło moje niefrasobliwe zachowanie - brak w pewnych momentach użycia wyciągarki oraz 1 rolka przez mój pośpiech :(

Załącznik:


Fotografia Autorstwa Emilio
Na 5 rundę zawodów nic nie zmieniałem w modelu, przyjechałem by spotkać się z przyjaciółmi i "odbębnić" oesy, po to by nie spaść w generalce, nawet nie przykładałem wagi jak jeździłem, po prostu chciałem mieć to za sobą.


Żeby zrozumieć klasę extreme, procesy jakie zaszły, co tam się działo trzeba wysłuchać w głosy wielu ludzi, Ci którzy co kiedyś jeździli, co jeżdżą, zobaczyć powiązania, emocje jakie przy tym były... Praktycznie zdanie o tej klasie zmieniałem co zawody. Teraz klasa doszła do takiego momentu, że przypomina to wyścig szczurów - lekkie modele, lekkie "przypominające" karoserie (najmniejsza waga karoserii to 50gram...)
Niestety nie jestem zadowolony z tego, że zmieniłem karoserię hiluxa na vw baja mimo, że to odchudziło strasznie wagę i ubyło mi w górze ok 500gram. Ładnie Scalowy Extreme model, to jest to, co bym widział w swoim modelu mimo, że jest cieższy od wydmuszek lexanowych przez co ma deko ciężej na trasach gdzie widoczne było np. na Wildze lub Bytomiu.

Pomysł na model extreme - zmodzony odchudzony z pierdół axial scx10 II + mała buda jeepa https://www.rctrax.pl/hsp-karoseria-jee ... qlpv8KGf-8 przerobiona na truggy i gotowe model nie przekracza 2kG...

Lecz niestety to nie jest to co bym chciał widzieć i jeździć. Więc temat tego modelu zostaje zamknięty, konstrukcja zostanie wykorzystana prawdopodobnie przy innym modelu :)

Pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO