Teraz jest 2019-02-22, 10:56

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane:2018-12-05, 15:39 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2017-09-07, 00:33
Posty: 90
Lokalizacja: Pruszków
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 37

Model: Venture Hilux SR5 Pro-Line
Imię: Dominik
A ja podpytam bo tez nie chxe mi sie czekać na dedykowane cvd do venture? Wchodzą te z scx10 bez problemu czy coś trzeba przerabiać w mostach?

Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-12-05, 15:58 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-06-12, 13:43
Posty: 119
Lokalizacja: Olsztyn k/Częstochowy
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Wiek: 43

Model: Scorpion XXL;Carbon MBM;Venture;SCX 10.2
Imię: Rafał
trzeba lekko zeszlifować te jakby łopatki co wchodzą w dyfer, i wywalić wewnętrze łożysko w zwrotnicy...Ale pomyśl czy warto - mi to pękło jak zapałka na trzeciej jeździe w terenie...lipa...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-12-05, 16:58 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2017-09-07, 00:33
Posty: 90
Lokalizacja: Pruszków
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 37

Model: Venture Hilux SR5 Pro-Line
Imię: Dominik
Ja też kupowałem te cvd z Ali do przeróbki mostu od skauta, jeździłem nie widziałem żadnego z użycia trzymały się całe, więc zaryzykuję zobaczę jaka będzie cena oryginalnych jeśli się pojawią.

Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka

A czemu wywalał A łożysko ze zwrotnicy zostaje tylko jedno wtedy tak?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-12-05, 23:23 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-06-12, 13:43
Posty: 119
Lokalizacja: Olsztyn k/Częstochowy
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Wiek: 43

Model: Scorpion XXL;Carbon MBM;Venture;SCX 10.2
Imię: Rafał
tak, to zewnętrzne. Te ori cvd z HPI maja byc tak zrobione,że łożysko zostanie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2019-01-24, 19:52 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-09-23, 14:02
Posty: 380
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Wiek: 33

Model: Toyota FJ Cruiser (HPI Venture)
Imię: Wojtek
Jakiś czas temu wróciłem do 'fabrycznych' półosi - okazało się, że po zmianie orczyka na aluminiowy (trochę dłuższy), przestawieniu orczyka o jeden ząbek w stronę dalszego koła i wydłużeniu drążka kierowniczego na tych seryjnych półosiach skręt się poprawił w stosunku do fabrycznej konfiguracji.

Także CVD, które przyszły w ramach reklamacji, leżą sobie w szafie i chyba sobie odpuszczę ich montaż, bo poza tym, że się ukręciły i wymagały wyjęcia jednego łożyska ze zwrotnicy, czasami powodowały zablokowanie się silnika przy próbie ruszenia kiedy koła były mocniej skręcone, także może też to miało wpływ na ich krótką żywotność


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO