Teraz jest 2017-10-20, 11:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane:2017-01-12, 22:11 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2017-01-11, 22:48
Posty: 27
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 38

Model: Absima asb1bl, HB-p1001
Imię: mariusz
Witam wszystkich.
Z góry dziękuje jeśli komuś będzie się chciało wszystko przeczytać. Dlatego napisałem 2 wersje:

Wersja krótka:
chcę zmodyfikować elektronike w HB-p1001. Największy problem mam z regulatorem obrotów. Ma on obsłużyć 2 silniki klasy 280 (lub ciut większe w przyszłości), zapewnić powolną jazdę w przód i tył ( a już na pewno w przód) i obsługiwać Lipo 2S. Na samym dole zestawy do skomentowania.
Oto efekt jaki chciałbym osiągnąć:
https://www.youtube.com/watch?v=3htolNeTXFE
https://www.youtube.com/watch?v=Cl5nxXIhWLI

Wersja długa:
Od jakiegoś czasu przymierzam się do ulepszenia mojego crawlera HB-p1001 w bardziej zaawansowaną elektronikę. Chciałbym aby:
- auto zachowało swoją, dość dużą jak na crawlera szybkość i jednocześnie mieć możliwość powolnej jazdy w trudnym terenie. Na youtubie jest dość dużo filmów z modyfikacjami więc wiem, że auto to jest bardzo podatne na ulepszenia.
-możliwość używanie Lipo 2s
-koszt jak najniższy.
-Obsługa dwóch silników
Do wymiany jest:
-aparatura
-serwo skrętu
-regulator obrotów
-w przyszłości większe/lepsze silniki.
Chciałbym zasięgnąć tu opinii w jakim kierunku iść aby to wszystko poskładać.
A więc po kolei:
1) Aparatura. Tu mam najmniej wątpliwości. Kupie jakąś budżetową 2,4 GHz 2 lub 3 kanałowa. Cos w rodzaju aparatury Relly GT2Evo, Modelcraft czy może jakaś używka z allegro. Kupię na pewno komplet nadajnik+odbiornik. Tutaj chyba nie ma wielkich możliwości co do wpływu tego elementu na jazdę modelu? Czy te aparatury umożliwiają
sterowanie prędkością w dwóch kierunkach przód-tył czy tylko w przód (a tył na zasadzie 1-0)
2) Serwo skrętu. Na pewno coś z Tower Pro. Mam w innym modelu Tower pro mg996r i sprawuje się wyśmienicie.
3) Regulator obrotów. Tutaj mam największy problem:
a) regulator musi obsłużyć 2 silniki szczotkowe klasy co najmniej 280 (w przyszłości może większe ale max 380-choć nie wiem czy da się takie założyć).
b) chciałbym aby prędkość była regulowana w dwóch kierunkach (przód, tył) oraz hamulec
c) ma obsługiwać Lipo 2s. Takie baterie posiadam z innego auta i chciałbym ich używać
Silnik klasy 280 ma wydajność około 3A, klasy 380 około 6A (dane z opisów w sklepach). Regulator powinien mieć co najmniej 12A + zapas. Dobrze liczę?

Tutaj moje propozycje zestawów:
Propozycja pierwsza:
1) Aparatura => Reely GT2 Evo / HK 300 / Używka z allegro
2) Tower pro mg996r
3) REGULATOR SZCZOTKOWY HK XCAR 45/320A BEC 5,6V/2A
Specyfikacja:
Prąd stały: 45A
Prąd chwilowy: 320A (10 s)
Zasilanie: 2S Lipo (5-6 ogniw Ni-xx)
BEC wyjście: wbudowane impulsowe 5,6V/2A
Rodzaj obsługiwanego silnika: szczotkowe
Praca: przód / hamulec / tyłu

Czy ten regulator się nadaje? Czy zapewni mi powolna jazdę do przodu i tyłu? Czy obsłuży odbiornik i serwo? Czy to wszystko będzie razem działało?

Propozycja druga:
1) Aparatura => Reely GT2 Evo / HK 300 / Używka z allegro
2) Tower pro mg996r
3) VRX Racing: Regulator 340A (LiPo i NiMH)
Opis produktu:
Dwukierunkowy, programowalny regulator prędkości 340A z radiatorem i włącznikiem do silników szczotkowych.
Dane techniczne:
Typ: dwukierunkowy
Natężenie max: 340A
Napięcie: 7.4V (2S LiPo) / 6.0 - 7.2V (5-6 NiMH)
Silniki: elektryczne szczotkowe
Wtyk zasilania: tamiya
Wtyk silnika: 2x banan 3,5mm
Włącznik: TAK
BEC: 2A 5.6V
Odcięcie dla LiPo
Zabezpiecznie przed przegrzaniem
Tryb: jazda i crawler
Programowalne: cut-off, over-heat, mode
Wymiary: 30 x 28 x 22mm
Waga: 38g
Zastosowanie: samochody rc, łodzie rc

Czy ten regulator sie nadaje? Czy zapewni mi powolna jazdę do przodu i tyłu? Czy obsłuzy odbiornik i serwo?

Czy macie jakieś uwagi do tych zestawów?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-01-13, 10:18 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-24, 16:28
Posty: 1598
Lokalizacja: Rogoźnik
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 21 razy
Wiek: 43

Model: Żabka
Imię: Robert
Do obsługi dwóch silników służą inne regulatory niż te które wymieniłeś więc żaden się nie nada. Z tego co kojarzę to w Conrad można było kupić taki regulator.
Do obsługi 1 silnika wystarczy HK45A a wręcz jest bardzo dobry. Jednak ostatnio regulatory te są kiepskiej jakości.
Aparatura może być reely ale to zawsze tylko 2 kanały i w przyszłości braknie na wyciągarkę.
Jeżeli masz już jakieś modele to dziwi pytanie czy apka steruje proporcjonalnie tylko w przód. Steruje proporcjonalnie w obydwu kierunkach.
Serwo TowerPro MG 995 jest mocniejsze
Od ustalenia prędkości jest silnik a nie regulator.
W przypadku silników mniejszych niż 540 trudno jest dobrać prędkości crawlerowe ze względu na mały wybór.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-01-13, 13:07 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2017-01-11, 22:48
Posty: 27
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 38

Model: Absima asb1bl, HB-p1001
Imię: mariusz
Dziękuje za odpowiedż.
Cytuj:
Do obsługi dwóch silników służą inne regulatory niż te które wymieniłeś więc żaden się nie nada. Z tego co kojarzę to w Conrad można było kupić taki regulator. Do obsługi 1 silnika wystarczy HK45A a wręcz jest bardzo dobry. Jednak ostatnio regulatory te są kiepskiej jakości.
A to nie jest tak,że silnik szczotkowy moge podpiąć równolegle do jednego regulatora i prąd po prostu rozdzieli sie na dwa silniki. Czytałem o tym gdzieś na innym forum. Z tego co czytam silnik bezszczotkowy jest "sprzężony zwrotnie" z regulatorem i tam to by nie działało.
Cytuj:
Aparatura może być reely ale to zawsze tylko 2 kanały i w przyszłości braknie na wyciągarkę.
Tu pomyślę, zależy od funduszy.
Cytuj:
Jeżeli masz już jakieś modele to dziwi pytanie czy apka steruje proporcjonalnie tylko w przód. Steruje proporcjonalnie w obydwu kierunkach.
wydaje mi sie, że Absima do tyłu działa na zasadzie włącz/wyłącz ale sprawdzo to dokładniej.
Cytuj:
Od ustalenia prędkości jest silnik a nie regulator.
Tu musze sie dokształcić. Na mój rozum regulator podaje prąd do silnika i ten w zależności ile dostaje zmienia prędkość.
Cytuj:
W przypadku silników mniejszych niż 540 trudno jest dobrać prędkości crawlerowe ze względu na mały wybór.
Podejrzewam, że max co wsadzę to silnik 300 bo ma te same wymiary co 280. Ale to w przyszłości.

Czy ktoś mógłby skomentować jeszcze moje przemyślenia o regulatorze i dwóch silnikach?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-01-13, 14:28 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-24, 16:28
Posty: 1598
Lokalizacja: Rogoźnik
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 21 razy
Wiek: 43

Model: Żabka
Imię: Robert
Po podpięciu równoległym dwóch silników będą obracały się z różnymi prędkościami, jeden z nich będzie startował później – tyle zauważyłem jak tak podłączałem silniki w jednym z modeli. Dlaczego? – pewnie dlatego że każdy silnik jest inaczej dotarty i np. potrzebuje więcej prądu żeby ruszyć. Jeśli jazda miałaby polegać tylko na full gaz i jazda pewnie efekt nie byłby tak zauważalny ale przy jeździe trialowej jest to duże utrudnienie.

Regulator reguluje obroty silnika w pewnym zakresie, ale to od silnika i przełożeń zależy jaki to będzie zakres. Do jazdy trialowej nie da się przy użyciu skrzyni jednobiegowej zrobić modelu jednocześnie szybkiego i wolnego.
Dodatkowo w przypadku silników na mostach to ja tam nie widzę możliwości zmiany prędkości poprzez zmianę zębatek a jedynie można coś zdziałać zmieniając silniki a tych nie ma zbyt dużo do wyboru w klasie 280 (chodzi o zakresy obrotów).
Jak sądzę ze zdjęci w Twoim modelu gniazdo na silnik jest pasowane a więc nie uda się włożyć silnika innej klasy niż obecnie.
Ponieważ nie wiesz jakie obroty ma obecny silnik nie będziesz w stanie dobrać takich samych/mniejszych/większych. Pytanie jeszcze czy zębatka atakująca nie jest nabita na wirnik silnika a podejrzewam że tak jest.
Podsumowując – obawiam się że nie wykrzeszesz z tej zabawki dużo więcej niż daje Ci w serii. Dodatkowo jeśli zechciałbyś jeździć tym na poważnie to pewnie posypie się wszystko – jazda crawlerem nie polega na przejeździe po ogródku zaliczając podjazd wybrukowany. Daj sobie spokój.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-01-13, 14:46 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-26, 11:06
Posty: 4800
Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
Podziękował : 46 razy
Otrzymał podziękowań: 100 razy
Wiek: 38

Model: trial/drift/offroad/latawce RC
Imię: Krzysztof
Zacznę od końca:
marlau napisał(a):
3) VRX Racing: Regulator 340A (LiPo i NiMH)
Opis produktu:
Dwukierunkowy, programowalny regulator prędkości 340A z radiatorem i włącznikiem do silników szczotkowych.
Dane techniczne:
Typ: dwukierunkowy
Natężenie max: 340A
Napięcie: 7.4V (2S LiPo) / 6.0 - 7.2V (5-6 NiMH)


Ten regulator to dokładnie ten sam model co wspomniany przez Ciebie i Gorga X-car 45 - niedawno miałem go przez przypadek w rękach, bo poproszono mnie o zmianę jego ustawień. Z zewnątrz różni się tylko kolorystyką.
340A to prąd chwilowy, ciągły to wg producenta 45A i tego bym się trzymał.

Z opisu Twojego modelu wynika, że silniki nie potrzebują zbyt wiele prądu, więc nawet podpięte równolegle do jednego ESC nie powinny go nadmiernie obciążyć.

Regulator reguluje obroty silnika, ale nie jest w stanie zmienić użytecznych obrotów silnika. Skoro piszesz, że teraz model nie jest w stanie jeździć powoli w sposób płynny (czkawka), to oznacza, że nie ma odpowiedniego momentu obrotowego w dolnym zakresie obrotów. Na takie objawy nie pomoże wymiana regulatora (no chyba że obecny nie funkcjonuje jak należy), a właśnie tak jak Gorg napisał zastosowanie innych silników, np. o większej liczby zwojów (oznaczenie "T" przy parametrach silnika szczotkowego). W klasie 280 faktycznie tego wyboru nie będzie za dużego.
Innym rozwiązaniem jest zmiana przełożeń modelu lub zastosowanie reduktora, ale te opcję nie wchodzą w grę w Twoim przypadku, ponieważ silniki masz zamontowane na mostach.

Jeśli zadowalają Cię wyniki "upgrejdów" widoczne na filmikach, to może poproś autora o namiary na zastosowane silniki?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-01-13, 18:52 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2017-01-11, 22:48
Posty: 27
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 38

Model: Absima asb1bl, HB-p1001
Imię: mariusz
Cytuj:
Daj sobie spokój.
Myślę, że na początek muszę jedno wyjaśnić. Wiem, ze jest to forum stricte trialowe i większość z was posiada modele które są bardzo zaawansowane w tym kierunku. Ja natomiast chcę sobie trochę pojeździć po polu, plaży, lesie bez ekstremalnych wyzwań.
Wkurza mnie w moim modelu:
- to że lewo/prawo działa na zasadzie włącz/wyłącz i to muszę zmienić.
- to, że przy skręcaniu spada ciąg silników napędowych - badziewna elektronika, bateria i silnik skrętu
- chcę używać mojej baterii lipo bo ta z zestawu jest do niczego.

Dlatego, tak czy siak kupię tą elektronikę. Chciałbym tylko aby to wszystko jak najlepiej działało (w granicach możliwości, nie wymagam cudów). Wymiana silników jest ostatecznością, w tej chwili jestem zadowolony z ich "ciągu". Na filmach z youtuba właściciele nie zmieniali silników.
Cytuj:
Po podpięciu równoległym dwóch silników będą obracały się z różnymi prędkościami, jeden z nich będzie startował później
Pewnie tak ale podejrzewam, że w moim aucie na standardowej elektronice jest tak samo, ta elektronika jest naprawdę najniższej jakości.
Cytuj:
Skoro piszesz, że teraz model nie jest w stanie jeździć powoli w sposób płynny (czkawka), to oznacza, że nie ma odpowiedniego momentu obrotowego w dolnym zakresie obrotów.
Przepraszam może źle się wyraziłem, silniki dają radę. Nagrałem filmik jak auto w domu podjeżdża pod górkę i myślę, że nie jest źle.
https://www.youtube.com/watch?v=vM94BJeNKJ0
Jak widać koła na przedniej osi kręcą sie szybciej bo oś jest mnie dociążona ale auto jedzie bardzo wolno.
Chciałbym aby nowy regulator i aparatura zapewniały mi podobne lub troszkę lepsze możliwości regulacji prędkości.
Tak wiec kupować ten X-car 45?
Na niektórych regulatorach jest napisane "dwukierunkowy" i zakres napięć. Czy ten X-car 45 ma takie właściwości?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-01-13, 19:29 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2013-03-19, 16:27
Posty: 326
Lokalizacja: Oborniki wlkp
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Wiek: 48

Model: 4x4
Imię: Zbyszek
A co tu oczekiwać za taką kasę , cała elektronika jest na jednej płytce , silniki z nabitą zębatką ,nie mają podanych parametrów , zębatki w niby skrzyni marny plastik , serwo o przepraszam tam jest coś co je przypomina :) , jedyne co się nadaje do wykorzystania to klatka czyli nadwozie :) do crawlera . Reszta przeróbek nie opłacalna , ale co ja tam będę Ci mówił sam zobaczysz po miesiącu użytkowania tego Crawlera .

model - 250zl
nowa apka 3 kanały -170zł
nowe serwo 60zł
nowy regielek 60zł
inne części 50zł
razem -590zł
Czyli prawie nowy hsp lub mawerick :) a to już przynajmniej przypomina crawlera , a już na pewno jest na aluminiowych podzespołach .
Proszę oto przykładowy model :

http://allegro.pl/pangolin-crawler-hsp- ... 47682.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-01-13, 20:42 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2017-01-11, 22:48
Posty: 27
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 38

Model: Absima asb1bl, HB-p1001
Imię: mariusz
Zbyszek napisał(a):
Czyli prawie nowy hsp lub mawerick :) a to już przynajmniej przypomina crawlera , a już na pewno jest na aluminiowych podzespołach. Proszę oto przykładowy model :
http://allegro.pl/pangolin-crawler-hsp- ... 47682.html
Zbyszek to co napisałeś nie ma trochę sensu. Po pierwsze koszt wyniesie około 200zł (aparatuta-100zł, serwo-40zł, regulator 60-100) zł. To są realne ceny już sprawdzane na allegro. Po drugie auto juz mam i kosztowało 199zł. Po trzecie mogłem kupić modele które podałeś za 400-450zł (pewnie jeszcze jest na olx ta oferta) ale po obejrzeniu filmów stwierdziłem , że te auta sa za wolne na moje oczekiwania. Nie chce tylko łazika na kamienie który jedzie 5km/h. Zakup HB-p1001 był poprzedzony naprawdę głębokim szukaniem, oglądanie filmów i czytaniem forów. Auto kupiłem z myślą o updajcie elektroniki oraz dlatego, że mi sie po prostu podobało. To też ważne.
Chcę kupić ten regulator i szukam rad dotyczących jego wyboru a nie zniechęcanie do pracy nad tym modelem i gadaniem, ze moglem wydać 600zł na auto które mi się nie podoba.
Mimo wszystko dzięki za opinie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-01-13, 21:23 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-07-14, 08:52
Posty: 1046
Lokalizacja: Pomiechówek
Podziękował : 11 razy
Otrzymał podziękowań: 20 razy
Wiek: 38

Model: Vaterra Garbi,CMX WranglerTJ,CFX Unimog,SCX10...
Imię: Rafał
Nie czytałem całego tematu .
Czy ten "model" ma silniki na mostach ?
Jeśli tak to taki "zwykły " ESC nie obsłuży tego zestawu .
Potrzebować będziesz regulatora dedykowanego do takich konstrukcji , lub kombinować z dwoma regulatorami .
A co do tego HK 45A nie polecam .
No i to serwo ciężko kupić orginalne , większość to podróbki i tak niezbyt dobrego serwa .

Miałem nie komentować Twojego wyboru ale nie mogę ...

Zostaw ten "projekt " i kup coś innego , szkoda kasy .
Sorki ale tak jest jak Chłopaki piszą .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-01-13, 22:24 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2017-01-11, 22:48
Posty: 27
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 38

Model: Absima asb1bl, HB-p1001
Imię: mariusz
W sumie domyślałem się, że tak będzie. Że wpadną tu ludzie z modelami za 1200-1500zł i wszystko poniżej 500zł będzie dla nich szrotem. Ale powiem wam, że jak na forum rowerowym pytałem o rower do 1000zł to też dawali mi rady typu: dozbieraj jeszcze 2000 i kup. I co? Kupiłem taki za 1000 i jeżdżę nim od 5 lat.
Panowie przeglądałem to forum i wiem, że niektórzy mają piękne auta, a większość high-level ale są też tacy ludzie jak ja, którzy nie chcą zaczynać z wysokiego "c".
Cytuj:
Zostaw ten "projekt " i kup coś innego , szkoda kasy .
Najbliższy wyglądem do mojego HB jest Axial Wraith. Ale on kosztuje ponad 1400zł a już mam auto na które tyle wydałem i niestety nie mogę wydać takiej kwoty ponownie.
Cytuj:
Czy ten "model" ma silniki na mostach? Jeśli tak to taki "zwykły " ESC nie obsłuży tego zestawu .
Czytałem inne fora i wielokrotnie widziałem opinie, że obsługa 2 silników szczotkowych przez jeden regulator nie powinna być problemem. Jeśli badziewny "regulator" zamontowany w tym modelu obsługuje teraz 2 silniki to jak to możliwe, że regulator za 60-100zł nie obsłuży? Możesz to wyjaśnić?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-01-14, 08:09 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-07-14, 08:52
Posty: 1046
Lokalizacja: Pomiechówek
Podziękował : 11 razy
Otrzymał podziękowań: 20 razy
Wiek: 38

Model: Vaterra Garbi,CMX WranglerTJ,CFX Unimog,SCX10...
Imię: Rafał
Obsłużyć obsłuży regulator dwa silniki .
Ale cały bajer silników na moście polega na ich
" kombinowanym " wykorzystaniu w napędzie modelu .
Umożliwia napędzanie tylko jednej z osi .
Za pomocą jednego regulatora tego już nie będzie ,no jest to możliwe ale na pewno się ta kombinacji nie opłaca i będzie kosztowała więcej niż odpowiedni ESC .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-01-14, 10:10 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2013-03-19, 16:27
Posty: 326
Lokalizacja: Oborniki wlkp
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Wiek: 48

Model: 4x4
Imię: Zbyszek
Mariusz ja Cię nie zniechęcam , tylko chcę zaoszczędzić Ci kosztów :) .Ale jak napisałeś wybór należy do Ciebie , i kasa którą wydasz na te wątpliwe przeróbki też jest Twoja . Ten model nie ma osobnego regla tylko wszystko zintegrowane na jednej płytce , z serwem też będzie problem bo to coś jest wbudowane w most o reszcie nie wspomnę , wiem bo kupiłem ten model a raczej to co z niego zostało bo interesowała mnie klatka . Gość co go sprzedawał też próbował go przerabiać i poległ . Jak coś będziesz potrzebował ,to mam prawie wszystkie części :D , pisz śmiało sprzedam po atrakcyjnych cenach :biglol . I poczytaj więcej to forum bo modele crawlerów też jeżdżą szybko .Powodzenia w przebudowie , będę obserwował efekty .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-01-14, 15:04 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2017-01-11, 22:48
Posty: 27
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 38

Model: Absima asb1bl, HB-p1001
Imię: mariusz
Cytuj:
Umożliwia napędzanie tylko jednej z osi.
Nie potrzebuje takich bajerów. Przypomnę, chcę tym autem pojeździć po plaży, w lesie po polu. Nie będę pokonywał ekstremalnych przeszkód. W chwili obecnej jeżdżę tym autem po polu, na śniegu i naprawdę daje radę. Ale zasięg, jakość aparatury bateria i brak możliwości regulacji skrętu jest tym co psuje zabawę. Jeśli te nowe elementy rozwiążą ten problem to będę więcej niż zadowolony.
Cytuj:
Jak coś będziesz potrzebował ,to mam prawie wszystkie części :D , pisz śmiało sprzedam po atrakcyjnych cenach
Trzymaj je dla mnie ale mam nadzieje, że nie będą potrzebne. Chociaż przydało by się jedno koło na zapas bo chcę trochę wizualnie upiększyć auto (kierowca, lampy led, zapas na tyle i nie wiem co tam jeszcze wymyśle). No i w sumie jakbyś tanio opchnął mosty to miałbym zębatki w zapasie :>
Cytuj:
Ten model nie ma osobnego regla
Dlatego chcę takowy kupić.
Cytuj:
z serwem też będzie problem
Widziałem na filmach z youtuba, że potrzeba dodatkowe obejmy zainstalować, nie powinno być problemu.
Czyli kupuję ten HK 45A i modlę się żeby to wszystko zadziałało. Jak nie, zawsze mogę to sprzedać i napisać tu "mieliście racje" ale tak nie będzie :p
Jakby ktoś chciał jeszcze dodać to proszę ale niech to będzie komentarz dotyczący tylko doboru regulatora (może ktoś zna coś lepszego niż ten HK45A w tej cenie).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-01-14, 16:51 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-07-14, 08:52
Posty: 1046
Lokalizacja: Pomiechówek
Podziękował : 11 razy
Otrzymał podziękowań: 20 razy
Wiek: 38

Model: Vaterra Garbi,CMX WranglerTJ,CFX Unimog,SCX10...
Imię: Rafał
Ten HK 45A nie jest wodoodporny . Początki produkcji była jakość znośna , obecnie jest to bardzo problematyczny produkt .
Polecam droższego ale bardzo dobrej jakości Hobbywing QUICRUN WP 1060 jest jeszcze fajniejszy 1080 ale i droższy ma więcej możliwości i to co najbardziej w nim lubię porządnego BECa .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-01-14, 21:13 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2017-01-11, 22:48
Posty: 27
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 38

Model: Absima asb1bl, HB-p1001
Imię: mariusz
Panowie! Idąc za ciosem, biorąc pod uwagę wszystko co wcześniej powiedziano chcę zamówić ten zestaw. Wyszło troche drożej niż na początku planowałem ale tak jest zawsze (tu dopłać 20, tam 30...)
Alarm Buzzer LiPo / Li-Ion / LiMn / Li-Fe 1-8S
Serwo Tower Pro MG-995
Aparatura FlySky 2.4GHz GT2B + odbiornik GR3E
Regulator szczotkowy QuicRun WP 1060

Czy to wszystko ze sobą współgra? Przypomnę, że pod regulator podłączę równolegle 2 silniki klasy +-280 (o nieznanych parametrach). Czy ta aparatura będzie miała dobry zasięg? Niby zasilanie tylko 3,7V ale z zagranicznych recenzji wynika, że ma dobry zasięg. Czy napięcie zasilania ma wpływ na zasięg?
I jeszcze jedno na koniec. Znalazłem taki regulator z wyjściem na dwa silniki: http://allegro.pl/show_item.php?item=6604365838
A tu znalazłem jak gość użył go do łodzi i jest zadowolony co nawet podkreślił w poście (PostWysłany: Pon Wrz 08, 2014 19:41): http://marek.aplus.pl/forum/viewtopic.p ... 5daa03370e
Pytam bo nadal mam wątpliwości z tym podpięciem dwóch silników (jedni pisali że zadziała, drudzy, że nie...)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO