Teraz jest 2017-12-16, 00:24

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane:2012-06-19, 23:03 
Online
Początkujący
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-10-09, 22:32
Posty: 1122
Lokalizacja: WM
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Wiek: 45

Model: SCX10
Imię: Irek
->

TYTUŁEM WSTEPU

Model CC-01 produkowany jest przez firmę założoną w 1958 r w Japonii przez Shunsaku Tamiyę. Specjalizuje się ona głównie produkcją różnoskalowych modeli pojazdów, statków powietrznych i statków wodnych, wykonanych w technologii plastikowej. Produkuje także modele RC samochodów oraz narzędzia i materiały eksploatacyjne do budowy modeli.

Podwozie CC01 to konstrukcja
- oparta z przodu na zawieszeniu wahaczowym a z tyłu na sztywnym moście
- całość na amortyzatorach
- rama jest tu zintegrowana z cała płytą do której mocowane są elementy podwozia

Obrazek Obrazek Obrazek

Tamiya na tym samym podwoziu CC01 oferuje kilka karoserii

Z twardego tworzywa ABS
Obrazek http://www.tamiyausa.com/product/item.p ... t-id=84071
Obrazek http://www.tamiyausa.com/product/item.p ... t-id=49490
Obrazek http://www.tamiyausa.com/product/item.p ... t-id=58457

Z miękkiego leksanu przeznaczonego do malowania "od spodu"
Obrazek http://www.tamiyausa.com/product/item.p ... t-id=58324
Obrazek http://www.tamiyausa.com/product/item.p ... t-id=57810
Obrazek http://www.tamiyausa.com/product/item.p ... t-id=58469

Na rynku sa dostępne zarówno wersje
RTR -> gotowe do jazdy
do złożenia w elementach, nie wyposażone w elektronikę (reg napięcia odbiornik itp)

Obrazek Obrazek

W Polsce generalnym dystrybutorem marki jest firma ATA -> http://www.rcniko.pl/listaProduktow.php?v35b3ea4e75=2
Jednak ich zaopatrzenie zarówno w zestawy jak i części jest SYMBOLICZNE. Nie mówiąc o cenach akcesoriów które często są z kosmosu (zdarzyło mi sie tam kupic za 100 zł pakiet 1800 gdy za te samie pieniadze na allegro mogłem zakupić większy o pojemności 4000)
Taniej i pewniej można wszelkie brakujace części i wyposażenie kupić na ebayu, nawet pomimo kosztów wysyłki :ohgod

Przy zakupie modelu sprzedawca rzetelnie zapewnia, że model NIE NADAJE SIĘ do jazdy terenowej. I MA RACJE. W wersji sklepowej, prosto z pudełka jazda szczególnie w wodzie bardzo szybko moze zakończyć sie zniszczeniem szczególnie elektroniki.




ULEPSZENIA


ELEKTRONIKA

Tak jak wspomniałem we wstępie podstawowym problemem modelu jest brak zabezpieczenia odbiornika i reg. napięcia przed działaniem wody.
ten problem można rozwiązać na kilka sposobów

1. Włożyć każdy z tych elementów w baloniki

Obrazek Obrazek

wadą tego rozwiązania jest brak możliwości sprawdzenia na bieżąco co dzieje sie w balonikach, czy nie przeciekają.
Poza tym woda do baloników lubi dostawać sie po kablach, nawet zaklejonych.

2. Pojemnik z PCV

Obrazek

3. Wymiana elektroniki na szczelną

Po tych poprawkach mozna już autem wjechać do wody nawet głebszej np tak ;) http://www.youtube.com/watch?v=hOC0j5YJm6c


SERWO

Standardowo serwo umieszczone jest dosyć niefortunnie - w zagłębieniu wanienki podwozia, z elektroniką sterującą na dole. Po jeździe w kałużach woda i błoto bardzo łatwo dostaje się przez otwór baterii do serwa i po pewnym czasie niszczy elektronikę.

Obrazek

Można temu zapobiec ODWRACAJAC serwo

Obrazek Obrazek

Jednak nie zapobiega to następnemu problemowi - zacinająca sie dźwignia skrętu.
Po jeżdzie w błocie i piachu brud dostaje się do wałka i blokuje go. Auto coraz słabiej skręca, widać jak dźwignia gnie sie pod naciskiem orczyka. Pomocą może być metalowa i ułożyskowana dźwignia (do kupienia na ebayu). Jednak najbardziej efektywnym rozwiązaniem jest przeniesienie serwa na przód, pomiędzy nadkola i przerobienie mechanizmów.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

lub... tak jak to zrobił Ryszard -> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic. ... light=cc01
Obrazek

Pozostaje jeszcze uszczelnienie serwa.
Najprościej jest zakup serwa szczelnego. Wymieniamy je i po problemie.
Można również uszczelniać serwa samodzielnie np napychając w środek wazelinę techniczną lub oklejając połączenia klejem.
JEDNA UWAGA dotycząca serwa. W zestawach RTR są dodawane serwa standardowe o nacisku ok 3 KG. JEST TO ZDECYDOWANIE ZA MAŁO! Nalezy takie serwo wymienić na przynajmniej 7 KG lub mocniejsze. Wynika to z faktu iż po zablokowaniu kół przeszkodami terenowymi słabe serwo nie jest w stanie obrócić koła.




NAPĘDY

Po uszczelnieniu modelu, zabezpieczeniu serwa wyjeżdżamy w teren i okazuje się, że auto NIE JEDZIE. Wystarczy piasek błoto, lekkie przeszkody i ... stoimy.
Dlaczego??
Autko standardowo wyposażone jest w układ różnicowy. Tzn w autach 1:1 pozwala to na jazdę samochodu w zakrętach. Przecież zawsze koła na zewnątrz zakrętu pokonują dłuższą drogę niż wewnątrz. Układ różnicowy dozuje napęd tak aby każde koło mogło kręcić sie z inną prędkością.
ALE W TRIALU JEST ON NAM ZUPEŁNIE NIEPOTRZEBNY.
W terenie wystarczy, że jedno z kół będzie buksować i cały napęd i moc silnika będzie kierowana do tego właśnie koła. A koło które jeszcze ma przyczepność nie obróci się ani na jotę. Mosty należy zablokować.

Można to wykonać na dwa sposoby

1. W zestawach do składania są specjalne wkładki z białego plastiku które wkładamy do układu róznicowego zamiast zębatek i... gotowe
2. Można rozebrać most i między stożkowe zębatki nalać kleju na gorąco. Nie warto robić tego czymś solidniejszym. W razie zbyt dużych przeciążeń klej na gorąco sie zmieli i ocali zębatki

Obrazek Obrazek Obrazek

TO SAMO NALEŻY WYKONAĆ ZARÓWNO Z MOSTEM JAKI I PRZEDNIM NAPĘDEM

A skoro mamy juz wszystko rozebrane ... można pokusić się o włożenie zamiast zwykłych, ślizgowych panewek -> łożysk. Do kupienia są kompletne zestawy (np http://www.ebay.pl/itm/RC-Bearings-TAMI ... 61cec73cff)

Obrazek

Czy warto wymienić panewki na łożyska -> warto
Po dłuższym czasie łozyska się rozpadną i mozna je wymienic na nowe. Panewki nie rozpadna się na pewno ale tak wyrobia ośki że powstana duze luzy. Zmiana panewek lub dodanie łozysk juz nic nie da -> luz zostaje i trzeba wymienic oś

WAŁ / OSŁONY

Oryginalny wał TAMIYA jest bardzo słaby i szybko się zuzyje.
Warto zmienić go na gruby wał TRAXXASA

Obrazek Obrazek

Trzeba wprawdzie przewiercić ośki ale dzieki wymianie problem wału ZNIKA prawie na zawsze :)

Co do osłon ja dodałem to tak jak na zdjeciu powyżej. Czy trzeba? Niekoniecznie ale moim celem było usunięcie mozliwości zaczepów przeszkód za wystajace plastiki.


ZAWIESZENIE

Aby poprawić dzielność terenową autka w autach 1:1 wykonać można lift zawieszenia dzięki czemu poprawia sie prześwit pomiędzy kołami, można pokonać spodem większe przeszkody. NIESTETY - w CC01 nie wolno tego robić. O ile tył na moście można podnosić i opuszczać do woli o tyle na przedzie po włożeniu np dłuższych amortyzatorów pojawia sie problem z łamaniem półosi napędowych pracujących pod zbyt ostrym kątem.
Jedyne co można tutaj zrobić to włożyć w kielichy od strony koła jak i modelu małe gumki (oringi) które podczas wykrzyży bedą dociskać połosie.




WIĘKSZE KOŁA

Skutecznym sposobem na poprawienie dzielności terenowej jest zmiana oryginalnych opon na gumy z bardziej terenowym bieżnikiem i WIĘKSZE. UWAGA - ograniczeniem jest tu rozmiar. Autko zbudowane jest na płycie z nadkolami, których NIE DA SIĘ usunąć ponieważ mocowane do nich są elementy zawieszenia. Aby koła nie ocierały o nadkola należy szukać opon o zewnętrznej średnicy max 96 mm.

Obrazek



KAROSERIA

Po włożeniu większych kół zapewne okaże się, że ocierają one przy maksymalnych wykrzyżach o karoserię. W naszym Pajero poradziliśmy sobie z tym w następujący sposób:

1. Delikatne podcięcie nadkoli (ne za bardzo, żeby nadkola jednak były ;))
2. Lift 1 cm karoserii

Obrazek
Nowy z pudełka

Obrazek
Po podcięciu nadkoli i podniesieniu karoserii

Obrazek
Tył - doklejone rurki z mocowaniami 1 cm niżej

Obrazek
Mocowanie z przodu odwrócone



PŁYTA PODWOZIOWA

Tak jak wspomniałem na wstepie podwozie CC01 posiada płytę zintegrowana z ramą. Płyta jest uniwersalna, stosowana z różnymi nadwoziami.
Skoro już jest mozna pokusić się o jej poszerzenie tak aby dokładnie ja spasować z karoserią. Można wykonać to za pomocą taśmy do kabli elektrycznych tak jak na moich zdieciach, mozna za pomocą pasków z PCV doklejanych lub nitowanych z płytą.

Aby po podcięciu nadkoli w karoserii tych uszczelnień nie było widać można same nadkola PODGIĄĆ do góry na gorąco (tworzywo podwozia da sie formować po podgrzaniu)

Czy warto uszczelniać płytę... Moim zdaniem warto! Widziałem auto bez takich uszczelnień ale już z wyciętymi oknami. Przy jeździe po piachu, błocie pięknie było widać jak przez okna i szybę przednia sypie się piach, tryska błoto...

Obrazek

Inna sprawa związana z płytą to otwory wentylacyjne silnika.
Do spokojnej jazdy po terenie można by te otwry zatkać, zeby nie lała sie do silnika woda i nie dostawał brud. Jednak przy bardziej agresywnej jeździe woda do środka dostanie sie i tak a potem stoi pod silnikiem i nie ma jak spłynąć. Uszczelniać... Nie uszczelniać... Wybór należy do Was. Ja mam uszczelnione.

Obrazek Obrazek

Mocowanie baterii
Standardowe mocowanie umieszczone jest dosyć irracjonalnie - u dołu z otwartym dostępem do piachu i błota. Jazda w ten sposób spowoduje szybkie zużycie pakietów, które zalewane i zasypywane brudem szybko moga ulec zniszczeniu.
Samo miejsce ulokowania pakietu jest dobre - nisko . Trzeba tylko poszerzyć wneke i zabudować.

Obrazek


ZĘBATKI

Na rynku są dostepne metalowe zębatki odbioru

Obrazek

Czy warto wymienić? Jeśli zamierzacie jeżdzić szybko to owszem.
W tym komplecie atak (zębatka na silnik) jest duża a dbiór pomniejszony.
Auto bedzie szybsze ale słabe w terenie ...




CDN...


Ostatnio edytowano 2013-02-23, 12:38 przez irko, łącznie edytowano 33 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#2  PostTytuł:
PostNapisane:2012-06-23, 10:29 
Online
Początkujący
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-10-09, 22:32
Posty: 1122
Lokalizacja: WM
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Wiek: 45

Model: SCX10
Imię: Irek
AWARIE


Przy sporadycznej jeździe i częstym czyszczeniu autko będzie działało bezawaryjnie i długo.
Ale... Gdy jeździ sie dużo problemem staje sie jakośc elementów z jakich wykonany jest model.

Największym problemem są zębatki.
Żeby model był bardziej sprawny terenowo dodajemy większe, bardziej przyczepne i cięższe koła, mocniejsze silniki, blokujemy układ różnicowy.
A model NIE JEST PRZYSTOSOWANY do przenoszenia takich zwiększonych obciążeń.




PIERWSZE ZGRZYTY

Jest tylko kwestią czasu jak autko w wymagającym terenie stanie i z pod karoserii słychać będzie nieprzyjemny zgrzyt ocierających się zębatek. Należy wówczas:
- zaprzestać jazdy aby NIE WYPIŁOWAĆ ZĘBATEK.
- spróbować DOKRĘCIĆ górna pokrywę zębatek (jeśli nie dociska są luzy i zębatki przeskakują)
- jesli śruby są obluzowane i obracają się -> zmienic na większe

JEŚLI TO NIE POMOZE - obserwować które koła się nie kręcą

PRZÓD
Trzeba sprawdzić:
- wyrobiona zębatka ataku (ta mała na silniku) -> najczęstszy problem,
- wyrobiony odbiór -> zdarza sie przy słabej zębatce ataku, ze obiór zaczepia samymi wierzchami ząbków i wypiłuje plastikowe ząbki odbioru.

Tutaj nie ma opcji - trzeba wymienić te zębatki
Można na oryginał, można na zamiennik o większych zębach (ale NIE WARTO -> auto bedzie szybsze tylko że ubedzie mocy -> wiekszy atak. mniejszy odbiór)
Obrazek

UWAGA - ta zębatka jest ZA KRÓTKA -> potrzebna jest podkładka która dosunie ja do stozka bo inaczej na stozkach bedzie sie ślizgać i przeskakiwać.

- można też sprawdzic łozyska - jeśli się rozpadły - sa przyczyna luzu a co za tym idzie nie trzymaja zębatek w odpowiedniej odległości i... zgrzyta
- trzeba też popatrzec na zębatki stozkowe (jest tylko jeden taki komplet wiec nie mozna sie pomylić) czy któraś nie jest już wytarta i do wymiany

TYŁ - sprawdzić czy wał się kręci przy zgrzytaniu

Jesli sie nie kręci
- rozebrać od spodu obudowę zębatki pokazanej na zdjeciu
Obrazek
- sprawdzić i wymienic łozyska (na 100% jest to ten problem)

Jeśli się kręci
- rozebrać tylny most
- sprawdzic łozyska (jeśli zuzyte wymienić)
- sprawdzić metalowe zebatki -> moga być zużyte. Wówczas model bedzie zgrzytał gównie przy jeżdzie do przodu a do tyłu nie. Stozki zebów wówczas są sciete z jednej strony. Trzeba wymienic komplet. Czasami problemem jest to, ze pod obciążeniem ta duza zebatka w której jest mechanizm róznicowy pod obciążeniem ODSUWA SIĘ od zębatki stoskowej (mozna nacisnąc palcem i widac jak się przesuwa). Ja dodałem miedzy łozysko a ta zębatkę tulejkę blokującą.





BRAK MOCY
Objawy - auto jeździ ale przejawia brak mocy np na podjazdach. Koła sie zatrzymuja i "nie buksują".

PRAWDOPODOBNE PRZYCZYNY

- słaby (zużyty pakiet)
- zabrudzony silnik (do czyszczenia)
- INTEGRA - konieczna regulacja silnika (cecha czasami jest tłoczona na obudowie i linii jest mniej - lub jest tylko zaznaczenie + 0 -)

Obrazek

- zimny lut -> bardzo prawdopodobna przyczyna ! przy większym obciążeniu terenowym (czytaj prądowym) złe połączenie "nie wyrabia" i auto nie radzi sobie np prtzy jeżdzie pod górę. Potrzebne przelutowanie złączki pakietów i regla - fizycznie kabel może się i trzyma, ale przewodzenie może być wadliwe

http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic. ... f8aaed8f56




ZMIELONY WIELOKLIN w tarczkach (mosty)


OBJAWY - przy pokręceniu kołem obraca się bez żadnego oporu i nie powoduje ruchu innych kół.

Obrazek
Obrazek

Kilka razy juz miałem problem ze zmielonym wieloklinem w tarczkach w układzie różnicowym.
Tytułem oszczędności na częściach postanowiłem naprawić to a`la AXIAL
CZYLI
- wywierciłem otworek w ośce
- w tarczce zrobiłem nacięcie na pin
- w krótszej ośce precik na końcu skrócony o 4 mm

Obrazek

i działa

Można też za pomocą oryginalnych części.
Oska jest wykonana z twardego metalu więc zwykle jest ok.
Do wymiany tarczki - http://www.rcniko.pl/dyferencjal_-_zestaw_(tamiya_50602),414,24237.html


Ostatnio edytowano 2013-01-21, 09:47 przez irko, łącznie edytowano 7 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2012-06-24, 04:31 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-07-17, 21:32
Posty: 5070
Lokalizacja: blisko Łodzi ;)
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 40 razy
Wiek: 41

Model: 5D
Imię: Halinka
irko napisał(a):
...
NAPĘDY

Po uszczelnieniu modelu, zabezpieczeniu serwa wyjeżdżamy w teren i okazuje się, że auto NIE JEDZIE. Wystarczy piasek błoto, lekkie przeszkody i ... stoimy.
Dlaczego??
Autko standardowo wyposażone jest w układ różnicowy. Tzn w autach 1:1 pozwala to na jazdę samochodu w zakrętach. Przecież zawsze koła na zewnątrz zakrętu pokonują dłuższą drogę niż wewnątrz. Układ różnicowy dozuje napęd tak aby każde koło mogło kręcić sie z inną prędkością.
ALE W TRIALU JEST ON NAM ZUPEŁNIE NIEPOTRZEBNY.
W terenie wystarczy, że jedno z kół będzie buksować i cały napęd i moc silnika będzie kierowana do tego właśnie koła. A koło które jeszcze ma przyczepność nie obróci się ani na jotę. Mosty należy zablokować.

Można to wykonać na dwa sposoby

1. W zestawach do składania są specjalne wkładki z białego plastiku które wkładamy do układu róznicowego zamiast zębatek i... gotowe
2. Można rozebrać most i między stożkowe zębatki nalać kleju na gorąco. Nie warto robić tego czymś solidniejszym. W razie zbyt dużych przeciążeń klej na gorąco sie zmieli i ocali zębatki

[url=http://images40.fotosik.pl/1654/5880f04ea948f1f3m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images46.fotosik.pl/1618/91df419255308c99m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images38.fotosik.pl/1652/bad413b45b88fbf5m.jpg]Obrazek[/URL]

...


Moim zdaniem najlepszą opcją jest odwrócenie jednej z "satelitek"... Klej za szybko się zrywa :)

Pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#4  PostTytuł:
PostNapisane:2012-06-24, 18:47 
Online
Początkujący
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-10-09, 22:32
Posty: 1122
Lokalizacja: WM
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Wiek: 45

Model: SCX10
Imię: Irek
Nie tak szybko się zrywa ten klej
u mnie zerwała się właśnie "jedna z satelitek"
Ale jest teraz dobrze zaklejona ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#5  PostTytuł:
PostNapisane:2012-06-24, 19:01 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-03-01, 12:59
Posty: 15431
Lokalizacja: Mielec
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 189 razy
Wiek: 45

Model: ze mnie :)
Imię: Obi-Wan Kenobi
Folia aluminiowa też bardzo dobrze się sprawdza ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#6  PostTytuł:
PostNapisane:2012-10-13, 21:54 
Online
Początkujący
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-10-09, 22:32
Posty: 1122
Lokalizacja: WM
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Wiek: 45

Model: SCX10
Imię: Irek
Filmy nt modyfikacji CC01 na youtube

Różne modyfikacje -> bardzo ciekawe :OK




skręt





aluminiowe elementy zawieszenia, skrętu itd




Osłona spodu



sposoby na powiększenie wykrzyży






blokowanie mostu




zakładanie reuktora




wnętrze z kierowcą i obrotową kierownicą :OO




Skladanie CC01


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#7  PostTytuł:
PostNapisane:2012-11-27, 10:29 
Online
Początkujący
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-10-09, 22:32
Posty: 1122
Lokalizacja: WM
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Wiek: 45

Model: SCX10
Imię: Irek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Metalowy most i przednie zawieszenie


Ostatnio edytowano 2013-02-23, 01:30 przez irko, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#8  PostTytuł:
PostNapisane:2013-02-13, 17:46 
Online
Początkujący
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-10-09, 22:32
Posty: 1122
Lokalizacja: WM
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Wiek: 45

Model: SCX10
Imię: Irek
Ciekawe CC01
- wycięta cała płyta i zamontowana wraz z mostem na ramie

Obrazek
i tutaj
Obrazek

L200 Bandziora zrobione w ten sposób - http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=3388


Ostatnio edytowano 2013-02-23, 01:33 przez irko, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#9  PostTytuł:
PostNapisane:2013-02-23, 00:51 
Online
Początkujący
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-10-09, 22:32
Posty: 1122
Lokalizacja: WM
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Wiek: 45

Model: SCX10
Imię: Irek
GARAŻE zawierające modele oparte na CC01

SCALED

PAJERO 2 by pawelzajac7 -> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=8588
Pajero 2 by redin -> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=7717
http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=857
Pajero 2 by ryszard -> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=8035
Pajero 2 by ryba4x4 -> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=4144
Pajero 2 by projbud -> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=5147
Pajero 2 by gjees -> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=4991
Pajero 2 by adas -> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=4427
Pajero 2 by abelek2005 -> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=3497
Pajero 2 by kras -> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=2316

Pajero 3 by Piotr Chmielowski -> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=4419

UNIMOG by przemo -> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=2979
Unimog by orzeł -> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=5401
Unimog by daniel-88 -> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=4991

Jeep Wranlgler by Przemo -> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic. ... 854#148854

FJ Cruiser by irko -> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=8072

ACTROS by MAKSI - http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=9796
man by tom -> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=1734

Tarpan by maciejcc -> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=1656

Range Rover Sport / touareg by hellmans33 -> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic. ... sc&start=0

SUPER SCALED


Pajero 2 LONG by berla -> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=7222
Pajero 2 by irko -> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=7576
Pajero 2 by Jerry_cornelius -> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=6072
Pajero 2 by aero -> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=5751

Pajero 3 by przemo -> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=4504

FJ Cruiser by cornel -> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=9504
Navara by bandzior (?)-> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=8596

VW Taro by barman_pl -> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?
Ford 150 by karol -> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=8021t=7421
Isuzu by Przemo -> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=5436

L200 by bandzior -> http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=3388 NA RAMIE


Ostatnio edytowano 2013-02-24, 20:07 przez irko, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#10  PostTytuł:
PostNapisane:2013-02-23, 06:33 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-03-01, 12:59
Posty: 15431
Lokalizacja: Mielec
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 189 razy
Wiek: 45

Model: ze mnie :)
Imię: Obi-Wan Kenobi
Nie widzę Pajero Long by Berla ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#11  PostTytuł:
PostNapisane:2013-02-24, 20:12 
Online
Początkujący
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-10-09, 22:32
Posty: 1122
Lokalizacja: WM
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Wiek: 45

Model: SCX10
Imię: Irek
Dodałem, również wranglera z galerii przemo :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#12  PostTytuł:
PostNapisane:2013-02-24, 20:17 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-01-23, 18:24
Posty: 2558
Lokalizacja: Złotniki Kujawskie
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy
Wiek: 45

Model: Chevy K30 & Blazer K5
Imię: Krzysztof
widzę że kolega jest najbardziej wnikliwym czytelnikiem naszego forum :OK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#13  PostTytuł:
PostNapisane:2013-03-27, 11:31 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2013-03-19, 16:27
Posty: 364
Lokalizacja: Oborniki wlkp
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Wiek: 49

Model: 4x4
Imię: Zbyszek
:VV jak dla mnie to zajefajny opis , tak to powinno wyglądać !! Wsio od A do Z o modelu , nie trzeba marnować kilkudziesięciu godzin , na czytanie tematów w których jest po kilka postów jak jeden przerabiał to , inny tamto w tym samym modelu .Ten czas można poświęcić na budowę swojego modelu ,więc jeszcze raz wielki szacun za ten opis :OK .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#14  PostTytuł:
PostNapisane:2013-04-02, 19:30 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-26, 08:35
Posty: 1953
Lokalizacja: Giżycko
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Wiek: 19

Model: Złomnix
Imię: Michał
Ja ostatnio widziałem bardzo fajną przeróbkę gdzie zakupiono drugi tylny most i zaadaptowano go na przód.
Tutaj znalazłem jakiś filmik z wykorzystaniem podobnego rozwiązania:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#15  PostTytuł:
PostNapisane:2014-03-07, 22:32 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-01-03, 15:10
Posty: 344
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Wiek: 36

Model: cc01, axial scx10
Imię: Paweł
Własnie zauważyłem dziwną rzecz w moim cc-01. Lewa półoś z przodu ma dosyć duży luz, a kielich z tej strony który wchodzi w dyferencjał można o około 4mm wsuwać i wysuwać. Coś źle poskładałem czy ten typ tak ma? Z prawej strony kielich i półoś ma normalny luz taki jak powinien...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO