Teraz jest 2018-09-22, 14:39

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane:2016-04-21, 20:01 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-11-29, 19:42
Posty: 1963
Lokalizacja: WP
Podziękował : 19 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Wiek: 44

Model: Ha Dwa Truggy
Imię: MarCin
A może masz zbyt mocno podniesione zawieszenie, oraz zwiększony kąt skrętu i dogbone jest w tym układzie zbyt krótkie, będzie to skutkowało tym, że przy skręcie dogbone zacina się na wcięciach w kielichu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2016-04-21, 20:08 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-12-20, 23:02
Posty: 164
Lokalizacja: Błonie-Warszawa
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 46

Model: Toyota Hilux CC-01, Pajero CC-01, Axial SCX10
Imię: Robert
Raczej nie, a jak nazywa się ta część B1


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2016-04-21, 20:22 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-11-29, 19:42
Posty: 1963
Lokalizacja: WP
Podziękował : 19 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Wiek: 44

Model: Ha Dwa Truggy
Imię: MarCin
Nie wiem, nigdy nie miałem CC-01, ale miałem podobny problem przy zawieszeniu wahaczowym po modowaniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2016-04-21, 20:35 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-12-20, 23:02
Posty: 164
Lokalizacja: Błonie-Warszawa
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 46

Model: Toyota Hilux CC-01, Pajero CC-01, Axial SCX10
Imię: Robert
Zawieszenie to standard.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2016-04-21, 21:06 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-12-20, 23:02
Posty: 164
Lokalizacja: Błonie-Warszawa
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 46

Model: Toyota Hilux CC-01, Pajero CC-01, Axial SCX10
Imię: Robert
Czy to C HUB?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2016-04-21, 21:25 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-11-29, 19:42
Posty: 1963
Lokalizacja: WP
Podziękował : 19 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Wiek: 44

Model: Ha Dwa Truggy
Imię: MarCin
Nie pomogę, bo nie mam instrukcji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2016-04-21, 21:29 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-12-20, 23:02
Posty: 164
Lokalizacja: Błonie-Warszawa
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 46

Model: Toyota Hilux CC-01, Pajero CC-01, Axial SCX10
Imię: Robert
Ok już znalazłem i kupiłem dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2016-04-21, 23:03 
Online
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11597
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 253 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Jeżeli dobrze rozgryzłem Twój opis, to rzeczywiście poszedł C-hub
CC-01 manual

Część należy do ramki Tamiya nr 10005520

Skoro jedna strona działa i nic się nie dzieje, to musi być jakiś błąd w montażu - bo rozumiem, że to nie pierwszy raz ?!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2016-04-22, 07:58 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-12-20, 23:02
Posty: 164
Lokalizacja: Błonie-Warszawa
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 46

Model: Toyota Hilux CC-01, Pajero CC-01, Axial SCX10
Imię: Robert
Wczoraj po dokładnych oględzinach wyszło ze c hub jest pęknięty i podczas pracy w skręcie półośka mocno na niego napierając (odkształcony c hub) przesuwa się i wyskakuje z kielicha.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2016-04-22, 23:15 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-10-09, 23:32
Posty: 1334
Lokalizacja: mazowieckie
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Wiek: 45

Model: różne
Imię: Irek
Oski beda wypadać. Ten typ tak ma :(
Kiedyś wkladalem male, gumowe oringi w oba kielichy ale i tak oski sie wyrabialy od przycierania o kielich od strony kola i pekaly. Albo sie wysuwaly i blokowaly.
Rozwiazaniem sa polosie na kardanach. Opisalem je chyba gdzies w pierszych wpisach w temacie. ..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2016-04-22, 23:31 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-12-20, 23:02
Posty: 164
Lokalizacja: Błonie-Warszawa
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 46

Model: Toyota Hilux CC-01, Pajero CC-01, Axial SCX10
Imię: Robert
No no bokują się i co z tym zrobić?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2016-04-23, 07:54 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-10-09, 23:32
Posty: 1334
Lokalizacja: mazowieckie
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Wiek: 45

Model: różne
Imię: Irek
Takie coś kup

http://www.ebay.pl/itm/Yeah-Racing-Stee ... SwDNdVuFQ6


Załączniki:
$_1.JPG
$_1.JPG [ 20.17 KiB | Przeglądane 680 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2016-04-23, 08:56 
Online
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11597
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 253 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Dog bony vel drive shaft-y, muszą być nieco krótsze wszędzie tam, gdzie pracują w mieniającej się długością przestrzeni - jak w przypadku wahaczy. W ekstremalnych sytuacjach rzeczywiście czasami dochodzi do wypadnięcia takowego.
Dlatego w celu zapobieżenia nadmiernemu przesuwaniu się i utrzymaniu go pozycji "wyśrodkowanej" używa się sprężystych podkładek - nie wiem jak u innych producentów, ale widać to na wielu instrukcjach Tamiya, gdzie są zastosowane dog bony. Poniżej przykład z instrukcji TB-02
Załącznik:


Nie polecałbym jednak oringów, bo one są wbrew pozorom dość twarde, natomiast można wyciąć takie kawałeczki z jakiejś pianki, gąbki, czy co tam mamy pod ręką.

W mostach TLT, po modernizacjach zwiększających skręt, również następowało przy maksymalnym skręcie zahaczanie dog bona o wycięcia w wheele axl-u. Stąd i on został lekko zmodernizowany. To znaczy został lekko ścięty/skrócony. Z tym, że robiłem to na raty, bo jak pokazało pierwsze nadmierne cięcie - ta cholera nie odrasta ;).
Zdjęcie i linia to tylko ukazanie idei, nie ilości do ścięcia !!!
Załącznik:



CC nie miałem, moje rady to tylko pomysły w oparciu o podobne rozwiązania w TLT i wahaczowym TB-02.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2016-04-23, 17:38 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-12-20, 23:02
Posty: 164
Lokalizacja: Błonie-Warszawa
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 46

Model: Toyota Hilux CC-01, Pajero CC-01, Axial SCX10
Imię: Robert
Dzięki za pomoc. Problem rozpoznany uszkodzony c hub, zwrotnica i półośka ukręcona.
Zakupy już zrobione:
1. http://www.ebay.pl/itm/261257755841?_tr ... EBIDX%3AIT
2. http://www.ebay.pl/itm/251481767206?_tr ... EBIDX%3AIT
3. http://www.ebay.pl/itm/262365688532?_tr ... EBIDX%3AIT
Na ebay wyszło taniej niż w ATA Warszawa (260 zł ebay - ATA 500 zł).
Czekam na dostawę, mam nadzieje że części przyjdą przed majówką.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2016-09-17, 20:55 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-05-29, 20:52
Posty: 145
Lokalizacja: Falkirk/Radom
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 50

Model: CC-01 BJ40
Imię: Grzegorz
Jaka jest standardowa długość amorków CC 01?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO