Teraz jest 2017-08-20, 18:27

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane:2006-07-04, 13:43 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-06-29, 19:39
Posty: 1934
Lokalizacja: Wielka Polska :)
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 41

Model: był Mercedes TL01b, Ford F350 HL, scx10
Imię: Tomek
czy ktoś już podłączał silnik LRP truck puller 2 7,2V do jakiegoś innego regulatora niż dedykowany przez LRP?
wiem że ten dedykowany regulator Special Truck chodzi bardzo "miękko" i płynnie przyspiesza w przód i w tył, że ma ograniczenie do 11 zwoji
ale ja konkretnie chciałbym wiedzieć czy mój TEU101BK Tamiyi pociągnie ten silnik bez problemu
sądzę, że jest to silnik podobny do integy (a może lepszy) i stąd nmam nadzieję, że będzie działał bez problemu
co sądzicie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#2  PostTytuł:
PostNapisane:2006-07-04, 13:45 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2006-06-29, 08:47
Posty: 24
Lokalizacja: Jawor
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 41

Model: F350,CC-01,MonsterGT
Imię:
Ja mam u siebie integy55 i taki regulator jak twoj i wszystko działa bez problemu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#3  PostTytuł:
PostNapisane:2006-07-04, 14:55 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!

Dołączył(a): 2006-06-29, 00:14
Posty: 528
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Wiek: 42

Model: Toyka
Imię: Rafał
Adrian kiedys na jakim forum zachodnim znalazl porownanie slinikow INTEGY T55 MA KOLO 8500 OBROTOW , TRUCK PULLER2 MA 6500 czyli tyle co INTEGY T65 nie powinno byc problemow na starym forum byl CLOD z dwoma INTEGY T55 podlaczonymi do HITECA EZX-R PRO i tez nie bylo problemu , mam ten regulator i mam podlaczone do niego dwa jonsony tez chodzi bez problemow, jak dzwonilem do HPI powiedzieli ze oni nie wiedza jak sie zachowa normalny regulator , mowili ze trzeba miec rygla do truckow , a to nie jest prawda z tego co ja wiem , na tamiyowskim PULLER2 powinien chodzic bez zadnych problemow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#4  PostTytuł:
PostNapisane:2006-07-04, 16:14 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2006-06-29, 06:19
Posty: 380
Lokalizacja: Białystok
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 56

Model:
Imię:
Fallen30 napisał(a):
Adrian kiedys na jakim forum zachodnim znalazl porownanie slinikow INTEGY T55 MA KOLO 8500 OBROTOW , TRUCK PULLER2 MA 6500 czyli tyle co INTEGY T65 nie powinno byc problemow na starym forum byl CLOD z dwoma INTEGY T55 podlaczonymi do HITECA EZX-R PRO i tez nie bylo problemu , mam ten regulator i mam podlaczone do niego dwa jonsony tez chodzi bez problemow, jak dzwonilem do HPI powiedzieli ze oni nie wiedza jak sie zachowa normalny regulator , mowili ze trzeba miec rygla do truckow , a to nie jest prawda z tego co ja wiem , na tamiyowskim PULLER2 powinien chodzic bez zadnych problemow


to był moj clod.

teraz mam integy 55t na TEU101BK i chodzi bez problemu.
mysle ze truck puller jest lepszy a z regulatorem od trucka jest wysmienity.
na wielu stronach o trialu widzialem, ze przy zastosowaniu integy 55t stosuje sie dodatkowe przekladnie. moje doswiadczenia z jazdy tez wskazuja na koniecznosc dodatkowego przełożenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#5  PostTytuł:
PostNapisane:2006-07-04, 16:17 
Offline
|o\°/o| / AT !
|o\°/o| / AT !
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-06-28, 23:19
Posty: 7598
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Wiek: 35

Model: LT Westfalia
Imię: Marcin
Hmm .. dziwne bo ja mam 55T w clodzie i jezdzi sie perfekcyjnie ... zapytjacie Adriana :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#6  PostTytuł:
PostNapisane:2006-07-04, 16:18 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2006-06-29, 06:19
Posty: 380
Lokalizacja: Białystok
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 56

Model:
Imię:
jezli ci pasuje to lux.

lepiej sie jezdzi przy dodatkowej redukcji


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#7  PostTytuł:
PostNapisane:2006-07-04, 19:40 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-06-29, 19:39
Posty: 1934
Lokalizacja: Wielka Polska :)
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 41

Model: był Mercedes TL01b, Ford F350 HL, scx10
Imię: Tomek
upewniłem się - jak będzie dstępny to go łykam
tym bardziej, że jest wolniejszy od "czasami dostępnego" integy 55t
a ja mam tl01b - i niewielkie, a bez ingerencji w budowę kadłuba, żadne możliwości założenia redukcji - zębatka 19T to wszystko
dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#8  PostTytuł:
PostNapisane:2006-07-04, 19:43 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2006-06-29, 06:19
Posty: 380
Lokalizacja: Białystok
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 56

Model:
Imię:
redukcje ludzie robia sami: dwie metalowe plytki pomiedzy ktorymi dwa kola zebate a to sie zmiesci napewno. sprobuj najpierw jak masz. potem zaczniesz eksperymentowac...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#9  PostTytuł:
PostNapisane:2006-07-04, 20:52 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-06-29, 19:39
Posty: 1934
Lokalizacja: Wielka Polska :)
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 41

Model: był Mercedes TL01b, Ford F350 HL, scx10
Imię: Tomek
pewnie że tak - najpierw spróbuję standardowo a le nie bardzo rozumiem jakie płytki między dwa koła zębate?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#10  PostTytuł:
PostNapisane:2006-07-04, 20:56 
Offline
|o\°/o| / AT !
|o\°/o| / AT !
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-06-28, 23:19
Posty: 7598
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Wiek: 35

Model: LT Westfalia
Imię: Marcin
Chodzi o obudowe takiej przekładni ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#11  PostTytuł:
PostNapisane:2006-07-07, 07:23 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-06-29, 19:39
Posty: 1934
Lokalizacja: Wielka Polska :)
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 41

Model: był Mercedes TL01b, Ford F350 HL, scx10
Imię: Tomek
jeśli to kogoś zainteresuje to w HPI.pl są już Truck Pullery (przyszły wczoraj) - na początku tygodnia zostaną wystawione w sklepie internetowym


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#12  PostTytuł:
PostNapisane:2006-07-14, 19:29 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!

Dołączył(a): 2006-06-29, 00:04
Posty: 1450
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Wiek: 38

Model: _
Imię:
mpieka napisał(a):
Fallen30 napisał(a):
Adrian kiedys na jakim forum zachodnim znalazl porownanie slinikow INTEGY T55 MA KOLO 8500 OBROTOW , TRUCK PULLER2 MA 6500 czyli tyle co INTEGY T65 nie powinno byc problemow na starym forum byl CLOD z dwoma INTEGY T55 podlaczonymi do HITECA EZX-R PRO i tez nie bylo problemu , mam ten regulator i mam podlaczone do niego dwa jonsony tez chodzi bez problemow, jak dzwonilem do HPI powiedzieli ze oni nie wiedza jak sie zachowa normalny regulator , mowili ze trzeba miec rygla do truckow , a to nie jest prawda z tego co ja wiem , na tamiyowskim PULLER2 powinien chodzic bez zadnych problemow


to był moj clod.

teraz mam integy 55t na TEU101BK i chodzi bez problemu.
mysle ze truck puller jest lepszy a z regulatorem od trucka jest wysmienity.
na wielu stronach o trialu widzialem, ze przy zastosowaniu integy 55t stosuje sie dodatkowe przekladnie. moje doswiadczenia z jazdy tez wskazuja na koniecznosc dodatkowego przełożenia.

mpieka napisał(a):
HUMMER napisał(a):
w samolotach jest duzy, w trialu moze byc dobra, bo widzialem to w pewnym modelu na Czeskiej stronie...


tez tak sadze.
mam pullera. zobacze jak chodzi bez przekładni.
a potem zobaczymy...

maciek napisał(a):
Odnosnie przekladni:-) http://www.modelpartner.ig.pl/indeks.html bardzo duzy wybor

pzdr


tyle tylko, ze nic do kupienia nie ma... (kupiłem ostatnią)

mpieka napisał(a):
obawiam sie, ze integy jest duzo mocniejszy...

mpieka napisał(a):
moze to i argument ale mnie nie wystarcza. puller jest "delikatniejszy" - słabszy


Z Twoich wypowiedzi wnioskuję że masz oba silniki: integy 55t i pullera 7.2v...

czy masz możliwość zaprezentowania nam na krótkich filmikach ich możliwości w tym samym modelu i identycznych ustawwieniach :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#13  PostTytuł:
PostNapisane:2006-07-14, 19:48 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2006-06-29, 06:19
Posty: 380
Lokalizacja: Białystok
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 56

Model:
Imię:
mam dwa. mozna to zrobic.

kazdym jezdzi sie inaczej jeden i drugi ma wady i zalety.

idealne rozwiazanie to integy+przekładnia.
mowimy oczywiscie o podwoziu cc01.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#14  PostTytuł:
PostNapisane:2006-07-14, 21:39 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!

Dołączył(a): 2006-06-29, 00:04
Posty: 1450
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Wiek: 38

Model: _
Imię:
mpieka napisał(a):
puller chodzi inaczej. bardziej plynnie ale jest odczuwalnie slabszy. tam gdzie integy kreci kolami puller staje ( na pakiecie lrp 3600 po ladowaniu). to bardziej plynnie wynika z tego ze mam mniejsze obroty jak sadze. pozwala na wieksza kontrole nad modelem. dlatego tylko integy i redukcja obrotow do mniej wiecej 6000 max.

mpieka napisał(a):
moje wnioski czytaj wyzej.
dzis robilem probe z dwoma silnikami na cc01.
integy 55t ma zdecydowanie wieksza moc ale wieksze obroty.
truck puller odpada - jest zbyt slaby.

mpieka napisał(a):
mam dwa. mozna to zrobic.

kazdym jezdzi sie inaczej jeden i drugi ma wady i zalety.

idealne rozwiazanie to integy+przekładnia.
mowimy oczywiscie o podwoziu cc01.


troszke zasmuciły mnie te posty :cry: z tego wynika że nie mam co nawet myśleć o pullerze...

...szkoda bo mogłem od razu zamówić lathe t75 lub t65 :???:

dzieki za info... bardzo mi pomogłeś
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#15  PostTytuł:
PostNapisane:2006-07-14, 23:58 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2006-06-29, 06:19
Posty: 380
Lokalizacja: Białystok
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 56

Model:
Imię:
mysle, ze powinienes zamowic integy 55t dlatego, ze wydaje mi sie, ze moc spada znacznie wraz ze spadkiem obrotow. im mniejsze obroty tym mniejsza moc.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO