Teraz jest 2017-06-29, 03:15

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Post nr:#16  PostTytuł:
PostNapisane:2006-07-15, 00:26 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!

Dołączył(a): 2006-06-29, 00:04
Posty: 1450
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Wiek: 37

Model: _
Imię:
właśnie nie moge zasnąć przez te zagadki...


właśnie przeglądałem dane silników całkiem innej klasy i faktycznie więcej zwoi = mniej mocy i mniej obrotów...

gdzieś wyczytałem że puller jest 80cio zwojowy... jeśli to jest fakt to wszysttko jasne...

puller może być idealnym silnikiem do ciężarówek ale w skali 1:14 i jazdy po płaskim terenie...

niestety dla mnie to wszystko teoria...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#17  PostTytuł:
PostNapisane:2006-07-15, 08:06 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2006-06-29, 06:19
Posty: 380
Lokalizacja: Białystok
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 56

Model:
Imię:
dla mnie tez.
doszedłem do takich samych wnioskow.
dlatego stosuje sie inne silniki i przekladnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#18  PostTytuł:
PostNapisane:2006-07-15, 16:32 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2006-07-01, 07:02
Posty: 41
Lokalizacja: Wroclaw
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Model:
Imię:
hmmmm jakos ta elektryke ciezko mi ogarnac z silnikami spalinowymi jakos jest latwiej jesli chodzi o moc i obroty :???:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-04-15, 21:33 
Offline
Początkujący
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-09-26, 12:46
Posty: 448
Lokalizacja: Kurowice
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Wiek: 19

Model: Toyota FJ40/Star 944 w budowie
Imię: Bartek
:england
Szukałem na forum podobnego tematu do tego, jaki teraz poruszam ale niestety nie znalazłem nic konkretnego (jeżeli gdzieś jest, a ja nie zauważyłem to przepraszam za ślepotę :decha ) - mianowicie chciałbym się Was poradzić jakie będzie najlepsze combo bezszczotkowe do trucka? Bo jeżeli chodzi o silniki bezszczotkowe i comba to obracałem się raczej w zestawach do off-roadu albo driftu, a tam zupełnie inne parametry i sprzęt innych firm :( A nie chciałbym wydać dużo pieniędzy i kupić coś, co nie będzie się nadawało do trucka.

Z góry dzięki za pomoc ;) .

Pozdr.
Pixel


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-04-15, 23:02 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-09-08, 17:34
Posty: 1258
Lokalizacja: Konstantynów
Podziękował : 10 razy
Otrzymał podziękowań: 19 razy
Wiek: 36

Model: SCX-10 i inne elektryki
Imię: Michał
To co do 4x4 :) X-car 60A + silnik 17,5T
Przy założeniu że nie obrócisz skrzyni traxxasa bo wtedy będziesz miał obroty odwrotnie.
Przy odwróconej skrzyni szukaj regulatora który ma programowo możliwość zmiany obrotów na silniku np. Mamba :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-04-16, 06:52 
Offline
Początkujący
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-09-26, 12:46
Posty: 448
Lokalizacja: Kurowice
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Wiek: 19

Model: Toyota FJ40/Star 944 w budowie
Imię: Bartek
Tzn właśnie o Mambie rozważałem, bo Orzeł ma ją w Kaiserze ale myślałem, że od tamtej pory wyszły już nowe zestawy i Mamba jest trochę przeżytkiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-04-16, 08:25 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-09-08, 17:34
Posty: 1258
Lokalizacja: Konstantynów
Podziękował : 10 razy
Otrzymał podziękowań: 19 razy
Wiek: 36

Model: SCX-10 i inne elektryki
Imię: Michał
Zestaw z HobbyKinga to takie rozwiązanie budżetowe ale sprawdzone i tu za całe kombo zapłacisz tyle co za Mambe :). Możesz owszem poszukać jakiegoś Tekina, ale nie wiem czy warto. Jak nie widać różnicy to po co przepłacać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-04-16, 09:29 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-20, 21:29
Posty: 6403
Lokalizacja: Podlasie :)
Podziękował : 14 razy
Otrzymał podziękowań: 78 razy
Wiek: 29

Model: Toyota Hilux 3th/KrAZ 255b b1
Imię: G-n Boris
Przeżytkiem...hahahahhahah w porównaniu do tego co jest na rynku to dalej prezentuje bardzo wysoki poziom. W dodatku co jakis czas wypuszczaja aktualizacje softu :)
Ostatnio wyszła jakąś nowa ale trochę sporo wołają za tą sensorowana mambe ;) więc nie wiem czy jest sens do naszych zabaw skoro max pro też spełnia swoje zadanie.

Jeśli Ci tak uwiera to chętnie odkupie, miejsce na 4 bezproblemowa w użytkowaniu mambe max pro zawsze się znajdzie :)

:W


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-06-19, 09:45 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2017-02-22, 10:35
Posty: 55
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 43

Model: RB-E ONE, AXIAL SCX10.2 Cherokee XJ
Imię: Michał
6!

ponieważ postanowiłem przesiąść się na szczotkę - wybór padł na Hobbywing 1080 + Tekin 45T - muszę kupić pakiet 3S.
Przymierzam się go Gens Ace 3300-5000mAh ale pytanie czy 25C wystarczy czy muszę szukać wyższego prądu?
50C jest sporo droższy i cięższy i jeśli nie jest potrzebny aż tak wysoki prąd to po co przepłacać.

Jakie macie doświadczenia?

mike


(esc i bezszczotka niebawem na giełdzie :D )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-06-19, 11:05 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-26, 11:06
Posty: 4416
Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
Podziękował : 34 razy
Otrzymał podziękowań: 93 razy
Wiek: 37

Model: trial/drift/offroad/latawce RC
Imię: Krzysztof
Pakiet 3300 mAh 25C powinien mieć wydajność (ciągłą) do 82,5A* (3,3A x 25C), pakiet 5000 mAh 25C będzie miał już wydajność 125A*.
To, jakie natężenie będziesz miał w modelu pod obciążeniem zależy od:
- silnika (szczotka ma większe straty niż bezszczotka, liczba zwojów),
- przełożenia całkowitego modelu,
- oporów w układzie napędowym (np. przekładnia ślimakowa generuje b.duże opory)
- wagi modelu,
- średnicy kół.

Nasze trialówki 4x4 rzadko przekraczają 20A, więc te 82,5A w pakiecie 3300 mAh 25C w zupełności wystarczy o ile nie zrobiłeś z jeepa wyścigówki :hehe

Do pomiaru natężenia w instalacji modelu służą odpowiednie mierniki wpinane w obwód, wtedy wszystko staje się jasne.
W moim axialu dingo z tego co pamiętam miałem maksymalnie 14A przy ataku 15T (bezszczotka 17T)...


*To dane wynikające z deklaracji producenta pakietu, w rzeczywistości różnie z tym bywa, zwłaszcza w przypadku pakietów z najniższej półki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-06-19, 12:11 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2017-02-22, 10:35
Posty: 55
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 43

Model: RB-E ONE, AXIAL SCX10.2 Cherokee XJ
Imię: Michał
i wszystko jasne - dziękuję :england


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO