Teraz jest 2018-11-19, 16:12

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Post nr:#16  PostTytuł:
PostNapisane:2016-01-17, 20:54 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-07-20, 05:50
Posty: 1706
Lokalizacja: Czernikowo
Podziękował : 16 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Wiek: 40

Model: Hpi Yokomo Reely Himcio Carson
Imię: Sebastian
Marcin świetny pomysł z rampą i wykonaniem samemu.
:OK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#17  PostTytuł:
PostNapisane:2016-01-17, 21:00 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-20, 22:29
Posty: 7456
Lokalizacja: Podlasie :)
Podziękował : 17 razy
Otrzymał podziękowań: 116 razy
Wiek: 31

Model: Toyota: Hilux/RAT/LC70/LC80/ Jeep: XJ/TJ KrAZ 255b
Imię: Borys

Ostrzeżenia: 1
:jaw Prostota...

:D aż wyjść z podziwu nie mogę :OK od tej kombinatoryjtyki zapomina się się o prostocie :D :VV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#18  PostTytuł:
PostNapisane:2016-01-17, 23:44 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-26, 12:06
Posty: 5795
Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
Podziękował : 62 razy
Otrzymał podziękowań: 135 razy
Wiek: 39

Model: trial/drift/offroad/latawce RC
Imię: Krzysztof
No i Marcin wszystko spieprz.....a mogło być tak fajnie, sprzeczki bez końca, która rampa ma te 30 stopni.
Marcin, jak tu teraz żyć?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#19  PostTytuł:
PostNapisane:2016-01-18, 00:17 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-20, 22:29
Posty: 7456
Lokalizacja: Podlasie :)
Podziękował : 17 razy
Otrzymał podziękowań: 116 razy
Wiek: 31

Model: Toyota: Hilux/RAT/LC70/LC80/ Jeep: XJ/TJ KrAZ 255b
Imię: Borys

Ostrzeżenia: 1
jaruso napisał(a):
No i Marcin wszystko spieprz.....a mogło być tak fajnie, sprzeczki bez końca, która rampa ma te 30 stopni.
Marcin, jak tu teraz żyć?


No poświęcę i sprawdzę ekierką czy moja rampa jest prawidłowa :<> :LOL dla dobra sprawy ogółu też powinieneś :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#20  PostTytuł:
PostNapisane:2016-01-18, 10:28 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-11-29, 19:42
Posty: 1966
Lokalizacja: WP
Podziękował : 19 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Wiek: 44

Model: Ha Dwa Truggy
Imię: MarCin
Jasno i czytelnie Marcinie to ogarnąłeś :OK

Mały OFF-TOP
Obrazek

Na czym wapujesz?, bo widzę NCR 16650 MH12210

Pozdrowerek
MarCin


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#21  PostTytuł:
PostNapisane:2016-01-18, 20:08 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-05, 14:30
Posty: 3330
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 79 razy
Wiek: 39

Model: MAN F2000 8x8
Imię: Marcin
jaruso napisał(a):
No i Marcin wszystko spieprz.....a mogło być tak fajnie, sprzeczki bez końca, która rampa ma te 30 stopni.
Marcin, jak tu teraz żyć?


:<>

dorob napisał(a):
Mały OFF-TOP
[url=http://images77.fotosik.pl/242/31568c3ca629cc4fm.jpg]Obrazek[/URL]

Na czym wapujesz?, bo widzę NCR 16650 MH12210

Pozdrowerek
MarCin


Aż musiałem sięgnąć po wujka googla :D Jakiś niedzisiejszy jestem ;)

A więc na niczym :) To akumulator od mojego świecidła rowerowego. Na długo nie starcza, więc co i rusz ładuję, i jakiś zazwyczaj przewala się po biurku :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#22  PostTytuł:
PostNapisane:2016-01-18, 20:53 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-11-29, 19:42
Posty: 1966
Lokalizacja: WP
Podziękował : 19 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Wiek: 44

Model: Ha Dwa Truggy
Imię: MarCin
:LOL
Faktycznie, to dość uniwersalne zasilanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-10-27, 08:32 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2018-07-04, 05:44
Posty: 207
Lokalizacja: Reda
Podziękował : 12 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 37

Model: Axial SCX10 II Jeep Cheerokee XJ
Imię: Jacek
Co lepiej zrobić, żeby zmniejszyć rti i nie stracić na przyczepności?
1. skrócić pracę tłoka wstawiając rurkę
2. utwardzić sprężynę skręcając śrubę
3. zmienić sprężynę na twardszą


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-10-27, 11:33 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-11-17, 14:55
Posty: 2167
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 24 razy
Wiek: 35

Model: Na regale już się nie mieszczą :P
Imię: Błażej
Twarde sprężyny czy skręcenie sprężyn spowoduje podniesienie modelu.
Jak chesz ograniczyć skok musisz wsadzić tulejkę do cylindra amortyzatora albo użyć „pasów” jak w prawdziwym offroadzie. A czemu chcesz ograniczyć?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-10-27, 11:49 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2018-07-04, 05:44
Posty: 207
Lokalizacja: Reda
Podziękował : 12 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 37

Model: Axial SCX10 II Jeep Cheerokee XJ
Imię: Jacek
Chcę startować w klasie Sport i jeszcze nie zmierzylem swojego RTI bo nie skonczylem przeróbek. Pytam bo chciałbym wiedzieć jak się za to zabrać w razie czego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-10-27, 22:06 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11722
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 257 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Crow napisał(a):
Co lepiej zrobić, żeby zmniejszyć rti i nie stracić na przyczepności?
1. skrócić pracę tłoka wstawiając rurkę
2. utwardzić sprężynę skręcając śrubę
3. zmienić sprężynę na twardszą


Jeżeli obecnie odpowiada ci charakterystyka pracy zawieszenia w modelu, to tylko pierwsza opcja wpłynie na RTI, nie zmieniając owej charakterystyki.
Wymiana sprężyn na końcu wariacji - to już wydatek, a efekt mocno nieprzewidywalny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-10-28, 07:56 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-20, 22:29
Posty: 7456
Lokalizacja: Podlasie :)
Podziękował : 17 razy
Otrzymał podziękowań: 116 razy
Wiek: 31

Model: Toyota: Hilux/RAT/LC70/LC80/ Jeep: XJ/TJ KrAZ 255b
Imię: Borys

Ostrzeżenia: 1
4. Zmienić położenie amortyzatora tzn bardziej pochylajac go :) obniżasz model ale masz pełny zakres amortyzatora.
https://s.click.aliexpress.com/e/brbXkJI1

1. Skrócenie pracy skoku amortyzatora to jest najprostsza modyfikacja jaka można zrobić w terenie, ciekawsze efekty daje skrócenie skoku amora ale z zmiana rozmiaru amortyzatora czyli wkładasz do środka między obudowa a tłokiem tulejke, takowy zabieg mam w jeepie cherokee hardbody, długość z 100mm zmieniłem na 85~mm - obniżenie + utwardzanie bo sprężyny są już ściśniete.
2. Skręcenie śruby to tylko powierzchowne rozwiązanie i nie zablokuje trwałe zawiasu na wymaganych widelkach RTI
3.zmiana sprężyny wpłynie na charakter pracy amortyzatora.

Podsumowując jeśli chcesz zmienić tylko skok zawieszenia to tulejka na amortyzator na zewnątrz.
Jeśli chcesz obniżenie, utwardzanie zawieszenia i ograniczenie skoku amortyzatora to tulejka do środka miedzy obudowa a tłokiem.

Musisz zdecydować samemu co Ci będzie odpowiadać, rozwiązań jest sporo.

Pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-10-28, 19:23 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2018-07-04, 05:44
Posty: 207
Lokalizacja: Reda
Podziękował : 12 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 37

Model: Axial SCX10 II Jeep Cheerokee XJ
Imię: Jacek
Jerry_Cornelius napisał(a):
ciekawsze efekty daje skrócenie skoku amora ale z zmiana rozmiaru amortyzatora czyli wkładasz do środka między obudowa a tłokiem tulejke, takowy zabieg mam w jeepie cherokee hardbody, długość z 100mm zmieniłem na 85~mm - obniżenie + utwardzanie bo sprężyny są już ściśniete.


Czy o taki zabieg chodzi? Czerwone to tulejka.


Załączniki:

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-10-28, 19:33 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-20, 22:29
Posty: 7456
Lokalizacja: Podlasie :)
Podziękował : 17 razy
Otrzymał podziękowań: 116 razy
Wiek: 31

Model: Toyota: Hilux/RAT/LC70/LC80/ Jeep: XJ/TJ KrAZ 255b
Imię: Borys

Ostrzeżenia: 1
Tak jest :OK
Mam tak przeprowadzony zabieg w kilku modelach bo sprężyny "słabo" opór stawiają i model ostro osiada :)

Pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO