Teraz jest 2018-11-19, 15:09

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post nr:#1  PostTytuł: Plany UAZ'ów (+suzuki)
PostNapisane:2008-06-14, 13:09 
Offline
AT !
AT !
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2007-07-19, 00:36
Posty: 480
Lokalizacja: Konin
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 26

Model: albo Suzuki albo nic...
Imię:
Patrzcie ludzie co się dzieje z człowiekiem przez nudę... zachciało mi się pomagania innym :D
Tak więc dziś przygotowałem dla was zbiór uaz'ów, ich planów, opisów fotek etc.
Było już kilka tematów pt. "Co zbudować?" więc może komuś się przyda :OK

Zaczynamy

Na początek trochę informacji ogólnych o tej jakże cudownej marce:
Cytuj:
UAZ (ros. УАЗ) – marka samochodów terenowych i ciężarowych produkowanych przez fabrykę Uljanowskij Awtomobilnyj Zawod w Uljanowsku) w Rosji.

Fabryka rozpoczęła produkcję samochodów w okresie II wojny światowej. W 1941 do Uljanowska przewieziono oprzyrządowanie z ewakuowanej z Moskwy przed wojskami niemieckimi fabryki samochodów ZiS i w 1942 rozpoczęto tam produkcję samochodów cieżarowych ZIS-5W z przeznaczeniem dla wojska. Po wojnie fabrykę przeniesiono w inne miejsce Uljanowska. Pierwszym powojennym samochodem produkcji UAZ była półtoratonowa ciężarówka konstrukcji zakładów GAZ - GAZ-MM. Od 1954 rozpoczęto w Uljanowsku produkcję samochodów terenowych GAZ-69 pod oznaczeniem UAZ-69. W 1958 rozpoczęto produkcję terenowych samochodów dostawczych i lekkich ciężarówek UAZ 450, a od 1965 popularnych UAZ-ów 452, produkowanych z kilkoma zmianami do dziś. Od 1970 rozpoczęto produkcję najsłynniejszego samochodu z Uljanowska - terenowego UAZ 469B, który w 1985 zmienił nazwę na UAZ 31512 Commanders (produkcję zakończono w 2003). Samochody terenowe UAZ wszystkich modeli produkowane były w największych ilościach na potrzeby wojska - Armii Radzieckiej i wojsk państw Układu Warszawskiego, gdzie były standardowymi samochodami terenowymi, oraz innych państw będących pod wpływem ZSRR. Obecnie fabryka zatrudnia około 20 tysięcy osób i produkuje kilkaset tysiecy samochodów rocznie, głównie na rynek rosyjski. Od kilku lat następuje modernizacja produkcji i wprowadza się nowe samochody o bardziej luksusowym standardzie (UAZ Hunter, UAZ 3162 Simbir, UAZ 3153 Strech de luxe, UAZ Patriot)



[Wikipedia.org]

Dla zainteresowanych oficjalna strona uaza [RUS] / [ENG]
___________________________________________________________________
Teraz czas na
UAZ'a 469B


Cytuj:
UAZ469B - Samochód terenowy produkcji radzieckiej produkowany od 1972 do 2003 roku w fabryce UAZ w Ulianowsku. W roku 1985 z niewielkimi zmianami produkowany pod nazwą UAZ 31512 Commanders.

Samochód początkowo przeznaczony dla wojska, szybko zyskał uznanie w innych służbach mundurowych a nawet wśród osób cywilnych. Używany przez wojska Układu Warszawskiego. Uczestniczył w niemal każdym konflikcie zbrojnym po 1970 roku. Jego parametry sprawiały, że sprawdzał się zarówno w śniegach Syberii, jak i na pustynnych terenach Afryki i Afganistanu. Zmiana między wersjami 469b a 31512 nie jest nagła, gdyż samochód zaczęto już modernizować od roku 1980. Jako modernizacje od pierwotnego modelu można uznać: nowy silniejszy stelaż, mniejszą chłodnicę, systematycznie modernizowane gaźniki od K126g do K151, serwo - wspomaganie hamulców, hamulce tarczowe, nowy okrągły kolektor ssący, mosty zwolnicowe (tzw. afgany), nieznaczne zmiany blacharskie, podwieszane pedały, sprzęgło hydrauliczne oraz wydajniejsza nagrzewnica.

Krótka charakterystyka:

* Napęd 4x4 (dołączany przedni most)
* Skrzynia redukcyjna 2 stopniowa
* Silnik benzynowy gaźnikowy górnozaworowy:
o pojemność skokowa: 2445cm³
* Całkowita masa samochodu : 2150kg
* Maksymalna prędkość przy maksymalnym obciążeniu - 105 km/h
* Liczba cylindrów - 4
* Stopień sprężania - 6,7 (benzyna 72 oktanowa)
* Moment obrotowy : 172 Nm
* moc: 80 KM
* skrzynia 4 biegowa (3 i 4 bieg synchronizowany)
* użyteczne obciążenie dla wszystkich rodzajów dróg - 7 osób + 100kg
* spalanie : 16l/100 km w trasie do 28l/100 km w terenie




[Wikipedia.org]

ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Powyższe zdjęcia pochodzą z serwisu mojuaz.com oraz uaz.wozniakiewicz.pl


___________________________________________________________________
Następny będzie
UAZ 3303
Cytuj:
UAZ 3303 wypuszczony na rynek w 1966 roku, sprawdzony przez czas i drogi całego, byłego związku radzieckiego. Towarowy, z napędem na cztery koła UAZ 3303 polecił siebie jako zdolnego, bezproblemowo dostarczającego ładunek po każdym rodzaju dróg i bezdroży.
Jest on bardzo zwrotny, prosty w obsłudze oraz jest zdolny do przewozu cięższego ładunku niż ten, podany w charakterystykach technicznych.
W zależności od przeznaczenia na pakę można założyć plandekę oraz dwa, dwumiejscowe siedzenia wzdłuż przedniej burty.
Możliwe jest także zamontowanie dodatkowego zbiornika paliwa oraz podgrzewacza zapewniającego niezawodne uruchomienie silnika w zimowych warunkach.
UAZ 3303 to prawdziwy "roboczy konik" zdolny praktycznie do wszystkiego




[4x4game.ru] tłumaczenie: Hałas (przy pomocy [translatica.pl])

Obrazek
Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
screeny z gry "УАЗ 4х4 : Уральский призыв"


___________________________________________________________________
Następny kandydat to:
UAZ 2206

Cytuj:
Uaz 2206 (tzw "bochenek") jak i większość modeli UAZ został opracowany dla wojskowo-przemysłowych celów ZSRR. Kolejne, wojskowe przezwisko tego auta to "tabletka".
Model ten, poza wojskiem znany jest również z służby jako karetka pogotowia i po dziś dzień pełni tę role w odległych, pozbawionych dróg zakątkach Rosji. Samochód posiada doskonałe właściwości terenowe.



[4x4game.ru] tłumaczenie: Hałas (przy pomocy [translatica.pl])


Obrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek




___________________________________________________________________
Dzisiaj jeszcze jeden do kolekcji
tym razem:

UAZ 31514




Cytuj:
W 1993 roku w fabryce UAZ zaczęto produkować nowy model UAZa, któremu przypisano numer 31514. Ta modyfikacja UAZa 469z podniesionym komfortem odznaczała się obecnością metalowego dachu, regulowanymi siedzeniami nowymi zamkami drzwi. W tym modelu przewidziana była nowa gama silników, oraz zmodyfikowane zawieszenie.

[4x4game.ru] tłumaczenie: Hałas (przy pomocy [translatica.pl])




Do komfortowej jazdy po wszystkich typach dróg i bezdrożach wypuszcza się na rynek osobowy UAZ-31514 (31519) z metalowym dachem i ulepszonym wykończeniem pomieszczenia dla pasażerów ( do standardowego wyposażenia należą regulowane komfortowe siedzenia, miękkie obicie części dla pasażerów, dekoracyjne wykończenie, złącze odłączenia przednich kół "ELMO", orurowany przód i in.)
Możecie wybrać samochód z przednim sprężynowym zawieszeniem albo na małopiórowych resorach, ze zwykłymi albo wyposażonymi w reduktory kołowe mostami - tak zwanymi "wojskowymi". Są modyfikacje z lukiem wentylacyjnym, radiomagnetofonem, o różu m stopniu komfortu ( w tym "super-luks" 31519-080) - na każdy gust.

Samochód wyposaża się w jeden z trzech silników:

* gaźnikowy produkcji Uljanowskiej Fabryki Silników o mocy 92 KM (pojemność 2,44 1, instaluje się do modelu 31514 i jego modyfikacje);
* tzw. "trzylitrowy" (moc 9 -100 KM, gaźnik, pojemność 2,89 1, instaluje się do wszystkich wariantów UAZ-31519) także produkcji Uljanowskiej Fabryki Silników;
* ekonomiczny benzynowy silnik iwanowskiej S.A. "RIAT", instaluje się do UAZ- 1514-028 (model DWS 210.10, nominalna moc - 91 KM, pojemność 2,445 l, MAX 18,2 kts m, mniejsze (na ,5-2 1) zużycie paliwa.


[auto-gryf.com.pl]


ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

___________________________________________________________________
No to wedle waszych próśb (i gróźb? :D )
UAZ Hunter




Cytuj:
UAZ Hunter- Jest to zmodernizowana wersja UAZ’a 31519 (bogato wyposażony UAZ 31512). Jest on mniej spartański. Obecnie jest na wyposażeniu wojsk Federacji Rosyjskiej. Jest produkowany od 2003 roku w Uljanowsku w Rosji.

Hunter jest montowany z 3 silnikami :

* ZMZ-409.10 - silnik benzynowy prod. rosyjskiej na wtrysku o pojemności 2.7 litra o mocy 128 KM i 217Nm

* UMZ-4218.10 - silnik benzynowy prod. rosyjskiej gaźnikowy o pojemności 2.9 litra o mocy 84 KM i 189Nm

* Andoria 4CT90 - silnik wysokoprężny polskiej konstrukcji, prod. rosyjskiej o pojemności 2.4 litra o mocy 86KM i 183Nm

Samochód jest produkowany w wielu modyfikacjach zależnie od woli kupującego. Możliwe do zamontowania są wahacze, mosty hipoidalne czy sztywny dach. Cena nowego samochodu w Polsce oscyluje w granicach od 40.000zł do 60.000zł.



[Wikipedia.org]


ObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Cytuj:



___________________________________________________________________

Dzisiaj następny:
UAZ PATRIOT

Cytuj:
Uaz Patriot - najnowszy model Uaz-a. Jest to luksusowa (jak na Uaz-a) terenówka, wg. firmy funkcjonalna i rodzinna. Posiada duże kąty natarcia, duży prześwit oraz sporą głębokość brodzenia. Model mało rozpowszechniony w Polsce ze względu na wysokie koszty przerejestrowania. Wynika to z tego, że Uaz nie ma w Polsce swoich salonów i nowe samochody ściąga jedynie bardzo mała grupka importerów.

Dane techniczne

Napęd: 4x4
Ilość miejsc: 5 (opcjonalnie 9)
Prześwit: 210 mm
Dopuszczalna masa całkowita: 2670 kg
Dopuszczalna ładowność: 600 kg
Prędkość maksymalna: 150 km/h
Rodzaj paliwa: benzyna bezołowiowa min 92 okt.
Układ hamulcowy przedni: tarcze - wentylowane, podwójne cylinderki, zaciski pływające
Układ hamulcowy tylny: bębny, jeden cylinderek z samo-regulatorem luzu szczęki/bęben
Rozmiar opon: 225/75 R16; 245/70 R16




[Wikipedia.org]

ObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

no i wersja Pick-up. Niestety nie znalazłem blueprintów :No

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek



___________________________________________________________________


Teraz cofniemy się trochę w czasie... do roku 1952 Kiedy to jeszcze ta sławna Radziecka fabryka mieściła się w mieście Gorki(dziś Niżny Nowogród ).

Nadszedł czas na:
GAZa 69


Cytuj:
GAZ-69 – samochód terenowy produkowany w latach 1952-1972 w mieście Gorki. W siłach zbrojnych większości krajów Układu Warszawskiego, zastąpiony przez samochody UAZ-469. Nadal jest na wyposażeniu kilku armii i prawdopodobnie jest produkowany w Korei Północnej. W roku 1955 zakłady produkcyjne Gaza zostały przeniesione do Ulianowska. W 1972 zakończeno produkcję i zastąpiono samochód nowocześniejszym - UAZ 469/469b. Produkowany w dwóch wersjach nadwoziowych: 2 drzwiowej (GAZ 69, GAZ 69M) i 4 drzwiowej (GAZ-69A, GAZ 69AM) tak zwana "komadorka". Podczas produkcji wprowadzano pewne modyfikacje techniczne. Samochód oprócz skrzyni biegów posiada także reduktor, dzięki któremu można zwiększyć przełożenie i dołączyć przedni napęd.

Dane techniczne:

* silnik:M-20, dolnozaworowy, poj. 2140 cm³;, benzynowy czterosuwowy, gaźnikowy
* sprzęgło: suche, jednotarczowe
* hamulce hydrauliczne bębnowe, jedno obwodowe bez wspomagania
* wymiary: 3,85 x 1,72
* pojemność zbiorników paliwa:
o dla wersji 2 drzwiowej: 48 l (główny) i 27 l (zapasowy)
o dla wersji 4 drzwiowej: 60 l
* napęd: 4 x 4 (tylny stały, przedni dołączany)
* prędkość max: 100km/h
* zużycie paliwa: 15l/100 km
* liczba miejsc oraz ładowność:
o dla wersji 2 drzwiowej: 8 osób lub 2 osoby i 500 kg ładunku
o dla wersji 4 drzwiowej: 5 osób i 50 kg ładunku
* moc maksymalna przy 3600obr/min: 55 KM
* maksymalny moment obrotowy: 12,7 kG*m
* skrzynia biegów: 3 + wsteczny (2 i 3 synchronizowane), przełożenia: I-3,115, II-1,772, III-1,00, R-3,738
* reduktor: bieg szosowy (1,15) i terenowy (2,78), dołączenie przedniego napędu (załączenie biegu terenowego możliwe tylko przy dołączonym przednim napędzie)
* zawieszenie: cztery resory piórowe, półeliptyczne, cztery amortyzatory hydrauliczne, dwustronnego działanie, tłoczkowe
* prześwit (na oryginalnym ogumieniu): 210mm
* masa własna: 1535 kg
* dopuszczalna masa całkowita: 2135 kg
* ogumienie: 210 x 75R16



[wikipedia.org]



ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

___________________________________________________________________
No to lecimy dalej...
Tym razem cofamy się do roku 1941 Kiedy to inż. W. Graczow skonstruował
GAZ'a 67

Cytuj:
GAZ-67 (popularna w Polsce nazwa – Gazik lub Czapajew) – radziecki samochód terenowy z okresu II wojny światowej i lat powojennych produkowany w Fabryce Samochodów im. W. Mołotowa w Gorkim

Historia

Prototyp samochodu GAZ-67 powstał jeszcze przed wybuchem wojny radziecko-niemieckiej. Jego konstruktorem był inż. W. Graczow z Fabryki Samochodów im. W. Mołotowa w Gorkim. Prototyp ten wzorowany był na budowanym już samochodzie GAZ-61, który był budowany w odmianach GAZ-61-40 z nadwoziem odkrytym, GAZ-61-73 z nadwoziem typu limuzyna, GAZ-61-415 z nadwoziem pick-up. Samochód ten miał jednak skomplikowaną konstrukcję i jego produkcja była pracochłonna.

W związku z tym latem 1941 roku inż. Graczow opracował wersję przystosowaną do masowej produkcji, która otrzymała oznaczenie GAZ-67 i została skierowana do produkcji seryjnej.

W 1944 roku samochód GAZ-67 otrzymał ulepszony silnik, a wersję tę oznaczono jako GAZ-67B. Produkcja tej wersji zakończono w 1953 roku.

Jego następcą był GAZ-69 produkowany początkowo w tej samej fabryce.

Przeznaczenie

W założeniu samochód GAZ-67 był produkowany dla potrzeb wojska i był samochodem uniwersalnym.

Samochód GAZ-67 służył do przewozu 4-6 osób lub ładunku o masie do 400 kg, a także do holowania moździerzy i dział małego kalibru. Dla celów łączności montowano na nim radiostację lub urządzenia do budowy linii telefonicznych. Niektóre egzemplarze były uzbrojone w ciężki karabin maszynowy Maxim 7,62 mm lub wielkokalibrowy karabin maszynowy DSzK kal. 12,7 mm.

Samochody GAZ-67 i GAZ-67B były powszechnie używane w Armii Czerwonej jak również w jednostkach Ludowego Wojska Polskiego.



[Wikipedia.org]

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek






___________________________________________________________________
Odchodzę od UAZów, po prostu nie mogę ich więcej znaleźć :D
Czas zatem na SUZUKI
Cytuj:
Suzuki Motor Corporation – japońskie przedsiębiorstwo produkujące wiele modeli samochodów, motocykli, silników do motorówek i wiele innych silników spalinowych różnego zastosowania. Należy do wielkiej czwórki (Suzuki, Yamaha, Honda oraz Kawasaki) największych dystrybutorów motocykli na świecie. Suzuki posiada 15 fabryk w 14 krajach i 133 dystrybutorów w 119 krajach.

KALENDARIUM
1909 – Michio Suzuki zakłada przedsiębiorstwo Suzuki Loom Works w Hamamatsu, Prefektura Shizuoka.
1920 – Zreorganizowana i z kapitałem 500 000 jenów Suzuki Loom Manufacturing Co. z Michio Suzuki jako prezesem.
1952 – Rozpoczęcie sprzedaży "Power Free".
1954 – Zmiana nazwy na Suzuki Motor Co., Ltd.
1955 – Samochód 'Suzulight' (360 cm³, dwusuw) rozpoczyna erę lekkich samochodów w Japonii.
1961 – Założenie firmy Suzuki Loom Manufacturing Co. poprzez wyodrębnienie z firmy oddziału produkującego maszyny tkackie; rozpoczęcie sprzedaży lekkiej ciężarówki "Suzulight Carry".
1962 – Suzuki wygrywa mistrzostwa w klasie 50 cm³ na Wyspie Man (Wielka Brytania)
(...)
1970 – Rozpoczęcie sprzedaży samochodu terenowego Suzuki LJ.
(...)
1981 – Podpisanie umów z General Motors i Isuzu Motors, Ltd.
1982 – Produkcja samochodów terenowych rozpoczęta w PAK Suzuki Motor Co., Ltd., Karaczi (Pakistan); siódme z rzędu mistrzostwo producenta na World Road Race Grand Prix 500
(...)
1985 – Założenie Suzuki of America Automotive Corp. wraz z zaprezentowaniem samochodu Samurai i motocykla GSX-R750. Rozpoczęcie produkcji skuterów w Avello S.A. (Hiszpania). Zgoda na produkcję samochodów Suzuki w fabryce Santana Motors w Linares (Hiszpania).
(...)
1988 – Rozpoczęcie sprzedaży samochodów terenowych Escudo/Vitara[b/]. Produkcja samochodów osiąga 10 milionów sztuk.
(...)
1990 – Zmiana nazwy przedsiębiorstwa na [b]Suzuki Motor Corporation
.
(...)
1998 – Suzuki i General Motors podpisały umowę o partnerstwie strategicznym. Chongqing Changan Suzuki Automobile Co., Ltd. dostało oficjalne pozwolenie władz Chin na produkcję samochodów osobowych.
(...)
2001 – Sumaryczna ogólnoświatowa sprzedaż samochodu Suzuki Samurai osiągnęła 2 miliony sztuk, a Suzuki Alto – 4 miliony sztuk.
(...)


___________________________________________________________________
SUZUKI LJ10
Cytuj:
75 lat historii Suzuki Motor Company to nieustający międzynarodowy sukces dzięki tworzeniu najwyższej jakości produktów odpowiadających oczekiwaniom klijentów. 30 ostatnich lat to dla Suzuki Motor Company okres tworzenia jedynych w swoim rodzaju samochodów z rodziny 4x4.

Pierwsze suzuki o napędzie czterokołowym był jednocześnie pierwszym masowo produkowanym samochodem tego typu w Japonii. rozwój działu 4x4 w koncernie Suzuki rozpoczoł się w roku 1968 i zaowocował wprowadzeniem na rynek modelu LJ10 w roku 1970. LJ10 był małym 3 osobowym samochodem w którym koło zapasowe było za siedzeniem pasażera siedzącego obok kierowcy. LJ10 ważył 600kg a jego rozstaw osi to zaledwie 1930mm, pierwszy samochód z tej serii wyposażony był w mały, chłodzony powietrzem, dwucylindrowy silnik, dwusuwowy o pojemności 360 cc i mocy 25bhp.


[ suzuki4x4.pl ]


ObrazekObrazek
ObrazekObrazek <-LJ20!

ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek




___________________________________________________________________

SUZUKI LJ50

Cytuj:
Po sukcesie LJ10 na rynku Japońskim postanowiono rozszerzyć sprzedaż również ni inne rynki. Ten zabieg wymagał wprowadzenia do produkowanego samochodu większego silnika. Najbardziej chłonnym rynkiem, ale też bardzo wymagającym w kwestii wielkości i mocy silnika była Australia. Właśnie dla wymagań tego odbiorcy wprowadzono nowy, zmieniony model samochodu o symbolu LJ50. Wersja eksportowa posiadała trzycylindrowy silnik o pojemności 550cc. Chłodzony wodą dwusuw dawał większą moc i możliwości jezdne. Zapasowe koło zostało zamontowane na zewnątrz samochodu co zwiększyło pojemność do czterech osób, gdzie pasażerowie tylnej części samochodu siedzieli na przeciw siebie. Na rynek Australijski LJ50 trafił w wersjach z miękkim i twardym topem i od razu zyskał miano wszechstronnego samochodu 4x4.


[ suzuki4x4.pl ]


NIESTETY NIE ZNALAZŁEM BLUEPRINTÓW :No

ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek



___________________________________________________________________

SUZUKI LJ80



Cytuj:
Samochody 4x4 były początkowo dla Suzuki Motor Company produkcją niszową pojazdów, które miały użytkowy charakter. Dopiero sukces modeli LJ10 i LJ50 sprawił że ostatni model LJ zachwycał już nie tylko funkcjami samochodu terenowego ale zauważalnymi zmianami estetycznymi i użytkowymi.
w LJ80 nieznacznie zmieniono wygląd zewnętrzny w stosunku do poprzedników, wewnątrz natomiast dodano dwa prawdziwe fotele kierowcy i pasażera z przodu i bardziej komfortowe siedzenia dla pasażerów siedzących za nimi. pokrywa przedniej klapy podobnie jak w poprzednich modelach utrzymywana przez dwa charakterystyczne zatrzaski jedna trochę podniesiona aby pomieścić nowy większy silnik. Nowa jednostka napędowa to czterocylindrowy chłodzony wodą czterosuwowy silnik o pojemności 800cc i mocy 41bhp. model ten sprzedaje się świetnie w Australii od roku 1978 co powoduje podjęcie decyzji o jego eksporcie do Holandii, w tym samym roku trafia też na inne rynki Europejskie i powoduje ustabilizowanie się marki Suzuki jako producenta rewelacyjnych samochodów 4x4

[ suzuki4x4.pl ]


ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek


ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek

___________________________________________________________________

To na razie tyle, z postępem mojego nudzenia se postaram się dodać jeszcze kilka pozycji :OK

















Bibliografia:

wikipedia.org
carblueprints.narod.ru
uaz.wozniakiewicz.pl
mojuaz.com
auto-gryf.com.pl
images.google.pl
suzuki4x4.pl

______________________________________________
Szanowny panie administratorze, przepraszam za niezgodne z regulaminem użycie koloru czerwonego, ale tylko on jest godny wyróżnienia :D
Mam nadzieje, że nie będę za to zlinczowany :|


Ostatnio edytowano 2008-11-24, 14:16 przez Hałas, łącznie edytowano 30 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#2  PostTytuł:
PostNapisane:2008-06-14, 19:44 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2007-10-10, 18:48
Posty: 1746
Lokalizacja: Suwałki
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 13 razy
Wiek: 26

Model: Rock lizard 2.2; UAZ Hunter 2.2; Łada niva 1.55
Imię: Paweł
Bardzo ciekawy i pomocny temat, można jeszcze dorzucić uaza huntera. Proponuje podwiesić ten temat :VV

PS. Resztę UAZów dodawaj do pierwszego postu to będzie najlepiej :OK


Ostatnio edytowano 2008-06-14, 20:39 przez Jafiosz, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#3  PostTytuł:
PostNapisane:2008-06-15, 13:29 
Offline
AT !
AT !
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2007-07-19, 00:36
Posty: 480
Lokalizacja: Konin
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 26

Model: albo Suzuki albo nic...
Imię:
Dzięki za miłe słówko :)
oczywiście będzie jeszcze kilka UAZów, ale to jak się znowu trochę ponudzę :D (prawdopodobnie jutro rano, ale nic nie obiecuje)

_________EDIT_____________
Dodałem dzisiaj UAZa 31514 :OK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#4  PostTytuł:
PostNapisane:2008-06-18, 22:59 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2008-04-28, 16:39
Posty: 53
Lokalizacja: Zgorzelec
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 28

Model: Buggy Handmade Project <-- się robi :)
Imię:
Jestem pełen podziwu dla Twojej pracy Hałas :! Z całą pewnością się przyda!!
Również uważam, że do kolekcji powinien dołączyć jeszcze UAZ Hunter. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#5  PostTytuł:
PostNapisane:2008-06-18, 23:19 
Offline
|o\°/o| / AT !
|o\°/o| / AT !
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-06-29, 00:19
Posty: 7598
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Wiek: 36

Model: LT Westfalia
Imię: Marcin
Świetne zestawienie, good work :OK Nie przenieść Ci tego moze do pojazdów 1:1 ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#6  PostTytuł:
PostNapisane:2008-06-19, 07:12 
Offline
AT !
AT !
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2007-07-19, 00:36
Posty: 480
Lokalizacja: Konin
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 26

Model: albo Suzuki albo nic...
Imię:
Jeśli tak wolisz ;)
Ja wyszedłem z założenie, że nie ma być to opis tych pojazdów, tylko krótka informacja wraz z blueprintami, tak aby ci niezdecydowani znaleźli sobie dobry materiał na model :OK
A Huntera dodam, wszystko w swoim czasie
Cytuj:
To na razie tyle, z postępem mojego nudzenia sie postaram się dodać jeszcze kilka pozycji


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#7  PostTytuł:
PostNapisane:2008-06-19, 07:44 
Offline
|o\°/o| / AT !
|o\°/o| / AT !
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-06-29, 00:19
Posty: 7598
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Wiek: 36

Model: LT Westfalia
Imię: Marcin
Mi obojętne. Tylko zaproponowałem :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#8  PostTytuł:
PostNapisane:2008-06-24, 21:05 
Offline
AT !
AT !
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2007-07-19, 00:36
Posty: 480
Lokalizacja: Konin
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 26

Model: albo Suzuki albo nic...
Imię:
no to macie Huntera :ok
------------->>EDIT<<-------------
>>UP<<
------------->>EDIT 2<<-------------
>>UP 2<<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#9  PostTytuł:
PostNapisane:2008-06-24, 21:45 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2007-07-09, 20:23
Posty: 1531
Lokalizacja: Boronów
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy
Wiek: 27

Model: Musztarda Dijon, Hilux, Fj Cruiser
Imię: Kornel
Ja mam taką propozycje zeby dać po 4-5 zdjeć w wierszu bo mi sie strasznie rozciagneło forum ;)
I jeszcze jedna sprawa jak by ci sie kiedyś jeszcze nudziło to ja bym prosił tyle samo (moze troche mniej) o Starze 244 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#10  PostTytuł:
PostNapisane:2008-06-24, 23:03 
Offline
AT !
AT !
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2007-07-19, 00:36
Posty: 480
Lokalizacja: Konin
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 26

Model: albo Suzuki albo nic...
Imię:
Mi się nic nie rozjeżdża :| (Po prostu automatycznie przenosi do następnej linijki [rozdzielczość 1024x768] )

A co do stara to pomyślimy :OK
Tymczasem na warsztacie Czapajew ;)
Jak będe miał jutro czas to wrzucę, a teraz spadam spać :<>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#11  PostTytuł:
PostNapisane:2008-06-25, 01:01 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-03-20, 02:11
Posty: 232
Lokalizacja: Poznań
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 27

Model: Daihatsu Rocky 2.8 1:1
Imię: Wojtek
Fajne plany gazika, masz może jakieś foty podłogi w miejscu pedałów?
Muszę się dowiedzieć jak tam ona idzie, bo bez tego ani rusz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#12  PostTytuł:
PostNapisane:2008-06-25, 10:14 
Offline
AT !
AT !
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2007-07-19, 00:36
Posty: 480
Lokalizacja: Konin
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 26

Model: albo Suzuki albo nic...
Imię:
na 6\tym rysunku kawałek widać ;)
a jak coś innego znajdę to podeślę :OK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#13  PostTytuł:
PostNapisane:2008-06-25, 10:37 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2007-05-01, 11:08
Posty: 3000
Lokalizacja: GB
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 25 razy
Wiek: 43

Model: TA-04 Rally, TLT Defender 90 Cabrio
Imię: Rafał
Mam palny modelarskie Gaza 69M


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#14  PostTytuł:
PostNapisane:2008-06-25, 10:56 
Offline
AT !
AT !
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2007-07-19, 00:36
Posty: 480
Lokalizacja: Konin
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 26

Model: albo Suzuki albo nic...
Imię:
Jeśli możesz, prześlij mi je-dodam do "galerii" :OK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#15  PostTytuł:
PostNapisane:2008-06-25, 11:19 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-03-20, 02:11
Posty: 232
Lokalizacja: Poznań
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 27

Model: Daihatsu Rocky 2.8 1:1
Imię: Wojtek
Będe wdzięczny, bo chodzi mi o kształt tej podłogi, o to jak schodzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO