Teraz jest 2018-11-20, 02:19

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Post nr:#46  PostTytuł: Re: obciążenie w kołach
PostNapisane:2018-10-13, 21:40 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2018-07-04, 05:44
Posty: 207
Lokalizacja: Reda
Podziękował : 12 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 37

Model: Axial SCX10 II Jeep Cheerokee XJ
Imię: Jacek
A co z wypełnieniem? Gąbka była usuwana?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#47  PostTytuł: Re: obciążenie w kołach
PostNapisane:2018-10-13, 21:46 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11725
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 257 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Crow napisał(a):
A co z wypełnieniem? Gąbka była usuwana?

Tak, sama opona, a w środku przelewający się śrut.
Ale to się sprawdza w crawlerach pełzających wolniej niż ślimak.
To wynalazek rodemz USA, u nas chyba nikt w końcu tak nie jeździł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#48  PostTytuł: Re: obciążenie w kołach
PostNapisane:2018-10-13, 21:57 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2018-07-04, 05:44
Posty: 207
Lokalizacja: Reda
Podziękował : 12 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 37

Model: Axial SCX10 II Jeep Cheerokee XJ
Imię: Jacek
zotornik napisał(a):
Ale to się sprawdza w crawlerach pełzających wolniej niż ślimak.


Dlaczego?



Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#49  PostTytuł: Re: obciążenie w kołach
PostNapisane:2018-10-14, 06:53 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-20, 22:29
Posty: 7459
Lokalizacja: Podlasie :)
Podziękował : 17 razy
Otrzymał podziękowań: 116 razy
Wiek: 31

Model: Toyota: Hilux/RAT/LC70/LC80/ Jeep: XJ/TJ KrAZ 255b
Imię: Borys

Ostrzeżenia: 1
Z tego co kojarzę chyba Zawisza jeździł tak z kulkami ;)
Siła odśrodkowa, a opony nie są mocne i mogą się rozwalić, druga rzecz model bardzo wtedy traci na trawersach, nie ma trzymania bocznego i łatwo o rolkę.

Pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#50  PostTytuł: Re: obciążenie w kołach
PostNapisane:2018-10-18, 13:59 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-25, 22:29
Posty: 10331
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Wiek: 44

Model: Kamaz 6450 8x8 / JEEP Rubicon / JEEP TJ
Imię: noname
A oni nie mieli wody w kołach, jak rolnicy w ciągnikach?
Śrut to miał ted :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#51  PostTytuł: Re: obciążenie w kołach
PostNapisane:2018-10-19, 21:29 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11725
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 257 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Crow napisał(a):
Dlaczego?


Bo przy zastosowaniu śrutu, nie chodzi o "wyważenie" kół, tylko ich dociążenie. Szybsza jazda to jak szybkie obroty w pralce lata wszystko dookoła, a przy większej prędkości jak ten piasek, przykleja się do bębna. Idea z kulkami jest inna - zawsze mają być na dole opony, by dociążać model w najniższym możliwym miejscu. I sprawdza się to gdy model jedzie powoli, a kulki maja czas i możliwość "przelewać się" wewnątrz opony.
U nas tylko Crawler mógłby odpowiedzieć rzetelnie, czy to się sprawdzało, czy to nietrafiony wymysł.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO