Teraz jest 2018-11-19, 15:28

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane:2016-11-22, 12:31 
Online
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-20, 22:29
Posty: 7456
Lokalizacja: Podlasie :)
Podziękował : 17 razy
Otrzymał podziękowań: 116 razy
Wiek: 31

Model: Toyota: Hilux/RAT/LC70/LC80/ Jeep: XJ/TJ KrAZ 255b
Imię: Borys

Ostrzeżenia: 1
Witam
Z racji że już sporo osób ma model z stajni mst wersja cmx, zachęcam do podzielenia się swoimi spostrzeżeniami odnośnie użytkowania auta.
Jeśli są jakieś zmiany odnośnie wersji stockowej to proszę to nadmienić (np. Linki, inaczej zamontowane podzespoły, użyte ogumienie itd)

Poprawki jakie wprowadziłem do stock wersji:

Pierwsza ważna poprawką wprowadzoną do modelu to zastosowanie łożysk zamiast tulejek.

Dorzuciłem tulejki do linek skrętu co by wypełnić puste miejsca. Podejrzewam, że mst chciał w ten sposób regulować zbieżność, zero i rozbieżność kół ( na zewnątrz lub prosto lub do środka) http://www.pomoto.pl/files/geo1.jpg

Wały, wydawały się solidne ale po tym jak doczytałem, że Amerykanin ukręcił je w swoim modelu ( na skałkach) to wkręciłem po pręcie gwintowanym w wałki dla wzmocnienia chociaż trzeba się też liczyć z zmiana na inne wały.

Ogumienie
Zastosowane ogumienie stock średnica 90mm/ szerokość 33-34mm nie haczyło o linki trzymające most do ramy, po przekroczeniu 100mm/35 konieczna była zmiana układu i montażu. Wynika to z dużego skrętu w mst.

Na tą chwilę jedynie co mi się rzuciło w oczy to lekki rdzawy nalot na przegubach cvd po ostatnich zawodach w Karolewie gdzie był wodny oes. Parę psikow z wd40 usunęło nalot. Chociaż rozglądam się za środkiem co by eliminował takie zjawisko i jednocześnie nie "zbierał" po drodze pyłu i drobninek piasku

Zapraszam do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami.

Pozdrawiam :W


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2016-11-23, 07:49 
Online
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-20, 22:29
Posty: 7456
Lokalizacja: Podlasie :)
Podziękował : 17 razy
Otrzymał podziękowań: 116 razy
Wiek: 31

Model: Toyota: Hilux/RAT/LC70/LC80/ Jeep: XJ/TJ KrAZ 255b
Imię: Borys

Ostrzeżenia: 1
Temat gdzie wyczytałem o problemach w mst z wałami: http://www.scale4x4rc.org/forums/showth ... ?p=1048077

:W


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2016-11-23, 22:18 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-09-26, 13:46
Posty: 1489
Lokalizacja: Kurowice/łódzkie
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy
Wiek: 20

Model: Toyota FJ40/MAN F2000 8x8 w budowie
Imię: Bartek
Co prawda nie mam CMX-a ale wypowiem się co do oponek. Moim zdaniem MST zrobiło super ogumienie, które radzi sobie rewelacyjnie w terenie, zarówno na piasku, błocie jak i innych podłożach :OK . Z wielu testowanych opon Axiala i innych znanych firm te wypadły super. Naprawdę duży + dla MST.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO