Teraz jest 2017-08-19, 12:16

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane:2017-07-23, 16:17 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 11:57
Posty: 10286
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 12 razy
Otrzymał podziękowań: 208 razy
Wiek: 50

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Defek - jeszcze bezimienny - miał dzisiaj swoje pierwsze wychodne :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-07-23, 17:16 
Online
Teoretyk

Dołączył(a): 2013-03-19, 16:27
Posty: 274
Lokalizacja: Oborniki wlkp
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Wiek: 48

Model: 4x4
Imię: Zbyszek
Na łonie natury ładnie się prezentuje ten - zadefendertornik - lakierek jeszcze błyszczy jak .....

A jak właściwości jezdne na oryginalnym silniku , i oponkach ?

Bo Ramp wymieniał silnik na wolniejszy .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-07-23, 19:55 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2017-07-23, 12:28
Posty: 60
Lokalizacja: London
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 32

Model: Trx-4
Imię: Mateusz
Piękne fotki. Jak będę w terenie też muszę coś popstrykać.
Mój też jeszcze 100% fabryczny. Ale to się zmieni ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-07-23, 20:18 
Offline
Początkujący
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-02-23, 22:35
Posty: 495
Lokalizacja: Porąbka, Śląskie
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Wiek: 40

Model: Axial sCx 10 Jeep , Hilux MST CMX ,
Imię: Mariusz
Zdjęcia Ładne :OK


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-07-23, 20:31 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-08-18, 20:30
Posty: 1529
Lokalizacja: Tychy
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Wiek: 28

Model: Jeep JK_Jeep Willys
Imię: Przemek
Piękne zdjęcia Panie Wojtku. :W

PS: Jakie wrażenia z pierwszej testowej jazdy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-07-23, 21:19 
Offline
Początkujący
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-09-26, 12:46
Posty: 521
Lokalizacja: Kurowice
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Wiek: 19

Model: Toyota FJ40/Kamaz 4326 w budowie
Imię: Bartek
Wreszcie go przybrudziłeś, jak przystało na prawdziwą trialówkę :>> .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-07-23, 21:53 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 11:57
Posty: 10286
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 12 razy
Otrzymał podziękowań: 208 razy
Wiek: 50

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Zbyszku - wiem, że Ramp wymieniał silnik i nie do końca wiem dlaczego? Jedyne co mi teraz przyszło do głowy, to że może miał zasilanie 3S i dlatego Defek mu zaiwaniał nieco za szybko.
Oczywiście to kwestia indywidualnych odczuć i oczekiwań - ja w każdym razie miałem dzisiaj pakiet 2S - tajemnicy nie zdradzę, jak powiem, że filmik jakiś tam będzie ;) I nie miałem wrażenia aby model był za szybki. Natomiast zakochałem się w skrzyni dwubiegowej - może tego Iwonka nie przeczyta :D
2 biegi, to bajer który mi dzisiaj dawał sporo frajdy i w różnych sytuacjach okazywał się bardzo przydatny. Zaskoczony byłem w miarę przyzwoitą precyzją silnika szczotkowego, ale daleko mu do bezszczotki. Gorzej z kultura pracy silnika - odwykłem już od pisków i jęczeń, które sa przypadłościa szczotek :/ Mam wolnego Goat-a, to pewnie w którymś momencie podmienię silnik i ESC.

O kwestiach technicznych będę pisał więcej w garażu, ale:
1. oponki miękkie, z fajnej kleistej gumy, na piaszczystym terenie jak dziś, to nic do końca się nie sprawdza, ale źle nie było
2. koła koniecznie do modernizacji - nie dziw, że na mało którym filmie na YT TRX jest na oryginalnych kołach - opony klejone do plastikowych felg, całość bardzo lekka i ewidentnie brakuje dociążenia dołu
3. jazda z takim prześwitem (za sprawą zwolnic), to sama przyjemność :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-07-25, 17:31 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-01-16, 21:54
Posty: 1055
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy
Wiek: 38

Model: SISU SA 240, SISU E13TP... i coś w budowie
Imię: Wojtek
Wojtku- jeździłem na 2s...
Co do kultury pracy silnika: spróbuj podmienić go na 55t I wtedy pogadamy. U mnie wymiana spowodowała, że na wolnych obrotach jest cichutki nie słychać praktycznie nic.

Wysłane z mojego S30 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-07-25, 19:36 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 11:57
Posty: 10286
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 12 razy
Otrzymał podziękowań: 208 razy
Wiek: 50

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Ramp napisał(a):
Wojtku- jeździłem na 2s...
Co do kultury pracy silnika: spróbuj podmienić go na 55t I wtedy pogadamy. U mnie wymiana spowodowała, że na wolnych obrotach jest cichutki nie słychać praktycznie nic.


To mnie cieszy taka informacja :) - może byłem nieco skażony licznymi filmami z YT, gdzie bardzo często próbuje się udowodnić - tylko nie wiadomo po co - jaki to TRX-4 jest lub jaki może być szybki. Chyba komuś coś się pokręciło, może dlatego że Traxxas w zasadzie nie miał w swoim portfolio dotychczas takiego modelu i nie wszyscy miłośnicy marki wiedzą co się z tym robi ;)
Widziałem wczoraj film, gdzie gość kręci szalone bączki TRX-em (nawiasem mówiąc ze zmienioną budą) i w komentarzach, ktoś zadaje mu pytanie ktoś po co kupił ten model do takiej jazdy? I fakt, bo kto jak kto, ale Traxxas ma całą gamę świetnych modeli do szybkiej, szalone, szalonej i innych odmian tego typu jazd ;)

O nawet znalazłem
https://www.youtube.com/watch?v=m4oehv_PBYk
Ale niestety jest też i taki co profanuje Defka
https://www.youtube.com/watch?v=vohqVak4PSk

@Ramp - a polecisz mi co to teraz jest "w modzie" lub w rozsądnej cenie jak mówimy o 55T? Moje ostatnie 55T to klasyk Integy - 10 lat temu, cały trialowy świat na tym jeździł :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-07-25, 19:44 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-01-16, 21:54
Posty: 1055
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy
Wiek: 38

Model: SISU SA 240, SISU E13TP... i coś w budowie
Imię: Wojtek
Nie wiem jak kto, ale ja mam takie cóś:
http://www.rc4max.com/silnik_szczotkowy ... 30528.html
Głównym kryterium wyboru była dostępność... od ręki. :D
Obiło mi się o uszy, że Jamnik takie silniczki używa i jest zadowolony.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-07-25, 19:49 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 11:57
Posty: 10286
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 12 razy
Otrzymał podziękowań: 208 razy
Wiek: 50

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
O ową dostępność od ręki mi też bardzo, ale to bardzo chodzi - nie ma na co czekać, czas ucieka ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-07-25, 20:35 
Offline
Początkujący
Początkujący

Dołączył(a): 2011-10-10, 12:50
Posty: 499
Lokalizacja: Brwinów
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Wiek: 42

Model: hilux rc modelex, fj rc4wd, hilux RC channel itd
Imię: Jakub
zotornik napisał(a):
Ramp napisał(a):
Wojtku- jeździłem na 2s...
Co do kultury pracy silnika: spróbuj podmienić go na 55t I wtedy pogadamy. U mnie wymiana spowodowała, że na wolnych obrotach jest cichutki nie słychać praktycznie nic.


To mnie cieszy taka informacja :) - może byłem nieco skażony licznymi filmami z YT, gdzie bardzo często próbuje się udowodnić - tylko nie wiadomo po co - jaki to TRX-4 jest lub jaki może być szybki. Chyba komuś coś się pokręciło, może dlatego że Traxxas w zasadzie nie miał w swoim portfolio dotychczas takiego modelu i nie wszyscy miłośnicy marki wiedzą co się z tym robi ;)
Widziałem wczoraj film, gdzie gość kręci szalone bączki TRX-em (nawiasem mówiąc ze zmienioną budą) i w komentarzach, ktoś zadaje mu pytanie ktoś po co kupił ten model do takiej jazdy? I fakt, bo kto jak kto, ale Traxxas ma całą gamę świetnych modeli do szybkiej, szalone, szalonej i innych odmian tego typu jazd ;)

O nawet znalazłem
https://www.youtube.com/watch?v=m4oehv_PBYk
Ale niestety jest też i taki co profanuje Defka
https://www.youtube.com/watch?v=vohqVak4PSk

@Ramp - a polecisz mi co to teraz jest "w modzie" lub w rozsądnej cenie jak mówimy o 55T? Moje ostatnie 55T to klasyk Integy - 10 lat temu, cały trialowy świat na tym jeździł :)


Na pierwszym filmiku wytrzymałem 20 sekund... drugi był za krótki :hehe Wojtek, fajnie że podałeś linki do tych filmów ale jak sam wiesz '' głową muru nie przebijesz '' no chyba że ze względu na wiek :frank to wtedy przepraszam. Na poważnie tym razem, i tak chyba widać sporą poprawę jeśli chodzi o wiedzę pod kątem zastosowania modeli RC, dostępność w kraju też chyba wpływa pozytywnie na możliwości wyboru tego jedynego najukochańszego a potem następnego i jeszcze jednego :hehehe więc tych driftujących trialowych spotyka się już dość rzadko :OK


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-07-25, 20:53 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-01-16, 21:54
Posty: 1055
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy
Wiek: 38

Model: SISU SA 240, SISU E13TP... i coś w budowie
Imię: Wojtek
zotornik napisał(a):
O ową dostępność od ręki mi też bardzo, ale to bardzo chodzi - nie ma na co czekać, czas ucieka ;)
Mnie cała operacja zajęła jakieś 35 minut od wyjścia z domu do uruchomienia T-Rexa :D
Komentując filmiki z linków: z własnego doświadczenia wiem, jak wygląda zakup pierwszego modelu przez nowicjusza: pal diabli jak jeszcze zapyta kogoś doświadczonego i posłucha rady, a jak nie posłucha to kupuje taki offroadowego truggy w stylu Savage a potem próbuje trialować. Albo z Axiala SCX chce zrobić śmigacza z docelową prędkością 90 km/h (takiego jednego znam osobiście :D)
Ale: kto bogatemu zabroni?

P.S Silnik nie ma kabelków.

Wysłane z mojego S30 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-07-25, 21:01 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 11:57
Posty: 10286
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 12 razy
Otrzymał podziękowań: 208 razy
Wiek: 50

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Z tych kuriozalnych filmów, płynie z pewnością jedna informacja - zwolnice dają radę ;)

Nie no ja wiem, że każdy robi z modelem co uzna i co mu sprawia frajdę. Tak tylko nieco śmiesznie wygląda driftujący Defender ;)
No i czasem modelu szkoda, jeśli on nie do tego stworzony.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-07-25, 21:02 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 11:57
Posty: 10286
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 12 razy
Otrzymał podziękowań: 208 razy
Wiek: 50

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Ramp napisał(a):
P.S Silnik nie ma kabelków.


Z zamierzchłych czasów zostały mi przewody z złączkami wsuwkami :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO