Teraz jest 2018-10-22, 15:50

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 179 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane:2018-01-13, 15:24 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-03-19, 17:27
Posty: 847
Lokalizacja: Oborniki wlkp
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy
Wiek: 49

Model: 4x4 , 6x6 ...
Imię: Zbyszek
No widzisz jak Ty zdolna bestia jesteś :D , tylko nie za bardzo widać jak ta karoseria siedzi bo zdjęcia za ciemne są :pala .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-13, 16:55 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-03-16, 17:13
Posty: 714
Lokalizacja: Kościan
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Wiek: 27

Model: SCX10 II Cherokee, XV-01 Subaru, Slash 4x4, Hubsan
Imię: Darek
zrobie jaśniejsze w wolnej chwili ;) a jeszcze takie pytanie... bo jadąc modelem słychać takie jakby tykanie z mostów czy to może być od nadmiaru lub niedoboru smaru ? mogę dołożyć zielonego Towotu ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-13, 17:13 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-03-19, 17:27
Posty: 847
Lokalizacja: Oborniki wlkp
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy
Wiek: 49

Model: 4x4 , 6x6 ...
Imię: Zbyszek
Jak słychać tykanie to pewnie niedługo będzie duże buuum :D i bomba jebu... , a poważnie to sprawdź czy nie ma luzu na ataku i odbiorze w moście , czy masz dobrze wal złożony i zamocowany czy wszystko dobrze skręcone i nic nie przeskakuje itd...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-13, 17:25 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-03-18, 21:29
Posty: 391
Lokalizacja: katowice
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 40

Model: Jee cj 7 handmade
Imię: michał
Jal słychać tykanie to bym obstawiał wały. Kardany mogą być przekręcone względem siebie, miałem podobne objawy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-13, 18:56 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-03-16, 17:13
Posty: 714
Lokalizacja: Kościan
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Wiek: 27

Model: SCX10 II Cherokee, XV-01 Subaru, Slash 4x4, Hubsan
Imię: Darek
troche porozkręcałem, wały i mosty są OK, ale okazało się że tylni wał ociera o dolną osłone skrzyni, czy pominąłem jakieś podkładki które powinny być między skrzynią a osłoną ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-13, 19:26 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-03-19, 17:27
Posty: 847
Lokalizacja: Oborniki wlkp
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy
Wiek: 49

Model: 4x4 , 6x6 ...
Imię: Zbyszek
Czyżbyś za bardzo się spieszył przy składaniu :pala , przeglądnij jeszcze raz instrukcję i popatrz czy wszystko złożyłeś tak jak trzeba . Może coś pominąłeś lub źle skręciłeś :W , na spokojnie popatrz żeby nie było awarii na pierwszej jeździe w terenie :> . Pośpiech jest wskazany , ale przy łapaniu pcheł :p .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-13, 19:46 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-03-16, 17:13
Posty: 714
Lokalizacja: Kościan
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Wiek: 27

Model: SCX10 II Cherokee, XV-01 Subaru, Slash 4x4, Hubsan
Imię: Darek
Zbyszek napisał(a):
Czyżbyś za bardzo się spieszył przy składaniu :pala , przeglądnij jeszcze raz instrukcję i popatrz czy wszystko złożyłeś tak jak trzeba . Może coś pominąłeś lub źle skręciłeś :W , na spokojnie popatrz żeby nie było awarii na pierwszej jeździe w terenie :> . Pośpiech jest wskazany , ale przy łapaniu pcheł :p .



nie ma szans żebym coś źle złożył bo już sprawdzałem i wszystko jest tak jak być powinno. Jedyna przyczyna tarcia wału o osłone skrzyni to to że zmniejszyłem prześwit wraz ze skokiem amortyzatorów a to spowodowało zmiany położenia wału na bardziej poziomy (mniej pochyły niż normalnie)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-13, 19:55 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-03-19, 17:27
Posty: 847
Lokalizacja: Oborniki wlkp
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy
Wiek: 49

Model: 4x4 , 6x6 ...
Imię: Zbyszek
No to niestety musisz dalej kombinować z ustawieniem amorków i mocowaniem budy :p . Bo przy jeździe w terenie będą większe wychyły i może jeszcze bardziej obcierać . Musisz sprawdzić jak to będzie się zachowywać . Nie ma wyraźnego zdjęcia , to trudno coś podpowiedzieć na ślepo :D .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-13, 21:08 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-03-16, 17:13
Posty: 714
Lokalizacja: Kościan
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Wiek: 27

Model: SCX10 II Cherokee, XV-01 Subaru, Slash 4x4, Hubsan
Imię: Darek
no będę musiał. chociaż wydaje mi się że przy mniejszych amorach np. 80-85mm będzie podobnie ;/ a nie chciałbym zwiększać spowrotem prześwitu bo taki mi odpowiada i pasuje do kół


Załączniki:





Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-13, 22:28 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-03-16, 17:13
Posty: 714
Lokalizacja: Kościan
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Wiek: 27

Model: SCX10 II Cherokee, XV-01 Subaru, Slash 4x4, Hubsan
Imię: Darek
Panowie próbował ktoś przekładać przedni Link łączący zwrotnice na dół tak aby nie blokował się z linkiem skrętu przy obniżaniu zawieszenia ? (w orginale powinien być do góry) i czy to nie wpłynie jakoś negatywnie na skręt ? pytam czysto teoretycznie a sprawdzał będę jutro ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-14, 17:08 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-03-19, 17:27
Posty: 847
Lokalizacja: Oborniki wlkp
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy
Wiek: 49

Model: 4x4 , 6x6 ...
Imię: Zbyszek
Storm napisał(a):
Panowie próbował ktoś przekładać przedni Link łączący zwrotnice na dół tak aby nie blokował się z linkiem skrętu przy obniżaniu zawieszenia ? (w orginale powinien być do góry) i czy to nie wpłynie jakoś negatywnie na skręt ? pytam czysto teoretycznie a sprawdzał będę jutro ;)




I co tam wymodziłeś ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-14, 17:12 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11665
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 255 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Z tego co widzę na zdjęciu, to ramiona zwrotnic są pochylone. Jeżeli przeniesiesz lik łączący na dół bez korekty jego długości, doprowadzisz do zbieżności kół.
To tak na szybko co widzę. na zdjęciu.


p.s.
samo przeniesienie łącznika na dół to zły pomysł, bo haczy takie coś w terenie i mocno odbija się w zdolności najazdu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-14, 23:20 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-03-16, 17:13
Posty: 714
Lokalizacja: Kościan
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Wiek: 27

Model: SCX10 II Cherokee, XV-01 Subaru, Slash 4x4, Hubsan
Imię: Darek
kurde dzis nie dałem rady nic zrobic bo wczoraj mnie wyciagneli na mala impreze takze mialem ciezki dzien dzisiaj hehe ale od jutra ruszam na pelnych obrotach ze wszystkim ;) ale mam jeszcze kilka pytań...

1. jaki zewnętrzny Bec kupic ?
2. Jaki moduł oświetleniowy polecacie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-15, 14:51 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-03-16, 17:13
Posty: 714
Lokalizacja: Kościan
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Wiek: 27

Model: SCX10 II Cherokee, XV-01 Subaru, Slash 4x4, Hubsan
Imię: Darek
Pany mam mały problem... nie wiem co jest ale jeden amor z tyłu tak jakby samoczynnie opadał przez co auto nieco krzywo stoi ;/ jakies pomysły co może być nie tak ? oleju jest tyle samo co w każdym pozostałym i tylko ten jeden tak jakby nie trzymał


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-01-15, 15:06 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-03-16, 17:13
Posty: 714
Lokalizacja: Kościan
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Wiek: 27

Model: SCX10 II Cherokee, XV-01 Subaru, Slash 4x4, Hubsan
Imię: Darek
na dole porównanie jak wygląda prawa i lewa strona


Załączniki:
Komentarz: Prawa strona

Komentarz: LEWA strona


Komentarz: Ten AMOR opada (lewy tył) a na następnym zdjęciu prawy tył

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 179 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO