Teraz jest 2017-12-14, 11:11

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post nr:#1  PostTytuł: Iveco M1100.50(8x8)
PostNapisane:2014-09-10, 20:53 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-03-25, 21:30
Posty: 326
Lokalizacja: Będzin
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 38

Model: Axial SCX10 2012 Jeep Wrangler Rubicon
Imię: Marcin
Witam
Po prawie 2 latach upalania na zawodach JEEP-a 4x4, postanowiłem spróbować sił w TRUCK 8x8. Po przejrzeniu garaży TRUCK, wybrałem TRUCK: Iveco M1100.50(8x8)

Obrazek

Dane techniczne – Iveco M1100.50(8x8)

Rozstaw osi 1 i 2/ 2 i 3/3 i 4 [mm]
1955, 3020/1400
Długość całkowita [mm]
8640
Kąty wejścia/zejścia [°]
45/35
Masa własna [kg]
19000
Nacisk na siodło [kg]
24000
Masa całkowita zestawu[kg]
130000
Moc silnika [kW/KM]
368/500

Części:

Kabina..................................................HIPS
Rama....................................................Ceowniki Alu
Zawieszenie...........................................Produkcji Czayo - Dzięki
Mosty....................................................SCOUT MAVERICK
Felgi.....................................................SCOUT MAVERICK
Opony...................................................SCOUT MAVERICK
Wały.....................................................SCOUT MAVERICK, AXIAL
Przekładnia............................................na początku - AXIAL
Rozdzielacz........................................... 1:2 by Czayo - Dzięki
Servo.................................................... PowerHD HD-1235MG 40Kg "GIGANT
Silnik.................................................... Bezszczotkowy 17,5
Regulator..............................................HobbyKing Sensored/Sensorless Car ESC

Zdjęcia z początku budowy.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Pozdrawiam


Ostatnio edytowano 2015-01-20, 21:06 przez Viperr5, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#2  PostTytuł:
PostNapisane:2014-09-10, 20:58 
Offline
Początkujący
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-06-12, 13:13
Posty: 505
Lokalizacja: Bukowno
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 22

Model: pajero III, star 944
Imię: jak wyżej :)
nie jestem pewien czy mosty mavericka się nie sypną :>
ale pomysł na trucka świetny :)
powodzenia w budowie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#3  PostTytuł:
PostNapisane:2014-09-10, 20:58 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-25, 21:29
Posty: 9661
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 17 razy
Otrzymał podziękowań: 63 razy
Wiek: 43

Model: Kamaz 6450 8x8 / JEEP Rubicon / JEEP TJ
Imię: noname
Super! Ekstra wybór! tylko szkoda że robisz tego na gąsienicach, a nie tą ciężarówkę 8x8
:wall








;) :LOL

Marcin super wybór będę dopingował :OK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#4  PostTytuł:
PostNapisane:2014-09-10, 21:03 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-03-25, 21:30
Posty: 326
Lokalizacja: Będzin
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 38

Model: Axial SCX10 2012 Jeep Wrangler Rubicon
Imię: Marcin
Mosty są juz po modyfikacji , wzmocnione ;) . RADEK, buduje 8x8 a na lawecie postawie JEEP-a :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#5  PostTytuł:
PostNapisane:2014-09-10, 21:13 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-25, 21:29
Posty: 9661
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 17 razy
Otrzymał podziękowań: 63 razy
Wiek: 43

Model: Kamaz 6450 8x8 / JEEP Rubicon / JEEP TJ
Imię: noname
Viperr5 napisał(a):
Mosty są juz po modyfikacji , wzmocnione ;) . RADEK, buduje 8x8 a na lawecie postawie JEEP-a :D



Działaj :VV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#6  PostTytuł:
PostNapisane:2014-09-10, 21:23 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-24, 16:28
Posty: 1645
Lokalizacja: Rogoźnik
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 22 razy
Wiek: 43

Model: Żabka
Imię: Robert
noo - powodzenia będę Cię wspierał duchowo :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#7  PostTytuł:
PostNapisane:2014-09-10, 21:26 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-26, 11:06
Posty: 4946
Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
Podziękował : 49 razy
Otrzymał podziękowań: 110 razy
Wiek: 38

Model: trial/drift/offroad/latawce RC
Imię: Krzysztof
No nieźle, nie dość że truck, to od razu 8x8...
Będę śledził postępy. :OK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#8  PostTytuł:
PostNapisane:2014-09-11, 06:08 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-07, 20:34
Posty: 5165
Lokalizacja: Bytom
Podziękował : 9 razy
Otrzymał podziękowań: 21 razy
Wiek: 36

Model: Jeep scx
Imię: Radek
Siema
Super będę kibicował :ok
Ale rozdzielacz potrzebujesz z redukcją przy 8x8 co najmniej 2:1
Zobacz co się działo z wałami Emmy przy 1:1
Obrazek
:W


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#9  PostTytuł:
PostNapisane:2014-09-11, 13:59 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-25, 21:29
Posty: 9661
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 17 razy
Otrzymał podziękowań: 63 razy
Wiek: 43

Model: Kamaz 6450 8x8 / JEEP Rubicon / JEEP TJ
Imię: noname
Radzik napisał(a):
Siema
Super będę kibicował :ok
Ale rozdzielacz potrzebujesz z redukcją przy 8x8 co najmniej 2:1
Zobacz co się działo z wałami Emmy przy 1:1
[url=http://images10.fotosik.pl/2483/f9688134068187f6m.jpg]Obrazek[/URL]
:W


Radzik dobrze prawi :OK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#10  PostTytuł:
PostNapisane:2014-09-11, 14:15 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-01-11, 21:31
Posty: 1338
Lokalizacja: Pionki
Podziękował : 7 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy
Wiek: 20

Model: Najpiękniejszy
Imię: Aleksander
Fajny projekt :OK
Powodzenia :W


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#11  PostTytuł:
PostNapisane:2014-09-11, 15:01 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-05, 13:30
Posty: 3035
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy
Wiek: 38

Model: MAN F2000 8x8
Imię: Marcin
Model :OK A czy wybrane komponenty to dobry wybór, teren pokaże.

I rozdzielacz wcale nie musi być 2:1 :> (chociaż chyba powinno być 1:2, bo to ma być reduktor, nie multiplikator). Ale napewno by nie zaszkodził :D

Ja jeżdzę w fordzie na 1:1, i jakoś jeździ. Wały ukręciłem dwa razy. Obydwa na własne życzenie.

Rozdzielacz 1:2 będzie miał ten plus, że wał łączący przekładnię z rozdzielaczem będzie mniej obciążony, podobnie przekładnia i silnik, a dwa, większy zakres regulacji na zębatce atakującej silnika (tak jest w przypadku traxxasa, nie wiem jak to będzie przy przełożeniach axialowych).

Przy rozdzielaczu 1:1, w skrzyni traxxasa mam zębatkę 9T, i nie mogę już spowolnić modelu. W przypadku rozdzielacza 1:2, miałbym większe pole do manewru, bo jeździł bym na zębatce 18T (aby uzyskać tą sama prędkość), a zakres zębatek jest od 9-25T, więc mógłbym go jeszcze zwolnić w razie potrzeby.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#12  PostTytuł:
PostNapisane:2014-09-11, 19:12 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-03-25, 21:30
Posty: 326
Lokalizacja: Będzin
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 38

Model: Axial SCX10 2012 Jeep Wrangler Rubicon
Imię: Marcin
Na tą chwile rozdzielacz 1:1 musi wystarczyć . Co do wałów to większość jest z metalu- powinny dać radę.
Jeśli chodzi o części to model robię z tego mam a teren zweryfikuje wszystkie części. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#13  PostTytuł:
PostNapisane:2014-09-11, 19:18 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-07, 20:34
Posty: 5165
Lokalizacja: Bytom
Podziękował : 9 razy
Otrzymał podziękowań: 21 razy
Wiek: 36

Model: Jeep scx
Imię: Radek
dokladnie teren zweryfikuje :OK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#14  PostTytuł:
PostNapisane:2014-09-11, 19:21 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-03-25, 21:30
Posty: 326
Lokalizacja: Będzin
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 38

Model: Axial SCX10 2012 Jeep Wrangler Rubicon
Imię: Marcin
Kolejny etap , składanie ramy oraz zawieszenia. ;)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#15  PostTytuł:
PostNapisane:2014-09-11, 19:28 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-07, 20:34
Posty: 5165
Lokalizacja: Bytom
Podziękował : 9 razy
Otrzymał podziękowań: 21 razy
Wiek: 36

Model: Jeep scx
Imię: Radek
czyli drugi most przelotowy??
a trzeci i czwarty zasilany z osobna??
:Y


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO