Teraz jest 2018-07-21, 23:20

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 184 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post nr:#151  PostTytuł:
PostNapisane:2013-06-17, 16:02 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-20, 22:29
Posty: 7298
Lokalizacja: Podlasie :)
Podziękował : 17 razy
Otrzymał podziękowań: 108 razy
Wiek: 30

Model: Toyota: Hilux/RAT/LC70/LC80/ Jeep: XJ/TJ KrAZ 255b
Imię: Borys

Ostrzeżenia: 1
moze skrzynka traxxasa 1/16 jako rozdzielacz a do skrzyni kulaka dorobic plate na 540?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#152  PostTytuł:
PostNapisane:2013-06-17, 17:30 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-01-03, 16:10
Posty: 344
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Wiek: 37

Model: cc01, axial scx10
Imię: Paweł
Jerry_Cornelius napisał(a):
moze skrzynka traxxasa 1/16 jako rozdzielacz a do skrzyni kulaka dorobic plate na 540?


Wnioskuje po Twojej propozycji ze 540 ze skrzynia kulakowa bedzie za szybka do trialu i potrzeba jeszcze jakas redukcje? Przynajmniej traxxasowa 1/16 nie jest jakos strasznie droga. Zaczne chyba od wyrzezbienia czegos pod 540 + kulak i zobacze co z tego wyjdzie, jesli sie uda to dokupie co trzeba.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#153  PostTytuł:
PostNapisane:2013-06-17, 17:40 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-03-01, 13:59
Posty: 15470
Lokalizacja: Mielec
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 192 razy
Wiek: 45

Model: ze mnie :)
Imię: Obi-Wan Kenobi
Zacznijmy od tego, ze ani do skrzyni kulaka ani do losi nie podejdzie 540 gdyż silnik ma za dużą średnicę w stosunku do zębatki odbiorczej. Po drugie, przy silniku 540 jedna i druga przekładnia zmieli się w 10s przy pierwszym lepszym oporze ;)
Link który dałeś to dotyczy Scouta, gdzie przekładnia jest kopią przekładni Axiala, a która to jest przystosowana do silników klasy 540 ;)

Po drugie, oznaczenie 540 to wielkość silnika (długość) która nie ma nic wspólnego z parametrami silnika "do trailu" bądź nie, poczytaj no może trochę forum, łatwo znajdziesz takie określenie jak liczba zwojów i kV :)

Pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#154  PostTytuł:
PostNapisane:2013-06-17, 17:52 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-20, 22:29
Posty: 7298
Lokalizacja: Podlasie :)
Podziękował : 17 razy
Otrzymał podziękowań: 108 razy
Wiek: 30

Model: Toyota: Hilux/RAT/LC70/LC80/ Jeep: XJ/TJ KrAZ 255b
Imię: Borys

Ostrzeżenia: 1
Sławek napisał(a):
. Po drugie, przy silniku 540 jedna i druga przekładnia zmieli się w 10s przy pierwszym lepszym oporze ;)



Sławek napisał(a):
...oznaczenie 540 to wielkość silnika (długość) która nie ma nic wspólnego z parametrami silnika "do trailu" bądź nie, poczytaj no może trochę forum, łatwo znajdziesz takie określenie jak liczba zwojów i kV :)

Pozdr



z tego co powiedziałeś "wielkość silnika" mieli a nie liczba zwojow i kV :LOL

:W


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#155  PostTytuł:
PostNapisane:2013-06-17, 18:08 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-03-01, 13:59
Posty: 15470
Lokalizacja: Mielec
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 192 razy
Wiek: 45

Model: ze mnie :)
Imię: Obi-Wan Kenobi
Jerry_Cornelius napisał(a):
Sławek napisał(a):
. Po drugie, przy silniku 540 jedna i druga przekładnia zmieli się w 10s przy pierwszym lepszym oporze ;)



Sławek napisał(a):
...oznaczenie 540 to wielkość silnika (długość) która nie ma nic wspólnego z parametrami silnika "do trailu" bądź nie, poczytaj no może trochę forum, łatwo znajdziesz takie określenie jak liczba zwojów i kV :)

Pozdr



z tego co powiedziałeś "wielkość silnika" mieli a nie liczba zwojow i kV :LOL

:W

Zanim napiszesz jak zwykle coś głupiego to poczytaj do czego się odniosłem :W 540 w jakimkolwiek wydaniu ma większy moment obrotowy niż 380 i dlatego jak się uda nawet go założyć do tych przekładni to wynik będzie taki jak napisałem :)

pablodesign napisał(a):
... Wnioskuje po Twojej propozycji ze 540 ze skrzynia kulakowa bedzie za szybka do trialu...


Pozdr


Ostatnio edytowano 2013-06-17, 18:10 przez Sławek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#156  PostTytuł:
PostNapisane:2013-06-17, 18:09 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-01-03, 16:10
Posty: 344
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Wiek: 37

Model: cc01, axial scx10
Imię: Paweł
Piszac 540 mialem na mysli umowna srednice silnika. Na razie planuje do tej mojej samorobki wlozyc do testow szczotkowy silnik od hpi:

http://www.rctrax.pl/product/HPI-MV2207 ... ny/?id=577

Wkurza mnie to ze przy szczotkowych silnikach nie ma prawie zadnych oznaczen i nie mam pojecia jak to porownac do danej bezszczotki z okreslonym kv. A silnik seryjny od kulaka to juz tylko nr czesci da sie znalezc :(

Dobrze pamietam ze zebatki z przekladni kulaka maja modul 0.5?

Wszystko jak na razie robie jako 'proof of concept', jesli to zadziala to wtedy bede myslal co zrobic zeby nie zmielic wszystkiego na miazge.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#157  PostTytuł:
PostNapisane:2013-06-21, 12:52 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-27, 13:31
Posty: 5039
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 13 razy
Otrzymał podziękowań: 41 razy
Wiek: 47

Model: LR86, LR101, LR109, LC70, Hilux, Jeep, Man Kat I
Imię: M
padł mi regiel w tym cudaku :o - czy ktoś miała coś takiego - czy to da się w ogolę zreanimować ?

objawy mam takie, że działa sterowanie serwem skrętu, a nie działa silnik przód-tył. Zamieniałem kable na odbiorniku i to samo. Sam silnik od kulaka z innym reglem działa - regiel od kulaka w ogolę jakby nie chciał się logować - nie gra nawet ta "sympatyczna" muzyczka

długo nie podziałał - parę testów na dywanie :hehe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#158  PostTytuł:
PostNapisane:2013-06-21, 13:01 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-01-03, 16:10
Posty: 344
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Wiek: 37

Model: cc01, axial scx10
Imię: Paweł
Marcin napisał(a):
padł mi regiel w tym cudaku :o - czy ktoś miała coś takiego - czy to da się w ogolę zreanimować ?

objawy mam takie, że działa sterowanie serwem skrętu, a nie działa silnik przód-tył. Zamieniałem kable na odbiorniku i to samo. Sam silnik od kulaka z innym reglem działa - regiel od kulaka w ogolę jakby nie chciał się logować - nie gra nawet ta "sympatyczna" muzyczka

długo nie podziałał - parę testów na dywanie :hehe


Dziwna sprawa, ja swojego podlaczylem nawet do strady z silnikiem 540 i dal rade, grzal sie jak cholera ale dziala nadal.

Pierwsze co to rozbierz go i szukaj jakichs wyraznych sladow spalenia, ew wrzuc zdjecia.

Druga sprawa - podlacz ta zworke do bindowania i sprobuj na nowo powiazac apke z reglem i odbiornikiem.

Trzecia sprawa (mialem to u siebie) - sprawdz pokretlo dual rates w apce, ja po wyjeciu z pudelka mialem zle to ustawione i model tez tylko skrecal.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#159  PostTytuł:
PostNapisane:2013-06-21, 13:06 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-27, 13:31
Posty: 5039
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 13 razy
Otrzymał podziękowań: 41 razy
Wiek: 47

Model: LR86, LR101, LR109, LC70, Hilux, Jeep, Man Kat I
Imię: M
apy używam 2.4 GHz więc apa odpada, bo z innym reglem silnik też działa

regiel rozebrałem - wspaniała chińska, ręczna robota ;), ale zero śladów jakiegokolwiek nadpalenia czy oderwania się kabli :|

dobrze, że koszty tego praktycznie zerowe :ok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#160  PostTytuł:
PostNapisane:2013-06-21, 13:40 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-01-03, 16:10
Posty: 344
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Wiek: 37

Model: cc01, axial scx10
Imię: Paweł
Marcin napisał(a):
apy używam 2.4 GHz więc apa odpada, bo z innym reglem silnik też działa

regiel rozebrałem - wspaniała chińska, ręczna robota ;), ale zero śladów jakiegokolwiek nadpalenia czy oderwania się kabli :|

dobrze, że koszty tego praktycznie zerowe :ok


Apke tez mam 2,4GHz. Koszt nie taki zerowy, taki regulator chyba po 60zl chodzi na aledrogo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#161  PostTytuł:
PostNapisane:2013-06-21, 13:49 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-27, 13:31
Posty: 5039
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 13 razy
Otrzymał podziękowań: 41 razy
Wiek: 47

Model: LR86, LR101, LR109, LC70, Hilux, Jeep, Man Kat I
Imię: M
pablodesign napisał(a):

Apke tez mam 2,4GHz. Koszt nie taki zerowy, taki regulator chyba po 60zl chodzi na aledrogo.


pisałem w kontekście do kosztów innych regli

ja miałem kulaka w wersji z apa 27 MHz - a ta 2.4 GHz jest od Losi - spróbuje jeszcze zresztą z Sanvą FHSS choć nie przypuszczam, że to coś zmieni

w każdym razie dzięki za pomoc :) - może do Czubiego z ciekawości się odezwę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#162  PostTytuł:
PostNapisane:2013-06-21, 14:02 
Offline
Znawca / AT!
Znawca / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-01-23, 19:24
Posty: 2611
Lokalizacja: Złotniki Kujawskie
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy
Wiek: 45

Model: Chevy K30 & Blazer K5
Imię: Krzysztof
Droższe regle padają a co dopiero taka tanizna, więc ja bym sie tak tym nie przejmował ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#163  PostTytuł:
PostNapisane:2013-06-21, 14:46 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-28, 20:45
Posty: 7514
Lokalizacja: Słubice / Lubuskie
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 47 razy
Wiek: 40

Model: Willys, Isuzu, Unimog, G, ML, UAZ, Wrangler,Wraith
Imię: Przemo
Może się nie zjarał ;) wyzeruj trymer gazu bo mi nie chciał się logować jak nie był na "0" ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#164  PostTytuł:
PostNapisane:2013-06-21, 22:00 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-27, 13:31
Posty: 5039
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 13 razy
Otrzymał podziękowań: 41 razy
Wiek: 47

Model: LR86, LR101, LR109, LC70, Hilux, Jeep, Man Kat I
Imię: M
Przemo napisał(a):
Może się nie zjarał ;) wyzeruj trymer gazu bo mi nie chciał się logować jak nie był na "0" ;)


Pomysł fajny, testowalem na różnych apach, ale dalej wygląda mi na padakę... :]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#165  PostTytuł:
PostNapisane:2013-06-21, 22:57 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-28, 20:45
Posty: 7514
Lokalizacja: Słubice / Lubuskie
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 47 razy
Wiek: 40

Model: Willys, Isuzu, Unimog, G, ML, UAZ, Wrangler,Wraith
Imię: Przemo
Marcin napisał(a):
Przemo napisał(a):
Może się nie zjarał ;) wyzeruj trymer gazu bo mi nie chciał się logować jak nie był na "0" ;)


Pomysł fajny, testowalem na różnych apach, ale dalej wygląda mi na padakę... :]


:| łączę się w "bulu"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 184 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO