Teraz jest 2018-10-17, 20:50

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 184 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post nr:#136  PostTytuł:
PostNapisane:2013-05-16, 22:22 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-20, 22:29
Posty: 7392
Lokalizacja: Podlasie :)
Podziękował : 17 razy
Otrzymał podziękowań: 115 razy
Wiek: 30

Model: Toyota: Hilux/RAT/LC70/LC80/ Jeep: XJ/TJ KrAZ 255b
Imię: Borys
Odwrotnie przykręć i niech będzie się trzymać na 1 ;) zamiast na 2 i zostawiasz "luke wolną" tam gdzie link wymontowałeś ;)
Obrazek


No chyba że Ciebie to nie satysfakcjonuje to w Leroy możesz trafić na m2 śrubki ;)




:W


Ostatnio edytowano 2013-05-16, 22:31 przez Jerry_Cornelius, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#137  PostTytuł:
PostNapisane:2013-05-16, 22:28 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-01-03, 16:10
Posty: 344
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Wiek: 37

Model: cc01, axial scx10
Imię: Paweł
Jerry_Cornelius napisał(a):
Odwrotnie przykręć i niech będzie się trzymać na 1 ;) zamiast na 2 i zostawiasz "luke wolną" tam gdzie link wymontowałeś ;)

:W


Stwierdziłem że na 2 będzie bardziej sztywno, w 'lukę' planuję jakąś tulejkę wrzucić. Ogólnie się tylko zastanawiam czy to wytrzyma na dłuższą metę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#138  PostTytuł:
PostNapisane:2013-05-16, 22:32 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-20, 22:29
Posty: 7392
Lokalizacja: Podlasie :)
Podziękował : 17 razy
Otrzymał podziękowań: 115 razy
Wiek: 30

Model: Toyota: Hilux/RAT/LC70/LC80/ Jeep: XJ/TJ KrAZ 255b
Imię: Borys
pablodesign napisał(a):
Jerry_Cornelius napisał(a):
Odwrotnie przykręć i niech będzie się trzymać na 1 ;) zamiast na 2 i zostawiasz "luke wolną" tam gdzie link wymontowałeś ;)

:W


Stwierdziłem że na 2 będzie bardziej sztywno, w 'lukę' planuję jakąś tulejkę wrzucić. Ogólnie się tylko zastanawiam czy to wytrzyma na dłuższą metę :)


To prawda, w leroy możesz śrubki m2 dorwać ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#139  PostTytuł:
PostNapisane:2013-05-16, 22:56 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-01-03, 16:10
Posty: 344
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Wiek: 37

Model: cc01, axial scx10
Imię: Paweł
Jerry_Cornelius napisał(a):
To prawda, w leroy możesz śrubki m2 dorwać ;)


Dobrze wiedzieć, w castoramie nie mają, w innych metalowych też nie znalazłem, koniec końców zamawiałem z netu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#140  PostTytuł:
PostNapisane:2013-05-17, 11:22 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-06-01, 10:31
Posty: 720
Lokalizacja: LU\RZ\WP\NO
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Wiek: 30

Model: Landek na DingoAxialu
Imię: Łukasz
testował już ktoś regiel kulakowy z pakietami większymi niż 7,2?
Bo myślę nad 8.4 ale nie wiem czy tylko dymu nie zobaczę.
Oczywiście coś w stylu nimh a nie lipol.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#141  PostTytuł:
PostNapisane:2013-05-17, 11:31 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-01-03, 16:10
Posty: 344
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Wiek: 37

Model: cc01, axial scx10
Imię: Paweł
LuQ napisał(a):
testował już ktoś regiel kulakowy z pakietami większymi niż 7,2?
Bo myślę nad 8.4 ale nie wiem czy tylko dymu nie zobaczę.
Oczywiście coś w stylu nimh a nie lipol.


Wg instrukcji z pierwszego posta:

Good performance of EP vehicles rely on the Electronic speed controller and motor, The new style
ESC(18051)works on 1/10 Crawler ,is a new kind of drive FET amp with high frequency and reverse function.
Unlike the other ESC,the setting have been simplied.,It is suitable for the novice and the experience operator.
If the running speed is bigger than the original data of ESC,the ESC will update the full speed automatically,
forward means forward,backward means backward,center position means brake automatically.

Electronic Speed Controller-ESC(18051) Technical Data:
- BEC:5V 1A
- Input Voltage:6V-8.4V DC
- Current Capacity(FET range):Forward=100A;Backward=50A
- Case Dimensions:L35*W33*H30(include protective heat guard)
- Weight:46.3g
- Correspond Motor:540/23T or above

Wygląda że jest na granicy więc nie powinien się spalić :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#142  PostTytuł:
PostNapisane:2013-05-17, 13:59 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-06-01, 10:31
Posty: 720
Lokalizacja: LU\RZ\WP\NO
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Wiek: 30

Model: Landek na DingoAxialu
Imię: Łukasz
Dziękuję. U mnie w wersji uboższej jakoś nawet instrukcji nie było.
Teraz ponoć dają regle z hamulcem. u mnie takiego czegoś nie zauważyłem. Dobrze że mam tyle przekładni że sam staje w miejscu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#143  PostTytuł:
PostNapisane:2013-05-19, 06:44 
LuQ napisał(a):
Teraz ponoć dają regle z hamulcem.


tak u mnie jest regiel z hamulcem


Góra
  
 
 Post nr:#144  PostTytuł:
PostNapisane:2013-05-19, 20:18 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-01-03, 16:10
Posty: 344
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Wiek: 37

Model: cc01, axial scx10
Imię: Paweł
Maciek74 napisał(a):
tak u mnie jest regiel z hamulcem


A jak to sprawdzic?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#145  PostTytuł:
PostNapisane:2013-05-19, 20:21 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-20, 22:29
Posty: 7392
Lokalizacja: Podlasie :)
Podziękował : 17 razy
Otrzymał podziękowań: 115 razy
Wiek: 30

Model: Toyota: Hilux/RAT/LC70/LC80/ Jeep: XJ/TJ KrAZ 255b
Imię: Borys
pablodesign napisał(a):
Maciek74 napisał(a):
tak u mnie jest regiel z hamulcem


A jak to sprawdzic?


postaw "na pochyłej" i zobacz jak będzie zjeżdżał, jak delikatnie miarowo to "drag brake", jak leci na łeb na szyje to brak hamulca ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#146  PostTytuł:
PostNapisane:2013-05-19, 20:38 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-03-01, 13:59
Posty: 15475
Lokalizacja: Mielec
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 192 razy
Wiek: 46

Model: ze mnie :)
Imię: Obi-Wan Kenobi
Hamulec a drag break to zupełnie co innego Jerry :)

@pablodesign - jedź do przodu, przeciągnij przepustnicę do tyłu i zobacz czy model się zatrzyma czy będzie od razu kręcił kołami w przeciwną stronę, jak w przeciwną to hamulca brak, jak się zatrzyma i będziesz musiał jeszcze raz przepustnicę pociągnąć do tyłu to masz hamulec :)

Pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#147  PostTytuł:
PostNapisane:2013-05-19, 21:45 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-20, 22:29
Posty: 7392
Lokalizacja: Podlasie :)
Podziękował : 17 razy
Otrzymał podziękowań: 115 razy
Wiek: 30

Model: Toyota: Hilux/RAT/LC70/LC80/ Jeep: XJ/TJ KrAZ 255b
Imię: Borys
Sławek napisał(a):
Hamulec a drag break to zupełnie co innego Jerry :)

@pablodesign - jedź do przodu, przeciągnij przepustnicę do tyłu i zobacz czy model się zatrzyma czy będzie od razu kręcił kołami w przeciwną stronę, jak w przeciwną to hamulca brak, jak się zatrzyma i będziesz musiał jeszcze raz przepustnicę pociągnąć do tyłu to masz hamulec :)

Pozdr


dokładnie drag breake to hamowanie silnikiem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#148  PostTytuł:
PostNapisane:2013-05-19, 21:54 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-03-01, 13:59
Posty: 15475
Lokalizacja: Mielec
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 192 razy
Wiek: 46

Model: ze mnie :)
Imię: Obi-Wan Kenobi
No tak, z tym, że wiekszosc regli ma hamulec a nie ma drage breaka i jakoś hamują Jerry :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#149  PostTytuł:
PostNapisane:2013-06-05, 21:48 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-01-03, 16:10
Posty: 344
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Wiek: 37

Model: cc01, axial scx10
Imię: Paweł
Witam miłośników Kulak'a ;)

Na forum było już o zwężaniu mostów, tym razem będzie trochę o tym jak nam brakuje trochę milimetrów na szerokość. Zakupiłem jakiś czas temu karoserie hummera h2, jednak po przymiarce wyszło że mosty z kołami są za wąskie o około 1,5 -2 cm.

Myślałem, szukałem, pytałem na forum, wyszło że najtańsze rozwiązanie to zakup felg z offsetem +9 mm.

Zanabyłem więc testowo coś takiego:

http://rcdriftshop.pl/felgi-rg-biale-p-59.html

Dzisiaj dotarło, przymierzyłem i pełen sukces :) Felgi idealnie pasują pod kulakowe opony! Również szerokością pasują na ciężarki samoprzylepne które posiadam. Jedyne co będę musiał zrobić to nawiercić otworki bo są za szczelne.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jak na razie nie wiem jak to będzie wyglądało od strony wytrzymałości ale jestem optymistą, teren zweryfikuje.

Obrazek

Obrazek

Myślałem że będę malował je na czarno ale po przymiarce chyba zostaną białe.

PS: Dajcie znać jakby coś nie działało ze zdjęciami, imageshack coś mnie nie lubi, chyba się przerzucę na inny serwis tego typu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#150  PostTytuł:
PostNapisane:2013-06-17, 12:31 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-01-03, 16:10
Posty: 344
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Wiek: 37

Model: cc01, axial scx10
Imię: Paweł
Zgłaszam się ponownie po radę. Kombinuje i męczę się z myślami, doszedłem do wniosku że Kulakowy silnik mi strasznie nie po drodze i chciałbym go wywalić i całą resztę przystosować do silnika klasy 540. Tutaj pojawia sie problem, jak to najtaniej i najlepiej zrobic.

Wynalazlem cos takiego:

http://www.lrp.pl/sklep_4x4/product_inf ... s_id/37414

Wywalic cala przekladnie kulakowa i zastapic tym.

Ewentualnie kupno jakiegos innego rozdzielacza.

Zastanawiam sie tez (dla mnie najtrudniejsze do wykonania) nad przeróbka plate przekladni kulakowej zeby jakos 540 wlazla - ale wtedy trzeba by:

- zmienic zebatke atakujaca na wieksza (niezbyt dobry pomysl).
- dorobic jakis walek, silnik zamontowac duzo dalej i polaczyc z tym walkiem kolejnym wałem (tu dla mnie glowny problem to lozyskowanie tego walka i zrobienie tego tak zeby luzow nie mialo - chyba powinno byc lozyskowane i podparte w dwoch miejscach).

Jesli ktos poradzi pomyslem i doswiadczeniem to bede bardzo wdzieczny.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 184 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO