Teraz jest 2018-02-19, 22:29

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane:2017-07-16, 21:29 
Online
Znawca / AT!
Znawca / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-02-22, 23:10
Posty: 2116
Lokalizacja: Obecnie - Wałcz
Podziękował : 33 razy
Otrzymał podziękowań: 31 razy
Wiek: 38

Model: pierwszy najlepszy
Imię: Stasiu, Staszek
:brawo

No i super bo nie raz się zastanawiałem jak się mają budżetowe części od cincyka
;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-11-07, 18:52 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-08-18, 20:30
Posty: 1799
Lokalizacja: Tychy
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy
Wiek: 29

Model: MST - HG - HPI
Imię: Przemek
:update

Minął ponad rok użytkowania modelu HG.
Chciałbym się z Wami podzielić swoimi uwagami:
Otóż, używany był już przez 4 pory roku, w sezonie letnio jesiennym niezwykle intensywnie, był ze mną w kilku trasach: nad polskim morzem, Czechy, Słowacja i kilka wypadów w polskie góry. Zatem już swoje przeżył.
Uczestniczył w kilku zawodach sezonu 2017 i nigdy nie zawiódł. Działa bezawaryjnie.
Jedynie z czym miałem problem to podczas regularnych przeglądów występowały:
- maluteńki kamyczek wszedł w zębatkę odbiorczą co powodowało okropny dźwięk wydobywający się z okolicy, wina nie zasłoniętych zębatek
- złamane piny po obu stronach tylnego mostu trzymającego hexy
- rozchodząca się obudowa przekładni (skręcona na nowo nowym większymi śrubami i od te chwili nic się nie dzieje)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-11-08, 10:31 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2017-09-07, 19:53
Posty: 189
Lokalizacja: W-wa/Lubartów
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 26

Model: Vaterra Ascender K10
Imię: Maciej
I to jest post, którego chyba nikt się nie spodziewał ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-11-08, 21:44 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-24, 16:28
Posty: 1666
Lokalizacja: Rogoźnik
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 23 razy
Wiek: 44

Model: Żabka
Imię: Robert
Fakt - Przemkowy świetnie się spisuje
ale to jednak zależy od przypadku bo np, Vipera podwozie rozpadało się w oczach


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-11-09, 08:10 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-12-10, 21:38
Posty: 183
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Wiek: 37

Model: CMX Discovery, HG w budowie
Imię: Bartek
Super że tak dobrze się sprawuje.
Wiadomo że nie psuje się tylko to co stoi na półce ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-11-16, 21:28 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2017-05-21, 15:58
Posty: 2
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Model:
Imię: Adrian
przemsky napisał(a):
:update

Minął ponad rok użytkowania modelu HG.
Chciałbym się z Wami podzielić swoimi uwagami:
Otóż, używany był już przez 4 pory roku, w sezonie letnio jesiennym niezwykle intensywnie, był ze mną w kilku trasach: nad polskim morzem, Czechy, Słowacja i kilka wypadów w polskie góry. Zatem już swoje przeżył.
Uczestniczył w kilku zawodach sezonu 2017 i nigdy nie zawiódł. Działa bezawaryjnie.
Jedynie z czym miałem problem to podczas regularnych przeglądów występowały:
- maluteńki kamyczek wszedł w zębatkę odbiorczą co powodowało okropny dźwięk wydobywający się z okolicy, wina nie zasłoniętych zębatek
- złamane piny po obu stronach tylnego mostu trzymającego hexy
- rozchodząca się obudowa przekładni (skręcona na nowo nowym większymi śrubami i od te chwili nic się nie dzieje)
Kiedyś popełniłem coś takiego : https://www.thingiverse.com/thing:2520582 u mnie w ciągu roku nic między zębatki się nie dostało.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-11-16, 23:51 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2017-11-11, 12:04
Posty: 55
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 33

Model: Pajero na SC10X; F150 Raptor na podwoziu Slash 2WD
Imię: Dominik
Leci do mnie podobna karoca (tyle że czerwona, wiadomo że czerwony szybciej jeździ :D). Pytanie mam jak ze sztywnością tej ramy od majfrendów z PRC. Myślałem żeby sobie "na części" zamówić z Ali szpej, ale może gotowa rama HG i potem jakieś ulepszenia?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-11-27, 14:22 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-12-10, 21:38
Posty: 183
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Wiek: 37

Model: CMX Discovery, HG w budowie
Imię: Bartek
No to ja przyznam się, że po sprzedaży mojego Jeepa CFX zdecydowałem się na HG ale na metalowej ramie.
Też będzie rozdzielacz jak u Ciebie Przemku, z tym że kolor będzie czerwony :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-11-27, 18:32 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-08-18, 20:30
Posty: 1799
Lokalizacja: Tychy
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy
Wiek: 29

Model: MST - HG - HPI
Imię: Przemek
Moim zdaniem, "plastik is fantastik" :D :W
A tak na poważnie. Póki co, po roku użytkowania - jest ok, nic się z nią nie dzieje, nie wygina się ani nie pęka. Na pewno warto są usztywnić kilkoma rozpórkami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-12-09, 09:42 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-08-18, 20:30
Posty: 1799
Lokalizacja: Tychy
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy
Wiek: 29

Model: MST - HG - HPI
Imię: Przemek
:update

Wykorzystując zimny wieczór, gdy za oknem śnieg sypał zabrałem się za głębszy przegląd podwozia HG. Pod lupę trafiły mosty.

Zdjęcia dotyczą tylnego mostu, (przód wygląda tak samo) Stan wnętrza wygląda obiecująco na przyszłość. Mosiężne panewki nie przepuszczają brudu czy wody, smar zgromadził się w górnej części mostu, ale co ważne zębatki są w idealnym stanie, a na ściankach wewnętrznej strony obudowy mostów nie znalazłem żadnych zacieków. :W


Załączniki:




Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-12-09, 20:51 
Online
Znawca / AT!
Znawca / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-02-22, 23:10
Posty: 2116
Lokalizacja: Obecnie - Wałcz
Podziękował : 33 razy
Otrzymał podziękowań: 31 razy
Wiek: 38

Model: pierwszy najlepszy
Imię: Stasiu, Staszek
No i to jest bardzo dobra wiadomość Panie majster
:VV
Cały czas na +

:W


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-12-10, 18:12 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-12-10, 21:38
Posty: 183
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Wiek: 37

Model: CMX Discovery, HG w budowie
Imię: Bartek
A podobno to HG, to takie nie powiem co miało być wg co niektórych a tu proszę :)

Mój egzemplarz coraz bliżej ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-12-10, 18:40 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-11-05, 17:02
Posty: 51
Lokalizacja: Józefów
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 46

Model: Żuka buduję 4X4
Imię: Adam
Ja mam trzy takie i byłem ciekaw co z ich trwałością. Miałem nietęgą minę gdy po wyjęciu z woreczka nie chciały się obracać ale okazało się to fałszywym alarmem. Teraz wygląda, że nie muszę się obawiać :odlot


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-12-10, 18:50 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-08-18, 20:30
Posty: 1799
Lokalizacja: Tychy
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy
Wiek: 29

Model: MST - HG - HPI
Imię: Przemek
Pamiętajcie że obecnie mosty HG są już sprzedawane od dłuższego czasu z łożyskami. Moje oparte są na panewkach...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-12-10, 22:58 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2017-01-11, 22:48
Posty: 37
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 39

Model: Absima asb1bl, HB-p1001
Imię: mariusz
Mam niedawno zakupione podwozie HG i 2 zewnętrzne "łożyska" w mostach to nadal panewki. Kupiłem 4 łożyska 5x9x3 w Polszy. W przekładni główny wał wyjściowy też jest na dwóch panewkach. Reszta to łożyska. U mnie wszystko się ładnie obraca, wystarczy trochę poustawiać podkładki dystansowe w tych przekładniach stożkowych. Tragedią są natomiast śrubki skręcające te elementy. Po jednym odkręceniu i skręceniu już są przekręcone mimo, że nie używałem wcale dużej siły. Do wymiany na M3 lub przekręcić na wylot dłuższą śrubę i dodać nakrętkę.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO