Teraz jest 2018-08-16, 09:44

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


http://www.rc-trial.pl/forum/adm/index. ... ode=manage



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane:2018-02-21, 20:02 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-12-17, 15:42
Posty: 338
Lokalizacja: Gorzów / Lubuskie
Podziękował : 9 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 36

Model: Jeep Rubicon MST
Imię: Wojtek
Podpowiedzcie proszę.
Mam silnik szczotkowy GoolRC 45T i chciałbym do niego przymocować przewody.
Pogrzebałem w necie i kabelki lutują do blaszek.
Nie można by było przymocować przewodów za pomocą konektorów oczkowych pod śrubkę?
Czemuś to zaszkodzi? Konektor ładnie bym sobie zacisnął na przewodzie.


Załączniki:

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-02-21, 20:05 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-09-08, 18:34
Posty: 1878
Lokalizacja: Konstantynów
Podziękował : 15 razy
Otrzymał podziękowań: 34 razy
Wiek: 37

Model: SCX-10 i inne elektryki
Imię: Michał
Ja tam lutuje, możesz też na wsuwki z motoryzacyjnego zrobić


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-02-21, 20:12 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-12-17, 15:42
Posty: 338
Lokalizacja: Gorzów / Lubuskie
Podziękował : 9 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 36

Model: Jeep Rubicon MST
Imię: Wojtek
cina napisał(a):
Ja tam lutuje, możesz też na wsuwki z motoryzacyjnego zrobić


Wsuwki to jednak bał bym się, że wypadną, a tak pod śrubkę to pewniejsze.
Lutowanie zapewnia lepsze przewodzenie prądu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-02-21, 20:29 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11510
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 251 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Apeswu napisał(a):
cina napisał(a):
Ja tam lutuje, możesz też na wsuwki z motoryzacyjnego zrobić


Wsuwki to jednak bał bym się, że wypadną, a tak pod śrubkę to pewniejsze.
Lutowanie zapewnia lepsze przewodzenie prądu?


Niepotrzebna obawa wg mnie :)
Załącznik:


Używałem takich do silnika szczotkowego Integy 55T. Te widoczne na zdjęciu w kształcie "efki", to akurat firmowe przewody z Integy (sprzed 12 lat, więc nie pytaj gdzie kupić ;) )
Doginasz je kleszczykami i trzymają na amen.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-02-21, 20:30 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-09-08, 18:34
Posty: 1878
Lokalizacja: Konstantynów
Podziękował : 15 razy
Otrzymał podziękowań: 34 razy
Wiek: 37

Model: SCX-10 i inne elektryki
Imię: Michał
Wsuwki nie wypadną, jak by tak wypadały to by ich w 1:1 nie używali, a zobacz że praktycznie każde światło jest tak podłączane


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-02-21, 20:59 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-03-14, 18:23
Posty: 935
Lokalizacja: Opole
Podziękował : 11 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy
Wiek: 38

Model: HILUX-TF2, HILUX Rcmodelex, Axial itd...
Imię: Grzegorz
Najpewniejszy to lut mniejsze straty


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-02-21, 21:15 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-09-08, 18:34
Posty: 1878
Lokalizacja: Konstantynów
Podziękował : 15 razy
Otrzymał podziękowań: 34 razy
Wiek: 37

Model: SCX-10 i inne elektryki
Imię: Michał
Sam mam polutowane ale chyba przejdę na wsuwki, łatwiej w terenie silnik wymienić, a tak dobrze zaciśniesz to aż takich strat nie będzie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-02-21, 21:17 
Offline
Znawca / AT!
Znawca / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-07-14, 09:52
Posty: 1112
Lokalizacja: Pomiechówek
Podziękował : 11 razy
Otrzymał podziękowań: 21 razy
Wiek: 39

Model: Vaterra Garbi,CMX WranglerTJ,CFX Unimog,SCX10...
Imię: Rafał
Ja daję lut .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-02-21, 22:01 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-12-17, 15:42
Posty: 338
Lokalizacja: Gorzów / Lubuskie
Podziękował : 9 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 36

Model: Jeep Rubicon MST
Imię: Wojtek
Dzięki za porady.
Spróbuje na wsuwki. Tylko mam 6,3 mm a tu potrzebne 4,8 mm. Jutro sklepik odwiedzę..
Tak przy okazji.
Wsuwki chyba lepiej nie mocować do przewodów regulatora tylko przez goldy mimo wszystko połączyć?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-02-22, 17:33 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11510
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 251 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Widać musiałeś stać obok Radzika i jak nic zaraziłeś się syndromem "przejściówki do przejściówki" ;)

Jeżeli przewody nie są za krótkie, to wstawianie kolejnej złączki - o ile nie jest konieczna - jest takim sobie rozwiązaniem. Ale rozumiem generalna idę - przewody z ESC kończą się goldami, tak by móc szybko i łatwo łączyć z przewodami z silnika bez względu czy lutowanymi do niego, czy na wsuwkę.
Docelowo to rozwiązanie na goldy będzie praktyczniejsze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-02-23, 13:38 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2017-09-07, 20:53
Posty: 374
Lokalizacja: W-wa/Lubartów
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Wiek: 27

Model: Vaterra Ascender K10
Imię: Maciej
Hmm to może po prostu do silnika przylutować krótkie kabelki z goldami? I taki traktować tak każdy nowy silniczek. W ten sposób przejściówek jak najmniej a i wymiana będzie szybka i bezbolesna w terenie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO