Teraz jest 2017-10-20, 11:47

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 293 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Autor Wiadomość
 Post nr:#286  PostTytuł:
PostNapisane:2014-08-11, 19:50 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-07-12, 22:18
Posty: 1333
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy
Wiek: 37

Model: SCX10, Team Asso. SC10.2 i HPI Bullet w kartonie
Imię: Hubert
Kabelek sensorowy podłączony ? Jeśli tak to czy na pewno sprawny ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#287  PostTytuł:
PostNapisane:2014-08-11, 20:18 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-26, 11:06
Posty: 4800
Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
Podziękował : 46 razy
Otrzymał podziękowań: 100 razy
Wiek: 38

Model: trial/drift/offroad/latawce RC
Imię: Krzysztof
maciejek napisał(a):
czas temu nabyłem drogą zakupu używany regiel i silnik, regiel http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... less_.html i silnik http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 870KV.html , zaprogramowałem regiel , no i rozczarowanie, zero płynności przy ruszaniu , dodam że mam skrzynke dwubiegową Rc4wd... nie wiem czym się różnią ustawienia percentage braking od procent drag brake ?, pozycje motor timing ustawiłem na very low a initial acceleration na low , co by sugerowało dość ''miękki'' start...

z tego co pamiętam to na poprzednim zestawie rooster crawler-a start był znacznie płynniejszy


Tego regla akurat nie miałem ale poprzez percentage braking ustawiasz siłę hamowania, gdy spust gazu masz w pozycji do tyłu. Natomiast drag brake odpowiada za wyhamowanie modelu gdy po jeździe do przodu pozostawisz spust gazu w pozycji neutralnej. Powinieneś mieć jeszcze do wyboru initial brake i ustawić to na drag brake. Wtedy zawsze w pozycji neutralnej będzie działał drag brake.

Z tym timingiem to logicznie kombinujesz, jednak skoro logika zawodzi to możesz przetestować inne ustawienia. Może regiel z silnikiem się "nie dogadują" na niskim timingu, może się tak zdarzyć.
Przekładnia r2 dwubiegowa jest dość szybka ale ten silnik z małym atakiem powinien jako tako dawać radę.

Ostatnia sprawa to sensory, ten regiel automatycznie wykrywa rodzaj podłączonego silnika, czy trzeba mu ustawić tryb sensorowy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#288  PostTytuł:
PostNapisane:2014-08-11, 21:35 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-15, 07:46
Posty: 323
Lokalizacja: Łódź
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 34

Model: Ford F350
Imię: Maciek
jaruso13 napisał(a):
maciejek napisał(a):
czas temu nabyłem drogą zakupu używany regiel i silnik, regiel http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... less_.html i silnik http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 870KV.html , zaprogramowałem regiel , no i rozczarowanie, zero płynności przy ruszaniu , dodam że mam skrzynke dwubiegową Rc4wd... nie wiem czym się różnią ustawienia percentage braking od procent drag brake ?, pozycje motor timing ustawiłem na very low a initial acceleration na low , co by sugerowało dość ''miękki'' start...

z tego co pamiętam to na poprzednim zestawie rooster crawler-a start był znacznie płynniejszy


Tego regla akurat nie miałem ale poprzez percentage braking ustawiasz siłę hamowania, gdy spust gazu masz w pozycji do tyłu. Natomiast drag brake odpowiada za wyhamowanie modelu gdy po jeździe do przodu pozostawisz spust gazu w pozycji neutralnej. Powinieneś mieć jeszcze do wyboru initial brake i ustawić to na drag brake. Wtedy zawsze w pozycji neutralnej będzie działał drag brake.

Z tym timingiem to logicznie kombinujesz, jednak skoro logika zawodzi to możesz przetestować inne ustawienia. Może regiel z silnikiem się "nie dogadują" na niskim timingu, może się tak zdarzyć.
Przekładnia r2 dwubiegowa jest dość szybka ale ten silnik z małym atakiem powinien jako tako dawać radę.

Ostatnia sprawa to sensory, ten regiel automatycznie wykrywa rodzaj podłączonego silnika, czy trzeba mu ustawić tryb sensorowy?


Chyba sam wykrywa,na karcie promującej nic o tym nie wspominają..
Kabel od sensorów na miejscu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#289  PostTytuł:
PostNapisane:2014-08-11, 21:36 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-07-12, 22:18
Posty: 1333
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy
Wiek: 37

Model: SCX10, Team Asso. SC10.2 i HPI Bullet w kartonie
Imię: Hubert
Mam podobny regiel (60A), i czasem zapominałem podpiąć kabelek od sensora - objawy to " k.... co jest" :)
Silnik nie ma za gram preczji przy zmianie prędkości obrotowej wirnika - jak dla mnie działa wtedy fatalnie. Po wpięciu kabelka - po prostu bajeczna płynność.
Nie ustawia się trybu - ten regiel jest praktycznie do sensorówek.

Jeśli kabelek jest ok (fajnie jakbyć mógł sprawność czy kabelki faktycznie przewodzą), to może pomyłka z kolejnością kabli zasilających ?
Jeśli i to nie to, to niestety... mogłeś trafić felerny regulator, co się niestety zdarza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#290  PostTytuł: Re: F 350 Rat
PostNapisane:2016-02-25, 05:29 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-15, 07:46
Posty: 323
Lokalizacja: Łódź
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 34

Model: Ford F350
Imię: Maciek
Proszę o przeniesienie na złom(owisko)

Wyklepane z G3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#291  PostTytuł: Re: F 350 Rat
PostNapisane:2016-10-12, 17:07 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2015-10-05, 20:49
Posty: 32
Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 51

Model: Land Rover Defender D 90 Land Rover Defender D 110
Imię: Mirosław
Buda dotarła cała i zdrowa choć skorodowana jak nie wiem co :hehehe

Pozdrawiam :frank


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#292  PostTytuł: Re: F 350 Rat
PostNapisane:2016-10-12, 17:09 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-15, 07:46
Posty: 323
Lokalizacja: Łódź
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 34

Model: Ford F350
Imię: Maciek
To się cieszę , ze cała

Wystukane palcem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#293  PostTytuł: Re: F 350 Rat
PostNapisane:2016-10-12, 17:09 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-15, 07:46
Posty: 323
Lokalizacja: Łódź
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 34

Model: Ford F350
Imię: Maciek
To teraz tylko czekać na nowe wcielenie ewki 350

Wystukane palcem


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 293 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO