Teraz jest 2018-09-22, 22:33

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 189 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane:2017-11-09, 06:42 
Offline
Znawca / AT!
Znawca / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-02-23, 00:10
Posty: 2589
Lokalizacja: Obecnie - Wałcz
Podziękował : 37 razy
Otrzymał podziękowań: 39 razy
Wiek: 38

Model: pierwszy najlepszy
Imię: Stasiu, Staszek
:OK
:brawo
Praktyczny ten komiks


A o ręce to dbaj - kto będzie za ciebie dłubał ....
:nos




:LOL




Pozdrawiam Cię WojtQ
:W


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-11-09, 09:00 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-04-05, 11:16
Posty: 1557
Lokalizacja: Okolice Poznania
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Wiek: 44

Model: Jeep JK Rubicon, GAZ 67
Imię: szymon
Dziękuje Wojtku :england


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-11-09, 09:59 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-07, 21:34
Posty: 5251
Lokalizacja: Bytom
Podziękował : 12 razy
Otrzymał podziękowań: 24 razy
Wiek: 37

Model: Jeep scx
Imię: Radek
Świetne zdjęcia porównujące modele :brawo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-11-09, 13:35 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-09-26, 13:46
Posty: 1385
Lokalizacja: Kurowice/łódzkie
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy
Wiek: 20

Model: Toyota FJ40/MAN F2000 8x8 w planach
Imię: Bartek
Zotornik jak już się za coś zabierze, to zawsze jest to perfekcyjnie wykonane :brawo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-11-09, 15:19 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11597
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 253 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Dzięki, ale dobrze że nie wiecie ile mnie to kosztowało.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-11-09, 22:19 
Offline
Początkujący
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-10-10, 13:50
Posty: 965
Lokalizacja: Brwinów
Podziękował : 16 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Wiek: 43

Model: jedna ciężarówka RC
Imię: pije Kuba do Jakuba
zotornik napisał(a):
Dzięki, ale dobrze że nie wiecie ile mnie to kosztowało.


:piwo :piwo :piwo

Czy dobrze to rozumiem - Brocno naprawdę jest takie malutkie przy Land roverze, bo wydawało mi się ze Fordzik to spory wóz..

Ps.: kierownik forda '' miszcz '' :OK


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-11-10, 10:14 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11597
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 253 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
jakoobcycles napisał(a):
Czy dobrze to rozumiem - Brocno naprawdę jest takie malutkie przy Land roverze, bo wydawało mi się ze Fordzik to spory wóz..

I tak i nie ;)
Porównanie dotyczy wyłącznie wielkości samych modeli, z całkowitym pominięciem dywagacji dotyczących "trzymania przez nie skali" i tym samym nie jest to porównanie wielkości Forda Bronco z Defenderem, czy Toyką w ich rzeczywistych rozmiarach.

Długość całkowita modeli - z uwzględnieniem zderzaka i ewentualnego koła zapasowego z tyłu pojazdu wygląda następująco:
58,5 cm TRX-4 Defender
54,2 cm HPI Toyota FJ
39,3 cm CMX Bronco (!!! z własną aranżacją zderzaków)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-11-10, 11:09 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2017-08-21, 22:12
Posty: 41
Lokalizacja: Gdynia (Mrzezino)
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 23

Model: Vaterra Ascender: Ford Bronco 1972
Imię: Michał
jakoobcycles napisał(a):
zotornik napisał(a):

Czy dobrze to rozumiem - Brocno naprawdę jest takie malutkie przy Land roverze, bo wydawało mi się ze Fordzik to spory wóz..


Ten o którym jest mowa to CMX, który jest dość malutki, ten normalny Bronco ma 44-45 cm długości.
http://images84.fotosik.pl/18/14520d154fb1eae2gen.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-11-10, 15:32 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11597
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 253 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
:)
Laptor napisał(a):
Ten o którym jest mowa to CMX, który jest dość malutki, ten normalny Bronco ma 44-45 cm długości.

A co wg Ciebie oznacza "normalny"? Pytam z ciekawości.
A o różnicy wiem ............... bo linkujesz moje zdjęcie ;)

Jeżeli za "normalność", przyjmiemy wymiary zbliżone do 1:10, która to skala jest dla nas pewnym wyznacznikiem, do którego dążymy w różnych skalowych modelach, to akurat Bronco CMX jest prawie idealnym oddaniem skali 1:10 o czym pisałem w moim garażu z Bronkiem.
Z dawna już obiecywałem przemierzenie Defka z Traxxasa i jakoś stale mi to umykało, postaram się to zrobić może dziś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#85  PostTytuł: Re: TRX-4 by zotornik
PostNapisane:2017-11-12, 15:42 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-24, 17:28
Posty: 1843
Lokalizacja: Rogoźnik
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 24 razy
Wiek: 44

Model: Żabka
Imię: Robert
a jak Twoje odczucia co do tych opon?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#86  PostTytuł: Re: TRX-4 by zotornik
PostNapisane:2017-11-12, 17:16 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11597
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 253 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Gorg napisał(a):
a jak Twoje odczucia co do tych opon?

Piaszczysty teren, nie jest najlepszym poligonem. Na takim podłożu każda opona polegnie, choć ta akurat przynajmniej szybko się samooczyszczała ;)
Na oryginalnych wkładkach - dodatkowo lekko rozepchniętych przez kostki ciężarków - opony wyraźniej się uginają niż ma to miejsce w przypadku oryginałów, ale to dotyczy boków, bo bieżnik jest sztywniejszy ....... tak mi się przynajmniej wydaje.
W sumie niewiele było jazdy, a teren jak napisałem wyżej mało urozmaicony - na twardszej ściółce i przy najeździe na korzenie oponki zachowywały się już lepiej.
Czy to będą docelowe opony? Z pewnością są bardzo tanie więc zawsze można je mieć w garażu :)
Ale jak wielokrotnie pisałem, dla mnie najważniejszy jest wygląd, a wartość terenowa ma dalsze znaczenie - i choć w rzeczywistości prezentują się lepiej niż na zdjęciach z aukcji, to moich poszukiwań raczej nie dobiegł jeszcze kres.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#87  PostTytuł: Re: TRX-4 by zotornik
PostNapisane:2017-11-16, 15:42 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-09-26, 14:19
Posty: 138
Lokalizacja: Nadma
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 47

Model: LR Defender 90 pickup, Traxxas TRX-4
Imię: Artur
Mam w swoim dokładnie takie same oponki. Nie przeszły co prawda testów terenowych, bo brakuje mi jeszcze paru detali do zamontowania i model stoi na kołkach. Nie mniej pierwsze wrażenie bardzo pozytywne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#88  PostTytuł: Re: TRX-4 by zotornik
PostNapisane:2017-11-16, 18:41 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11597
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 253 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Z racji, iż model mam obecnie mocno opuszczony na amortyzatorach, a opony są minimalnie większe i bardziej "kwadratowe" w przekroju od oryginałów, to przy maksymalnym skręcie lekko ocierają o zderzak.

Załącznik:


Załącznik:



Wystarczy lekko podkręcić podkładki sprężyn i tematu nie ma.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-11-26, 18:25 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11597
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 253 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Korzystając z okazji rewizji odbiornika, poniżej rozpiska co gdzie fabrycznie wetknięto ;)
Załącznik:


A nie jest to takie proste, biorąc pod uwagę iście gordyjski węzeł z jakim mamy do czynienia ;)
Załącznik:



Ale po nitce do ..... serwa, wygląda to tak:
CH 1 - wolny (tak, nie ma tu pomyłki ;) mamy dwa gniazda oznaczone CH 1)
CH 1 - serwo skrętu
CH 2 - regulator
CH 3 - serwo zmiany biegów
CH 4 - serwo blokady przedniego mostu
CH 5 - serwo blokady tylnego mostu
pozostałe gniazda wolne

Co jest zgodne z rysunkiem z instrukcji:
Załącznik:




Z rzeczy, które warto wiedzieć i o których należy pamiętać - a czego z wrodzonej niechęci do instrukcji nie doczytamy ;)

1. Aby nadajnik i odbiornik nawiązały ze sobą połączenie, odbiornik w modelu musi być włączony w ciągu 20 sekund od włączenia nadajnika!
Tak przynajmniej to działa w Traxxasie i tak jest napisane w instrukcji. I choć miałem taką przygodę, to dzisiejsze testy, nie zawsze potwierdzały ową regułę. Czasami wystarczyło drugi raz spróbować włączyć odbiornik i system zaskakiwał. Ale gdyby nas jednak dopadł brak połączenia, to zaleca się po prostu powtórzyć procedurę.

2. Warto pamiętać, iż zawsze zaczynamy od włączenia nadajnika, a po skończonej zabawie wyłączenie nadajnika również zostawiamy sobie na sam koniec. Dodatkowo należy przestrzegać zasady - najpierw włączamy nadajnik, dopiero potem podpinamy akumulator i na końcu odbiornik.
To wszystko ma nas uchronić, przed przypadkowym "samouruchomieniem" się modelu, który złapie jakieś zakłócenia i zacznie żyć własnym niekontrolowanym życiem ;)

3. Z naszego TRX-owego regulatora "sterczy kabelek" z męską końcówką JST. Możemy go wykorzystać np. do zasilania oświetlenia. I tu dwie uwagi związane z napięciem, które dostajemy z tej wtyki:
a/ Mamy tam napięcie takie, jakie w danym momencie ma pakiet - więc jak ktoś będzie składał sobie własne oświetlenie z tego źródła zasilane, to niech to w rezystorach uwzględni, co by diody się nie spaliły.
b/ Bez względu na to czy mamy ESC włączony, czy nie - zawsze mamy na naszym kabelku napięcie! Jeżeli podepniemy pod niego jakieś oświetlenie, to będzie idealna sygnalizacja / przypominajka o konieczności odłączenia pakietu od regulatora.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-11-26, 19:44 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-03-19, 17:27
Posty: 826
Lokalizacja: Oborniki wlkp
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy
Wiek: 49

Model: 4x4 , 6x6 ...
Imię: Zbyszek
Jak zwykle u Pana zotornika poemat :OK .


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 189 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO