Teraz jest 2018-11-18, 07:43

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 193 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane:2018-03-09, 08:02 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-25, 22:29
Posty: 10331
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Wiek: 44

Model: Kamaz 6450 8x8 / JEEP Rubicon / JEEP TJ
Imię: noname
Jerry_Cornelius napisał(a):
Radek napisał(a):
Tylko że te oryginalne pro-line są o tyle super że zapamiętują kształt i są super miękkie, mam je w kamazie jak dla mnie są mega.
Z przodu przecież jeszcze musiałem wepchać dwa krążki karimaty żeby opona była twardsza.


:D to samo robiłem jak miałem kamaza 6x6, tylko z małą poprawka, do wszystkich kółek ;) Poprawiło to trzymanie na trawersach, boki tak mocno nie uginaja ale spod miękki i pracuje :) aż się dziwię że do wszystkich kółek nie wsadzileś szczególnie jak masz teraz 8x8 i większą masę niż 6x6 ;)

Bo środek ciężkości mam z przodu i dodatkowo skręcają przednke koła.
Więc przede wszystkim poprawiłem skręt którego nie ma w porównaniu z 6x6 i żeby poprawiło się na trawersach.
Tył nie ma sensu bo jest lżejszy i niski więc zostawiłem miękkie opony żeby miał dużo przyczepności i żeby robił.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-03-09, 08:49 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11718
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 257 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Wolałbym jednak trzymać się tematu zasadniczego ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-03-09, 09:42 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-25, 22:29
Posty: 10331
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Wiek: 44

Model: Kamaz 6450 8x8 / JEEP Rubicon / JEEP TJ
Imię: noname
:OK


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-03-10, 10:07 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11718
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 257 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Nowe opony już na felgach :)
Załącznik:


Koła zmontowane ostatecznie na bazie wkładek z oryginalnych TRX-owych opon - Canyon Trail 1.9" oraz chińskich alu felgi typu bead lock (te co ostatnio).

Temat był już poruszany, ja tylko przypomnę - Pro-Line stosuje w swoich oponach i felgach własny system mocowania opony do felgi. Opiera się on na, specyficznym kształcie rantu opony i dostosowanym do niego pierścieniu wewnętrznym felgi. I o ile na oponie nie jest to tak widoczne - bardziej możemy to wyczuć w palcach.
Załącznik:


To felga nie pozostawia wątpliwości:
Załącznik:

Załącznik:



W efekcie możemy mieć mniejsze lub większe problemy, z zamontowaniem Pro-linowej opony na felgach dostosowanych do "klasycznego prostego rantu".
U mnie szczęśliwie tego problemu nie było ............................ z trzema oponami, czwarta dała się we znaki :> Montaż pierwszych trzech wymagał staranności i uwagi, ale nie sygnalizował tego co zaserwowała mi ostatnia :q
Ewidentnie - choć minimalnie, może 1 mm - większa średnica wewnętrzna opony, powodowała iż powstawała mała fałdka na jej rancie, która w krytycznym momencie skręcania felgi, wyłaziła spod felgi i ........ dawaj od nowa zabawa :decha
Po nastu próbach, nareszcie się udało, ale czy to będzie trwały montaż, zweryfikuje teren.

Ostatecznie zmontowane koła mają:
średnicę 122 mm
szerokość 46,5 mm
Przy wymiarach producenta samej opony:
średnica 121 mm
szerokość 47 mm

Poniżej przy okazji porównanie z chińskimi podróbkami Hyrax-ów z Pro-Line
Załącznik:

Załącznik:

Załącznik:

Załącznik:

Załącznik:



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-05-21, 20:51 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2018-05-18, 11:15
Posty: 85
Lokalizacja: Zielonka
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 23

Model: Traxxas TRX-4 grafit
Imię: Łukasz
ładniasty ten trx :) a z Ciekawosci jaki masz aku i czy widac różnice miedzy 2s a 3s?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-07-09, 22:12 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11718
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 257 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Gucio95 napisał(a):
ładniasty ten trx :) a z Ciekawosci jaki masz aku i czy widac różnice miedzy 2s a 3s?


O przepraszam, jakoś umknęło mi Twoje pytanie :|

Używam obecnie wyłącznie pakietów 2S, takich jak na zdjęciach poniżej:

Obrazek

Z tym, że Turnigy podpuchł lekko już po pierwszym ładowaniu lub użyciu - tego nie jestem pewien, co było przyczyną. A może moje nieumiejętne lutowanie konektorów, przyczyniło się do obecnego stanu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-07-13, 19:35 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11718
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 257 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Ostatnio doszły użyteczne gadżety, może uda się je przed "Sową" zamontować.

Załącznik:


Załącznik:


Załącznik:


Załącznik:



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-07-13, 20:49 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2018-06-16, 12:03
Posty: 61
Lokalizacja: Zabrze PL/Belgia
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 51

Model: TRX 4 Defender
Imię: Witek
Gucio95 napisał(a):
ładniasty ten trx :) a z Ciekawosci jaki masz aku i czy widac różnice miedzy 2s a 3s?


Tutaj masz odpowiedź



Fajne foteliki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-07-13, 21:54 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11718
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 257 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Gucio95 napisał(a):
czy widac różnice miedzy 2s a 3s?

Wracając jeszcze do poprzedniego pytania - to różnica pomiędzy 2S, a 3S jest podobna jak pomiędzy I i II biegiem, duża, zauważalna i w określonych sytuacjach istotna.
Wybór na zasadzie: co kto lubi i jaki ma teren. Bo jak ktoś ma łąki, łąki i łooonnki, to pewnie więcej będzie miał zabawy z szarżowania, niż z trialu, bo niby gdzie i po czym ma się spinać. Jak ktoś woli dostojniej pokroczyć w terenie, to pozostanie przy 2S.
To oczywiście uproszczenie i uogólnienie, ale tak to obrazowo staram się opisać.

Na ten czas mam tylko 2S, ale może kupię 3S by mieć na specjalne okazje ;)


Thomas napisał(a):
Fajne foteliki

Zgadzam się w 100% :)
Choć jest coś co mnie zaskoczyło i to bardzo. A mianowicie waga tych taboretów :|

To śrubki do 2 foteli, więc wagę dzielimy na 2.
Załącznik:


Załącznik:


Załącznik:



Jakoś zupełnie się nie zastanawiałem z czego one są wykonane,jak też i nie wczytywałem się w opisy := założyłem raczej, że to "plastik" i jak większość tego typu gadżetów pusta w środku. A my tu mamy do czynienia z kawałkiem pełnej, twardej gumy, która jak widać swoje waży. Co średnio "misie" podoba :/ Oznacza, że będę musiał jednak sięgnąć po dodatkowe dociążenie, ale nie kół, bo one już swoje mają.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-07-14, 11:21 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2018-05-18, 11:15
Posty: 85
Lokalizacja: Zielonka
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 23

Model: Traxxas TRX-4 grafit
Imię: Łukasz
fajno ,tez mysle nad 3s bo jeden 2s na wspinaczke a 3s nandojazd do górki :D zdarzyło mi sie 2 km jechac do fajnej gorki i juz pod nią 50% mocy , wjechalem na nią i zonk migająca dioda i po zabawie :( ale trx mega zainteresowanie robi ,gdzie bym nie byl to nawet pijani ludzie glaszczą jak pieska i podoba im sie szpej detal itp :D kazdy na ustach ma karpika :-O


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-07-14, 13:01 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-06-12, 13:43
Posty: 93
Lokalizacja: Olsztyn k/Częstochowy
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Wiek: 43

Model: Scorpion XXL;Carbon MBM;Venture
Imię: Rafał
taki celebryta na bulwarze....w tym czasie prawdziwy sprzęt orze w polu... :<>


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-07-21, 17:01 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11718
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 257 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Krótka relacja z montażu nowego mocowania silnika.
Element ten można kupić pod różnymi szyldami, mój jest spod znaku INJORA - szukałem czarnego i jest takowe, ale o dobrych kilka dolarów droższe, więc kupiłem srebrne alu, które sam sobie pomaluję :)
Załącznik:



Aby dostać się do interesującego nas miejsca, musimy wpierw zdemontować koszyk na akumulator.
Kolejny krok, to demontaż fabrycznego ABS-owego mocowania silnika - składa się z dwóch części, płytki mocowania silnika i osłony dla układu zębatek atak-odbiór.
Załącznik:


Załącznik:


Załącznik:


Załącznik:


Element zamienny wykonany jest z aluminium. Ale to co jest tu ważniejsze, to że jest on zaprojektowany na zasadzie odwróconej funkcji połówek z których się składa.
Załącznik:


Załącznik:


Dzięki temu silnik jest o wiele stabilniej przytwierdzony, co wg mnie zwiększa jakość współpracy pomiędzy atakiem i odbiorem.

Aluminiowy korpus mocowany jest analogicznie jak oryginał trzema wkrętami. Dodatkowo mamy - nie wiem po co - coś w rodzaju otworu rewizyjnego, zaślepionego dodatkowym wkrętem od góry. Jako że jest bezpośrednio nad zębatkami, to można po przez niego kapnąć kroplą oleju lub smaru, jeżeli ktoś smaruje zębatki lub wykorzystać go w inny sposób.
Jest też zestaw 4 nagwintowanych otworów na górnej płaskiej powierzchni ....... może do mocowania wentylatora nad silnikiem lub dla innego celu o którym zapewne wkrótce się dowiemy :)

Niby nic genialnego, ale wg mnie pierwotny sposób rozwiązania mocowania silnika był jeżeli nie "dziwny" to z pewnością nie był stabilny. A przecież to model terenowy, gdzie wszystko skacze, drży i telepie się na wszelkie strony, więc odchyłki osiowe silnika - czyli również osi z zębatką ataku - musiały się odbijać na zębatce odbioru.


Załączniki:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-07-31, 13:30 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-06-12, 13:43
Posty: 93
Lokalizacja: Olsztyn k/Częstochowy
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Wiek: 43

Model: Scorpion XXL;Carbon MBM;Venture
Imię: Rafał
Widziałem na fotkach z Sowy, że defek jechał na "Hyraxach" ;) - jak oceniasz te opony ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-07-31, 15:28 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11718
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 257 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
skiba napisał(a):
Widziałem na fotkach z Sowy, że defek jechał na "Hyraxach" ;) - jak oceniasz te opony ?


Parę słów o tych o oponach z mojej strony padło tu:
defek-vii-czyli-trx-4-by-zotornik-t14971-45.html#p343166
i tu:
trx4-zamienniki-dla-oryginalnych-opon-t15025-15.html#p357072

Mogę tylko potwierdzić kolejny raz - a sądzę, iż i inne osoby z niej korzystające również - iż chińska podróbka Hyrax-ów, spisuje się bardzo dobrze. Jest oponą dość wszechstronną - kamień, korzenie, jak również piach - wszędzie spisuje się co najmniej przyzwoicie. Szkodą, że nie jest "ładniejsza" - czytaj bardziej skalowa - ale nadrabia właściwościami i ceną, o której wielokrotnie wspominaliśmy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-08-19, 18:44 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11718
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 257 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
W innym temacie rozmawialiśmy o szczelności przekładni i mostów w podwoziu TRX-4. I choć już raz robiłem taki przegląd, to zgodnie z obietnicą po "Sowie" - gdzie model zażywał kąpieli wodno-błotnych - powtórzyłem rewizję tych podzespołów.

Pierwszy przegląd wypadł bardzo dobrze. Praktycznie zerowe ilości kurzu, a tym bardziej nie ma mowy o żadnym piasku, czy śladach po wodzie.
Dzisiejszy przegląd wypadł dokładnie tak samo - nie ma o czym pisać. Co nawet dziwne, biorąc pod uwagę, że do mostów wchodzi linka blokady dyferencjału, a przekładnia ma kilka wychodzących wałków i popychacz zmiany przełożenia.
Cudów nie ma, na pewno z czasem coś tam się zassie :) , ale jak na ponad rok użytkowania modelu, to na pewno jest dobrze.

Załącznik:


Załącznik:


Załącznik:


Załącznik:



Zasługą powyższego stanu rzeczy, jest po części fakt, iż wszystkie elementy obudów składają się na zakładkę (nie na styk) oraz to, że Traxxas nie pożałował wkrętów. Sama zwolnica to 8 wkrętów. A i przekładnia chyba ściągana jest taką samą ilością śrubek. W efekcie w odróżnieniu od przekładni centralnej z MST-CFX mamy zwartą i szczelna konstrukcję.

Podpinam przy okazji instrukcję montażu przekładni.
Załącznik:



Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 193 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO