Teraz jest 2018-07-19, 13:32

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Autor Wiadomość
PostNapisane:2018-03-09, 08:02 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-25, 22:29
Posty: 10206
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 24 razy
Otrzymał podziękowań: 69 razy
Wiek: 43

Model: Kamaz 6450 8x8 / JEEP Rubicon / JEEP TJ
Imię: noname
Jerry_Cornelius napisał(a):
Radek napisał(a):
Tylko że te oryginalne pro-line są o tyle super że zapamiętują kształt i są super miękkie, mam je w kamazie jak dla mnie są mega.
Z przodu przecież jeszcze musiałem wepchać dwa krążki karimaty żeby opona była twardsza.


:D to samo robiłem jak miałem kamaza 6x6, tylko z małą poprawka, do wszystkich kółek ;) Poprawiło to trzymanie na trawersach, boki tak mocno nie uginaja ale spod miękki i pracuje :) aż się dziwię że do wszystkich kółek nie wsadzileś szczególnie jak masz teraz 8x8 i większą masę niż 6x6 ;)

Bo środek ciężkości mam z przodu i dodatkowo skręcają przednke koła.
Więc przede wszystkim poprawiłem skręt którego nie ma w porównaniu z 6x6 i żeby poprawiło się na trawersach.
Tył nie ma sensu bo jest lżejszy i niski więc zostawiłem miękkie opony żeby miał dużo przyczepności i żeby robił.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-03-09, 08:49 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11450
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 249 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Wolałbym jednak trzymać się tematu zasadniczego ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-03-09, 09:42 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-25, 22:29
Posty: 10206
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 24 razy
Otrzymał podziękowań: 69 razy
Wiek: 43

Model: Kamaz 6450 8x8 / JEEP Rubicon / JEEP TJ
Imię: noname
:OK


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-03-10, 10:07 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11450
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 249 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Nowe opony już na felgach :)
Załącznik:


Koła zmontowane ostatecznie na bazie wkładek z oryginalnych TRX-owych opon - Canyon Trail 1.9" oraz chińskich alu felgi typu bead lock (te co ostatnio).

Temat był już poruszany, ja tylko przypomnę - Pro-Line stosuje w swoich oponach i felgach własny system mocowania opony do felgi. Opiera się on na, specyficznym kształcie rantu opony i dostosowanym do niego pierścieniu wewnętrznym felgi. I o ile na oponie nie jest to tak widoczne - bardziej możemy to wyczuć w palcach.
Załącznik:


To felga nie pozostawia wątpliwości:
Załącznik:

Załącznik:



W efekcie możemy mieć mniejsze lub większe problemy, z zamontowaniem Pro-linowej opony na felgach dostosowanych do "klasycznego prostego rantu".
U mnie szczęśliwie tego problemu nie było ............................ z trzema oponami, czwarta dała się we znaki :> Montaż pierwszych trzech wymagał staranności i uwagi, ale nie sygnalizował tego co zaserwowała mi ostatnia :q
Ewidentnie - choć minimalnie, może 1 mm - większa średnica wewnętrzna opony, powodowała iż powstawała mała fałdka na jej rancie, która w krytycznym momencie skręcania felgi, wyłaziła spod felgi i ........ dawaj od nowa zabawa :decha
Po nastu próbach, nareszcie się udało, ale czy to będzie trwały montaż, zweryfikuje teren.

Ostatecznie zmontowane koła mają:
średnicę 122 mm
szerokość 46,5 mm
Przy wymiarach producenta samej opony:
średnica 121 mm
szerokość 47 mm

Poniżej przy okazji porównanie z chińskimi podróbkami Hyrax-ów z Pro-Line
Załącznik:

Załącznik:

Załącznik:

Załącznik:

Załącznik:



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-05-21, 20:51 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2018-05-18, 11:15
Posty: 66
Lokalizacja: Zielonka
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 23

Model: Traxxas TRX-4 grafit
Imię: Łukasz
ładniasty ten trx :) a z Ciekawosci jaki masz aku i czy widac różnice miedzy 2s a 3s?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-07-09, 22:12 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11450
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 249 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Gucio95 napisał(a):
ładniasty ten trx :) a z Ciekawosci jaki masz aku i czy widac różnice miedzy 2s a 3s?


O przepraszam, jakoś umknęło mi Twoje pytanie :|

Używam obecnie wyłącznie pakietów 2S, takich jak na zdjęciach poniżej:

Obrazek

Z tym, że Turnigy podpuchł lekko już po pierwszym ładowaniu lub użyciu - tego nie jestem pewien, co było przyczyną. A może moje nieumiejętne lutowanie konektorów, przyczyniło się do obecnego stanu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-07-13, 19:35 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11450
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 249 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Ostatnio doszły użyteczne gadżety, może uda się je przed "Sową" zamontować.

Załącznik:


Załącznik:


Załącznik:


Załącznik:



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-07-13, 20:49 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2018-06-16, 12:03
Posty: 25
Lokalizacja: Zabrze PL/Belgia
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 50

Model: TRX 4 Defender
Imię: Witek
Gucio95 napisał(a):
ładniasty ten trx :) a z Ciekawosci jaki masz aku i czy widac różnice miedzy 2s a 3s?


Tutaj masz odpowiedź



Fajne foteliki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-07-13, 21:54 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11450
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 27 razy
Otrzymał podziękowań: 249 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Gucio95 napisał(a):
czy widac różnice miedzy 2s a 3s?

Wracając jeszcze do poprzedniego pytania - to różnica pomiędzy 2S, a 3S jest podobna jak pomiędzy I i II biegiem, duża, zauważalna i w określonych sytuacjach istotna.
Wybór na zasadzie: co kto lubi i jaki ma teren. Bo jak ktoś ma łąki, łąki i łooonnki, to pewnie więcej będzie miał zabawy z szarżowania, niż z trialu, bo niby gdzie i po czym ma się spinać. Jak ktoś woli dostojniej pokroczyć w terenie, to pozostanie przy 2S.
To oczywiście uproszczenie i uogólnienie, ale tak to obrazowo staram się opisać.

Na ten czas mam tylko 2S, ale może kupię 3S by mieć na specjalne okazje ;)


Thomas napisał(a):
Fajne foteliki

Zgadzam się w 100% :)
Choć jest coś co mnie zaskoczyło i to bardzo. A mianowicie waga tych taboretów :|

To śrubki do 2 foteli, więc wagę dzielimy na 2.
Załącznik:


Załącznik:


Załącznik:



Jakoś zupełnie się nie zastanawiałem z czego one są wykonane,jak też i nie wczytywałem się w opisy := założyłem raczej, że to "plastik" i jak większość tego typu gadżetów pusta w środku. A my tu mamy do czynienia z kawałkiem pełnej, twardej gumy, która jak widać swoje waży. Co średnio "misie" podoba :/ Oznacza, że będę musiał jednak sięgnąć po dodatkowe dociążenie, ale nie kół, bo one już swoje mają.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-07-14, 11:21 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2018-05-18, 11:15
Posty: 66
Lokalizacja: Zielonka
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 23

Model: Traxxas TRX-4 grafit
Imię: Łukasz
fajno ,tez mysle nad 3s bo jeden 2s na wspinaczke a 3s nandojazd do górki :D zdarzyło mi sie 2 km jechac do fajnej gorki i juz pod nią 50% mocy , wjechalem na nią i zonk migająca dioda i po zabawie :( ale trx mega zainteresowanie robi ,gdzie bym nie byl to nawet pijani ludzie glaszczą jak pieska i podoba im sie szpej detal itp :D kazdy na ustach ma karpika :-O


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2018-07-14, 13:01 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2016-06-12, 13:43
Posty: 75
Lokalizacja: Olsztyn k/Częstochowy
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Wiek: 43

Model: Scorpion XXL;Carbon MBM;Venture
Imię: Rafał
taki celebryta na bulwarze....w tym czasie prawdziwy sprzęt orze w polu... :<>


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO