Teraz jest 2018-06-21, 02:51

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 170 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane:2017-11-27, 23:31 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11404
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 248 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
jaruso napisał(a):
Chciałem choć raz zostać obsłużony ... :hehe
Kolega...


No to Kolega ma i nie marudzi :> To moja domena :q

Przy okazji porządków zauważyłem, że umknęły mi co najmniej dwa Wasze pytania.

Grinch napisał(a):
Jakie to są felgi? Czyli jaki beadlock? Gdzie i za ile?

Więcej o tych felgach pisałem nieco wcześniej:
defek-vii-czyli-trx-4-by-zotornik-t14971-60.html#p343268
źródło zakupu:
https://pl.aliexpress.com/item/4-PCS-NE ... 0.0.9UsB20
cena w granicach 33-36$ za 4 sztuki, wydaje się całkowicie akceptowalna.
Jak widać w linkowanej aukcji (za jakiś czas nie będzie widać ;) ) jest wersja czarna i srebrna satyna, na innych aukcjach jest wersja z podmienionym ringiem, czyli srebrna z czarnym ringiem lub odwrotnie.
Tu poniżej wersja czarna (zdjęcie z aukcji)
Załącznik:



Obecnie czekam na inne, konstrukcyjnie bardzo podobne felgi:
Załącznik:


Dojadą, to je opiszę.

Jerry_Cornelius napisał(a):
Mam pytanko, czy ten zderzak to ma długość 190mm ?

Tak, dokładnie szerokość zderzaka, to 190 mm.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-12-04, 10:47 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-10-09, 23:32
Posty: 1247
Lokalizacja: mazowieckie
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Wiek: 45

Model: SCX10
Imię: Irek
Motor zmieniony?
Ja u nas chciałbym taki https://www.banggood.com/540-Sensored-B ... rehouse=CN

Tam pisałeś kiedyś o zmianie na 55T
Nie za wolny? Oryginał to 21 T


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-12-04, 12:23 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11404
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 248 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
A dlaczego chcesz zamieniać 21T na 21T ?
Ja kupiłem i nadal czeka na montaż 55T
defek-vii-czyli-trx-4-by-zotornik-t14971-30.html#p340105

Ale jak pisałem - do zabawy, jak na razie wolę ten fabryczny "szybszy" 21T. I on na pierwszym biegu nie jest wcale taki szybki, Krzysiek na ostatnim spotkaniu sam był zaskoczony, że to tak sobie wolno człapie na jedynce. może brakuje ciut precyzji wymaganej na wyznaczonej trasie, ale w zabawie wole na ten moment 21T, na 55T przyjdzie czas.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-12-04, 13:05 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-26, 12:06
Posty: 5574
Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
Podziękował : 60 razy
Otrzymał podziękowań: 128 razy
Wiek: 38

Model: trial/drift/offroad/latawce RC
Imię: Krzysztof
Potwierdzam, do takiej rekreacyjnej jazdy ten oryginalny silnik spisuje OK, "jedynka" jest wystarczająco wolna.
Plusem zmiany na 55T będzie za to na pewno mniejszy apetyt na prąd i większa precyzja - wtedy też częściej będzie można korzystać z "dwójki" w terenie...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-12-04, 16:49 
Offline
Adept / AT!
Adept / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-10-09, 23:32
Posty: 1247
Lokalizacja: mazowieckie
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Wiek: 45

Model: SCX10
Imię: Irek
Ja nie chce zamienić tylko wymienić zepsuty
Oryginał lub coś lepszego
Niestety znam użytkowników którzy założyli 55t i gotuję się w aucie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-12-04, 16:57 
Offline
* PIONIER / AT! *
* PIONIER / AT! *
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-06-29, 20:39
Posty: 2170
Lokalizacja: Wielka Polska :)
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 42

Model: jest: Def TR, był Merc TL01b, Ford F350 HL, scx10
Imię: Tomek
Ja mam 55t. Wg mnie jest ok. Jedynka dość wolna i precyzyjna a dwójka wystarczająco szybka na dojazdówkę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-12-04, 20:47 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11404
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 248 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Przekładałem opony i była okazja zważyć felgi i tu małe zaskoczenie. Wg producenta - ale to dane ze strony Ali...., więc mało wiarygodne - komplet 4 sztuk waży 320g, czyli 1 felga = 80 g.
Ale zważona prze ze mnie felga - dodatkowo dociążona 41 gramami - waży tylko 106 g !!!
I coś tu nie gra, bo 106 - 41 = 65 g a nie 80 g :/

Dziś felgi ubieram w opony, więc jak dojdzie drugi komplet, to wrócę do weryfikowania tej zagadki ;)
Załącznik:


Załącznik:



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-12-04, 23:48 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2017-11-11, 13:04
Posty: 60
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 33

Model: SC10X Pajero;F150 Raptor Slash 2WD; Bronco TRX4
Imię: Dominik
Majfrend często podaje wagę z opakowaniem, i pewnie stąd rozbieżność.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-12-05, 00:27 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11404
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 248 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Nathandrel napisał(a):
Majfrend często podaje wagę z opakowaniem, i pewnie stąd rozbieżność.

Zgadza się, ale tym razem na stronie jest zarówno ta podana prze ze mnie, jak i jeszcze jakaś inna większa - ale jak widać i tak nie trafili ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-12-30, 12:32 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11404
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 248 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Tomy - swoimi dzisiejszymi zdjęciami - przypomniał mi, iż i u mnie były podobne błotno-wodne igraszki :)
Może już czas na małą rewizję tego, co po tym wszystkim dzieje się w mostach?

Wkrótce zdam relację :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-12-30, 15:29 
Offline
* PIONIER / AT! *
* PIONIER / AT! *
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-06-29, 20:39
Posty: 2170
Lokalizacja: Wielka Polska :)
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 42

Model: jest: Def TR, był Merc TL01b, Ford F350 HL, scx10
Imię: Tomek
Czekam.. I trochę sie boję...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-12-30, 17:32 
Offline
Początkujący
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-08-28, 17:11
Posty: 432
Lokalizacja: Mysłowice
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 27

Model: Ural 5323
Imię: Mateusz
zotornik napisał(a):
Tomy - swoimi dzisiejszymi zdjęciami - przypomniał mi, iż i u mnie były podobne błotno-wodne igraszki :)
Może już czas na małą rewizję tego, co po tym wszystkim dzieje się w mostach?

Wkrótce zdam relację :)
Oj. U mnie po kilku wypadach stanelo lozysko w zwolnicy.. W mostach sucho bylo.. nie zagladalem tylko do skrzyni narazie bo trzeba duzo rozkrecic :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-12-30, 18:15 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11404
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 248 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Strach ma wielkie oczy :)
A pogrzebać czasami trzeba, zwłaszcza w RTR-ach ;)

To trochę przyśpieszę moją odpowiedź, niejako wywołany do tablicy i do tematu przez Mattiego.
Poniżej zdjęcia z dzisiejszej rewizji mostów - zacząłem od zwolnic:

Obrazek

Obrazek

Wewnątrz idealnie czysto, zero pyłu, śmieci czy innej wody - ta "rudość" na zębatkach to smar. Wszystkie łożyska sprawne.


Jako że nie chciałem bez konieczności otwierać całego mostu, zaglądnąłem tylko do dyfrów - tam wynik analogiczny.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Czysto, sucho, bez pyłu i innego świństwa - jestem usatysfakcjonowany :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-12-30, 18:54 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-11-29, 19:42
Posty: 1956
Lokalizacja: WP
Podziękował : 19 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Wiek: 44

Model: Ha Dwa Truggy
Imię: MarCin
Wojtek, z taką armatą na takie śrubki :jaw


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane:2017-12-30, 19:12 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-11-03, 12:57
Posty: 11404
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 248 razy
Wiek: 51

Model: Def 90 | Def 110 TRX-4 | Ford Bronco 1973 CMX
Imię: Wojtek
Dzisiejszego "modzenia" ciąg dalszy :)
Jakiś czas temu anonsowałem nowe felgi - dziś trafiły do wulkanizatora i nowe kapcie są gotowe.

Teraz tylko wspomnę, że obecne felgi są istotnie szersze od poprzednich i zapewne będą miały inny offset, ale te pomiary zostawiam sobie na jutro.

1. Krok pierwszy - klasyka ;) - dociążenie. I choć felgi są raczej lekkie, to i tak daje tylko 40g na koło.
Załącznik:


2. Krok drugi - sztuczka. Dla łatwiejszego wciskania połówek felg w oponę i późniejszego ich wzajemnego centrowania, smaruję boczki śladowa ilością oleju. Dziś to olej do maszyny do szycia, kiedyś z jego braku był to olej ....... spożywczy ;)
Załącznik:


Załącznik:


Załącznik:


3. Krok trzeci - naciągnięcie opony, by ładnie ułożyła się pod rantami felg, scentrowanie otworów - co dzięki posmarowaniu odbywa się bajecznie prosto - i skręcanie. Skręcam sekwencyjnie - najpierw, każdą śrubką łapie lekko, potem dokręcam po kilka obrotów każdą kolejną, aż w końcu dociskam finalnie.
Załącznik:


4. Krok czwarty - delektujemy się finalnym osiągnięciem :)
Załącznik:


Załącznik:



Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 170 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO