Teraz jest 2018-09-20, 23:11

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post nr:#76  PostTytuł:
PostNapisane:2014-05-09, 22:56 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-12-04, 11:08
Posty: 348
Lokalizacja: EKU
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 38

Model: Ford Ranger XLT
Imię: Robert
to wewnętrzne zębatki dyfra od Tamiya 9405620


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#77  PostTytuł:
PostNapisane:2014-05-09, 23:28 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-26, 12:06
Posty: 5682
Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
Podziękował : 62 razy
Otrzymał podziękowań: 133 razy
Wiek: 39

Model: trial/drift/offroad/latawce RC
Imię: Krzysztof
Yhyyy... a jak je blokujesz na półośkach? "Robaczek" dociskowy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#78  PostTytuł:
PostNapisane:2014-05-09, 23:52 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-12-04, 11:08
Posty: 348
Lokalizacja: EKU
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 38

Model: Ford Ranger XLT
Imię: Robert
jeszcze nie wymyśliłem :D
ale większe z płaskiej strony ma kołnierz, więc przewiercę na wylot razem z wałem i nagwintuje M3.
z mniejszą jest trochę gorzej ale wymyśliłem sobie tak
Obrazek
otwór w środku nagwintowany M3, wkręcona śrubka 25mm, wałek mosiężny o średnicy 5mm,wewnątrz nagwintowany M3, z drugiej strony będzie zeszlifowany, jak założę kardan to śrubka mocująca dociśnie śrubę wewnątrz tulei i za jednym zamachem będzie umocowany kardan i zablokowana zębatka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#79  PostTytuł:
PostNapisane:2014-05-10, 00:24 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-26, 12:06
Posty: 5682
Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
Podziękował : 62 razy
Otrzymał podziękowań: 133 razy
Wiek: 39

Model: trial/drift/offroad/latawce RC
Imię: Krzysztof
Niezła kombinacja z tą małą zębatką.
W tej małej nie dało by się podfrezować od szerszej strony rowka pod pina (takiego jak np pod hexy) a z przodu na półosi zrobić podcięcie pod e-klipsa, coby zębatka nie uciekała z pina?
Jakie przełożenie będą miały mosty :-Oo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#80  PostTytuł:
PostNapisane:2014-05-10, 01:06 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-12-04, 11:08
Posty: 348
Lokalizacja: EKU
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 38

Model: Ford Ranger XLT
Imię: Robert
na piny się nie da chyba że by miał z 1mm średnicy, może przy przednim tak zrobię.
zębatki to 21 i 12 czyli 1,75:1
za serducho posłuży silnik 380 z przekładnią planetarną będzie coś ok 700obr/min, i jeszcze rozdzielacz ale jeszcze nie mam koncepcji na niego.
pod maską będzie bardzo ciasno, ale silnik z przekładnią pasuje, będę mu musiał zrobić chłodnicę bo jest 6V. ale szukam planów silnika V8 żeby zrobić obudowę do mojego a jednocześnie wykorzystać go jako zbiornik chłodziwa.
ale to dopiero plany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#81  PostTytuł:
PostNapisane:2014-05-10, 02:06 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-26, 12:06
Posty: 5682
Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
Podziękował : 62 razy
Otrzymał podziękowań: 133 razy
Wiek: 39

Model: trial/drift/offroad/latawce RC
Imię: Krzysztof
robert3384 napisał(a):
na piny się nie da chyba że by miał z 1mm średnicy, może przy przednim tak zrobię.


Czyli aż tak mało materiału jest na zębatce, że nie ma z czego "zebrać"?
A w oryginale, czyli Tamiya Manta (?) to były zębatki wewnętrzne dyferencjału, stąd nie mają żadnych mocowań?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#82  PostTytuł:
PostNapisane:2014-05-10, 07:50 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-12-04, 11:08
Posty: 348
Lokalizacja: EKU
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 38

Model: Ford Ranger XLT
Imię: Robert
tak, to są zębatki wewnętrzne dyfra
większa ma otwór wyfrezowany do półosi 5mm a mniejsza otwór 2,8mm.
w moim przypadku zębatki MA16 i MA17
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#83  PostTytuł:
PostNapisane:2014-05-11, 21:06 
Offline
Znawca / AT!
Znawca / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-07-10, 21:17
Posty: 1029
Lokalizacja: słubice
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Wiek: 46

Model: pajero cc01
Imię:
robert3384 napisał(a):
jeszcze nie wymyśliłem :D
ale większe z płaskiej strony ma kołnierz, więc przewiercę na wylot razem z wałem i nagwintuje M3.
z mniejszą jest trochę gorzej ale wymyśliłem sobie tak
Obrazek
otwór w środku nagwintowany M3, wkręcona śrubka 25mm, wałek mosiężny o średnicy 5mm,wewnątrz nagwintowany M3, z drugiej strony będzie zeszlifowany, jak założę kardan to śrubka mocująca dociśnie śrubę wewnątrz tulei i za jednym zamachem będzie umocowany kardan i zablokowana zębatka



:OK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#84  PostTytuł:
PostNapisane:2014-05-11, 21:18 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-25, 22:29
Posty: 10216
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 24 razy
Otrzymał podziękowań: 69 razy
Wiek: 44

Model: Kamaz 6450 8x8 / JEEP Rubicon / JEEP TJ
Imię: noname
Robert super Ci to idzie, a zębatki świetny pomysł :OK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#85  PostTytuł:
PostNapisane:2014-05-12, 21:41 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-12-04, 11:08
Posty: 348
Lokalizacja: EKU
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 38

Model: Ford Ranger XLT
Imię: Robert
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#86  PostTytuł:
PostNapisane:2014-05-12, 22:22 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-07, 21:34
Posty: 5251
Lokalizacja: Bytom
Podziękował : 12 razy
Otrzymał podziękowań: 24 razy
Wiek: 37

Model: Jeep scx
Imię: Radek
Kosmos Panie :jaw
Super Cit wszystko wychodzi :OK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#87  PostTytuł:
PostNapisane:2014-05-12, 22:29 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-12-04, 11:08
Posty: 348
Lokalizacja: EKU
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 38

Model: Ford Ranger XLT
Imię: Robert
dzięki.
gdzie tam mojemu Willysowi do waszych maszyn.
po prostu robię z tego co mi w ręce wpadnie, najdroższe z tego wszystkiego to cyna :D i prąd.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#88  PostTytuł:
PostNapisane:2014-05-12, 22:42 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-25, 22:29
Posty: 10216
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 24 razy
Otrzymał podziękowań: 69 razy
Wiek: 44

Model: Kamaz 6450 8x8 / JEEP Rubicon / JEEP TJ
Imię: noname
robert3384 napisał(a):
dzięki.
gdzie tam mojemu Willysowi do waszych maszyn.
po prostu robię z tego co mi w ręce wpadnie, najdroższe z tego wszystkiego to cyna :D i prąd.


I to jest dopiero modelarstwo, a nie jak ja liczę tylko na kumpli i na sklep :LOL
Robert z każdą fotką coraz lepiej Ci to wychodzi, most to normalnie super czysta robota :OK
Tylko mnie zastanawia na ilu łożyskach podparty jest atak w moście, jak na jednym to musisz to poprawić na dwa i jeszcze między nimi bym dał odstęp szerokości łożyska. :-Oo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#89  PostTytuł:
PostNapisane:2014-05-12, 22:56 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-12-04, 11:08
Posty: 348
Lokalizacja: EKU
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 38

Model: Ford Ranger XLT
Imię: Robert
łożysko jest jedno 11/5/5 i jest bardzo sztywne, miały być 2 13/5/4 ale na nich wałek gibał się jak jasna chole.... .
ale zastanowię się nad dwoma zawsze mogę dolutować następną tuleję z łożyskiem.
Dzięki za radę.


Ostatnio edytowano 2014-05-12, 23:06 przez robert3384, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#90  PostTytuł:
PostNapisane:2014-05-12, 23:05 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-25, 22:29
Posty: 10216
Lokalizacja: WOT
Podziękował : 24 razy
Otrzymał podziękowań: 69 razy
Wiek: 44

Model: Kamaz 6450 8x8 / JEEP Rubicon / JEEP TJ
Imię: noname
robert3384 napisał(a):
łożysko jest jedno 11/5/5 i jest bardzo sztywne, miały być 2 13/5/4 ale na nich wałek gibał się jak jasna chole.... .
ale zastanowię się nad dwoma zawsze modę dolutować następną tuleję z łożyskiem.
Dzięki za radę.


Fachowiec ze mnie żaden, ale patrząc na wszystko mosty modelarskie i ich budowę, dodając do tego częste bicie na boki wałów drugie łożysko by się przydało.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO