Teraz jest 2018-10-23, 07:08

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Post nr:#16  PostTytuł:
PostNapisane:2015-01-12, 23:51 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-01-31, 23:01
Posty: 486
Lokalizacja: Przeźmierowo
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 13 razy
Wiek: 33

Model: Losi 5ive-T+E
Imię: Paweł
Dextil napisał(a):
U mnie Audica pali w mieście 17-20l LPG (no chyba, że się ostro pałuje to 30l, ale to już naprawdę ostro musi być :D). Mój rekord (prowadziłem) na przyspieszeniu to prawie 70l LPG przez około 8-10s :D.


Pokazuje Ci coś jakoś aktualne zużycie lpg? Czy przeliczasz z pb?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#17  PostTytuł:
PostNapisane:2015-01-13, 00:21 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-26, 09:35
Posty: 1987
Lokalizacja: Giżycko
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 13 razy
Wiek: 19

Model: Złomnix
Imię: Michał
Aktualne zużycie ;). Ale średnią i tak zawsze sam obliczam, bo czasami komputerek pokazuje zbyt cudowne liczby ;) (potrafi zaniżyć średnią o 1-2l, ale to tylko w jakichś specyficznych warunkach ;).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#18  PostTytuł:
PostNapisane:2015-01-13, 00:30 
Offline
Wtajemniczony / AT!
Wtajemniczony / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-01-31, 23:01
Posty: 486
Lokalizacja: Przeźmierowo
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 13 razy
Wiek: 33

Model: Losi 5ive-T+E
Imię: Paweł
Na jakiej zasadzie to działa? Jakiś przepływomierz na wężu od gazu czy coś w parowniku czy jak ? Zapodaj jakiś link do tego urządzenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#19  PostTytuł:
PostNapisane:2015-01-13, 01:32 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2014-09-28, 01:42
Posty: 82
Lokalizacja: Rzeszów (obecnie UK)
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 26

Model: Maverick scoutRC / Axial SCX10
Imię: Krzysztof
przy pelnej sekwencyji to komputerek sam wylicza xD w wiekszosci samochodow oczywiscie, co do leona 2.0 tdi to chodzi o pompe olejowa ktora napedzana jest tak zwanym imbusem, imbus sie obrabia i pompa nie daje cisnienia, z tego co pamietam to najczesciej spotykany problem w silnikach do 2006 wlacznie, aczkolwiek rozmawialem z gosciem z Gdanska bodajze, co sie zajmuje regeneracja tych pomp i mowil ze w nowszych 2.0tdi jest dokladnie to samo, jak nie palujesz maszyny to dluzej pojezdzi, ale to tylko kwestia czasu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#20  PostTytuł:
PostNapisane:2015-01-13, 02:15 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-01-02, 17:27
Posty: 340
Lokalizacja: Głogów (Dolny Śląsk)
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 25

Model: SCX10
Imię: Wojtek
Zobaczymy. Mam 2006r. więc jest zagrożony. Sprawuje się póki co wzorowo, ma 160 tys. (chyba, że Niemiec kręcił licznik). Każde auto ma jakieś wady więc i ten 2.0TDI VW ma jakieś i nie ma co ukrywać. Znam właścicieli Leonów, Golfów z tymi silnikami, na forum też się udzielałem Leona i rzadko się zdarza by padała pompa ;) to nie reguła i tyle :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#21  PostTytuł:
PostNapisane:2015-01-13, 03:59 
Offline
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-20, 22:29
Posty: 7402
Lokalizacja: Podlasie :)
Podziękował : 17 razy
Otrzymał podziękowań: 116 razy
Wiek: 30

Model: Toyota: Hilux/RAT/LC70/LC80/ Jeep: XJ/TJ KrAZ 255b
Imię: Borys
Pogratulować auta, :OK
Sam szukam podobnego bolidu ale motor 2.8 benz/+LPG audica/vw passat b5FL ;)

Spalanie wozu to temat rzeka, tyle czynników wpływa na wynik, że szok ;)
Swoją droga mogę pochwalić się, że w BMW e36 coupe 2.8 + LPG rekord niskiego spalania wyniosło ok 7,7l LPG :D średnio 8-8,5l. Dane wyliczane z przejechaniu określonego dystansu i zalaniu do pełna zbiornika.
Fantastyczne osiągi, do tego jeszcze ekonomia, prosta i solidna konstrukcja, łatwość napraw potencjalnych usterek, żyć nie umierać :D

Bmw e36 www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/58173 (dla malkotentów: prowadze osobne statystyki dla danego ogumienia w pojeździe ;) tam podane są całe dane)

Aktualnie użytkowany woz opel frontera 3.2 + lpg
www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/70795

:W


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#22  PostTytuł:
PostNapisane:2015-01-13, 09:51 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2014-09-28, 01:42
Posty: 82
Lokalizacja: Rzeszów (obecnie UK)
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 26

Model: Maverick scoutRC / Axial SCX10
Imię: Krzysztof
LASER napisał(a):
Zobaczymy. Mam 2006r. więc jest zagrożony. Sprawuje się póki co wzorowo, ma 160 tys. (chyba, że Niemiec kręcił licznik). Każde auto ma jakieś wady więc i ten 2.0TDI VW ma jakieś i nie ma co ukrywać. Znam właścicieli Leonów, Golfów z tymi silnikami, na forum też się udzielałem Leona i rzadko się zdarza by padała pompa ;) to nie reguła i tyle :)


Niech Ci sluzy jak najdluzej, w tamtym tygodniu skonczylem skladac koledze passata z tym silnikiem, goscie z gdanska biora 1600 za zregenerowana pompe, jak oddasz im swoja to tylko 600.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#23  PostTytuł:
PostNapisane:2015-01-13, 10:59 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-01-02, 17:27
Posty: 340
Lokalizacja: Głogów (Dolny Śląsk)
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 25

Model: SCX10
Imię: Wojtek
To nie jest jakoś specjalnie dużo. 600zł jak oddajesz swoją to nie jest to jakaś kosztowna naprawa/wada :)
Ale mam nadzieję, że będzie służył i nie będzie potrzeby regeneracji pompy :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#24  PostTytuł:
PostNapisane:2015-01-13, 11:01 
Offline
Teoretyk

Dołączył(a): 2014-09-28, 01:42
Posty: 82
Lokalizacja: Rzeszów (obecnie UK)
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Wiek: 26

Model: Maverick scoutRC / Axial SCX10
Imię: Krzysztof
Pytanie ile jeszcze mechanik wezmie, olej nowy bo chyba starego nie zalejesz itp itd i wychodz dosc ladna kwota plus czas oczekiwania xD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#25  PostTytuł:
PostNapisane:2015-01-13, 11:04 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-01-02, 17:27
Posty: 340
Lokalizacja: Głogów (Dolny Śląsk)
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 25

Model: SCX10
Imię: Wojtek
No tak oczywiście. Nie orientuje się jaki jest koszt wymiany przez mechanika takiej pompy ale pewnie około 300zł wezmą, więc razem ponad tysiąc wyjdzie :wall


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#26  PostTytuł:
PostNapisane:2015-01-13, 23:02 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!

Dołączył(a): 2014-11-24, 16:44
Posty: 563
Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Wiek: 16

Model: Ładny z ładnym silnikiem
Imię: Paweł
No pod maską siedzi typowa dla Jeep'a 4,7 V8. W terenie raz się przełączył na motogodziny :wall


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#27  PostTytuł:
PostNapisane:2015-01-13, 23:11 
Offline
Teoretyk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-01-02, 17:27
Posty: 340
Lokalizacja: Głogów (Dolny Śląsk)
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Wiek: 25

Model: SCX10
Imię: Wojtek
No to swoje musi łyknąć :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Post nr:#28  PostTytuł:
PostNapisane:2015-01-13, 23:45 
Offline
Weteran / AT!
Weteran / AT!

Dołączył(a): 2014-11-24, 16:44
Posty: 563
Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Wiek: 16

Model: Ładny z ładnym silnikiem
Imię: Paweł
Smok to nie mysz musi jeść :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO